Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fikk med seg dokumentaren igår om Cecilie fra Jessheim som skulle bli supermodell? Hun ble plukket opp på Gardermoen, og et helt team ble satt sammen for at hun skulle ta verden med storm. Det gikk skeis selfølgelig.

Ble helt kvalm av ho modellmammaen(ho asiatiske med sunnmørsdialekt...). .... Stakkars jente, ho Cecilie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg så det. Ganske drøyt. De sa først at de ikke skulle få ho til å slanke seg, men heller få ho frisk og sunn og heller stramme opp? Og hva var det det endte med? Jo at ho måtte slanke seg. Stakkar. Så tynn som ho var fra før av.

Likte ikke ho dama jeg heller. Skikkelig ekkel var ho. Ikke mye omtenksom!!

Er nok mye oppskrytt det der med modellkarriere. For et slit! Og som ho Cecilie sa selv, ho visste ikke hva ho skulle samme kveld og ikke dagen etter. Jeg hadde aldri orket et sånn liv.

Skrevet

Modellmammaen la ALL skyld på ho stakkars jenta! At ho ikke var slank nok ( ho var tynn som en strek da), og at ho ikke sto på nok. De sendte ho til og med på en slags slankebehandling med strøm(?)...

Skrevet

Så også programmet og syntes det var vondt å se. Den jenta kan være glad hun kom seg vekk fra hele miljøet!

Hun var jo kjempetynn jo. Ble helt dårlig jeg når hun modellmammaen kom farende med målebåndet! Ikke mye sympatisk inntrykk av bransjen nei!

Skrevet

Jeg så det, og hu modellmamman virka ikke helt god nei. Stakkars Cecilie, man må jo få være et menneske også, ikke en robot som følger teamet.

Hva var det hun modellmamman sa: "vi er imot bulimi og anroksi"....er det noen som er for det???? :sjarmor:

Skrevet
Så også programmet og syntes det var vondt å se. Den jenta kan være glad hun kom seg vekk fra hele miljøet!

Hun var jo kjempetynn jo. Ble helt dårlig jeg når hun modellmammaen kom farende med målebåndet! Ikke mye sympatisk inntrykk av bransjen nei!

Signerer

Skrevet
Jeg så det, og hu modellmamman virka ikke helt god nei. Stakkars Cecilie, man må jo få være et menneske også, ikke en robot som følger teamet.

Hva var det hun modellmamman sa: "vi er imot bulimi og anroksi"....er det noen som er for det???? :sjarmor:

Kanskje hun var imot selvbestemt anoreksi og bulimi :ler:

Hun var ikke god, nei. Stakkars jente...

Skrevet

det er sånn modell verden er. noen har ikke sterk nok syke til å gjøre det. man kan oppnå alt man vil, hvis man bare jobber hardt for det.

det er en syk verden. det viste hun også før hun gikk inn i det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg såg programmet. Hun modellmammaen var jo helt tjukk i hodet. For hver gang hun åpnet kjeften så knakk hun litt av selvtillitten til den stakkars jenta,..

Gjest Virvel
Skrevet

Uff, jeg fikk så vondt av henne. På en måte ønsket jeg virkelig at hun skulle lykkes, men det var vel ganske åpenbart at det ikke kom til å gå (har ingen tro på sånne bittesmå modellbyråer...), og det var vel kanskje like greit at det gikk skeis. Håper hun ikke fikk varige mén av det hele, og at hun klarer å få orden på livet sitt på en annen måte.

Synes de behandlet henne skikkelig dårlig - selv om de helt sikkert har rett i at det er sånn modellbransjen er.

Skrevet

Skjønner ikke at hun ikke fikk noen oppdrag. Hun var jo vanvittig pen. så fin hud og de nydelige trekkene i ansiktet... Hard bransje :veldigsur:

Gjest Virvel
Skrevet

Ja, jeg synes ikke hun virket noe dårligere enn andre modeller. Litt spesielt ansikt, men pen, og hun tok seg veldig godt ut på bildene. Men jeg synes egentlig ikke sånne standardmodeller er spesielt pene, jeg, de har jo helt like kropper alle sammen, og sånne lange tynne, skranglete greier er ikke vakkert i mine øyne - i hvert fall ikke når det er så himla mange av dem, da blir det bare dønn kjedelig. Tenk om de kunne brukt forskjellige typer, men grøss, nei, variasjon... Skrekk og gru. Tenk om vi skulle hatt en modell med litt stor rumpe på catwalken! Eller en med pupper! Eller, herregud, en som var under 1,70!

Skrevet

Virvel: Egentlig litt å tenke over. (Tenk om vi skulle hatt en modell med litt stor rumpe på catwalken! Eller en med pupper! Eller, herregud, en som var under 1,70!)

Hvorfor er det blitt sånn at man må være over 1.70 og tynn som en strek?? Hvorfor ikke ha modeller som faktisk ser normale ut? Mange modeller ser jo syke ut.

Hallo! Vi er jenter. Dvs. vi skal faktisk ha pupper, rompe osv....

Skrevet

det er nok fordi kleskolleksjonene som syes til visningene er sydd uten former, rett opp og ned. og de er sydd små for å bruke minst mulig stoff... så da er det høye tynne som passer i de.

Gjest Catwoman
Skrevet
det er nok fordi kleskolleksjonene som syes til visningene er sydd uten former, rett opp og ned. og de er sydd små for å bruke minst mulig stoff... så da er det høye tynne som passer i de.

men det ekstra stoffet de trenger fordi modellene er høye og ikke lave det har de råd til

Skrevet

hehe...istedet for å bruke en modell som er 180 høy og 55 i livvidde kunne de brukt en modell som er 160 og 65 i livvidde. sikkert samme mengde stoff...hehe....

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt av poenget med modeller er vel at de [ikke] skal se normale ut....Men de kunne godt sett litt sunnere ut!

Skrevet

Det som irriterte meg med "modellmammaen" var at i starten var det HUN som skulle "lage" en modell av Cecilie. Det var hun som skulle ta hele æren om det gikk bra. Men med en gang det viste seg at dette ikke var noe for Cecilie og at hun ikke ville mer, så var alt liksom Cecilies feil.

Usj, nei, følte at hele opplegget bare ble gjort for å trekke andre unge jenter til akkurat det modellbyrået. :-?

Gjest Virvel
Skrevet
Litt av poenget med modeller er vel at de [ikke] skal se normale ut....Men de kunne godt sett litt sunnere ut!

Joa, det å lage klær er en kunst, og kunst prøver ofte å provosere, men disse modellene blir bare for dumme i mine øyne. Kliss like høye, tynne jenter som går stygt, har på seg rare klær og ser sure og syke ut...

Skrevet

Synes alle parter her var rare, jeg. Å sitte seriøst å snakke om å bli verdensledende supermodell på 3 mnd er jo bare utrolig kunnskapsløst.

Synd hun måtte slanke seg, et enormt press. Men like fullt er det mange tynne som har strammere hud enn det hun her hadde. Konkurransen er hard...

Skjønner virkelig ikke hvorfor de valgte ut en jente de måtte ordne opp fra bunn av. Hu var jo søt, men det er ikke slik at alle søte og tynne jenter automatisk blir en flott modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...