AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Jeg har snakket litt med en mann på Tinder. Han er 40 år. Jeg er 33. Jeg syntes han ser veldig bra ut, men er noen ting som har gjort meg litt skeptisk. For det første har han fortalt at han leier en 1-roms leilighet i sentrum av byen vi bor i. Jeg eier en 3-roms. For det andre har han et barn på 3 måneder. Det har blitt slutt med moren til barnet for 6 uker siden. Han sier også at han er ute etter noe seriøst. Men jeg blir skeptisk, for det virker ikke som han har så mye på stell til å være 40 år? Og jeg er skeptisk når han har en baby på 3 måneder og er ute etter noe seriøst 6 uker etter at det ble slutt med moren til babyen?? Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 69cf4...837
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Hadde tenkt rebound med en gang.. Anonymkode: 81822...e6b 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Minst 1 år etter budd før jeg hadde rørt en mann. Og når det er så små barn med i bilde vil han måtte dra til sitt barn flere ganger pr uke for å knytten god kontakt, så ser ikke helt hvordan han skulle klare å date. Og hvis han skulle klare det, så er det jo på bekostning av barnet. Anonymkode: bc6c0...65a
Valmuefrø Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Nei, nei og atter nei. Dette kommer til å by på så mye problemer i det praktiske og sikkert også følelsesmessige at jeg hadde nok latt den tindermatchen gå. Regner med at det ikke er noen særlige følelser med i bildet heller siden det kun er en du prater med på tinder. Mat han leier en 1-roms er sikkert fordi eksen bor i felles bolig og de ikke har delt på verdiene seg i mellom pga baby. Det er nok å ha en 3 mnd gammel baby om man ikke skal flytte på kort varsel også. Nyseparerte som ikke er helt ferdig med alt det praktiske hadde jeg styrt unna tvert. Synes regelen om ett år som det skrives om over her er grei å følge. +/- noen mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Det med å leie bolig hadde jeg ikke tenkt så mye på. At han var i brudd for halvannen måned siden og har en baby på tre måneder derimot - ville ikke tatt med ham i en ildtang engang! Dating burde være det siste han tenkte på akkurat nå! Anonymkode: e2dab...e8b 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 ALDRI i livet at han er ute etter noe seriøst. Og det er nok en god grunn til at hun slo opp med han (han vil sikkert hevde noe annet) når hun gjør det når ungen er nyfødt. LØP Anonymkode: 4fbe2...0b3 1
Leneol Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 Er jo ikke så rart han leier hvis han gjorde det slutt for 6 uker siden og flyttet ut. For alt du vet så har han kjøpt bolig med overtagelse om en mnd. Ville vel sett det litt an, du kan jo ha han som en backup, se hvor det går?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #8 Skrevet 4. juni 2018 2 timer siden, Valmuefrø skrev: Nei, nei og atter nei. Dette kommer til å by på så mye problemer i det praktiske og sikkert også følelsesmessige at jeg hadde nok latt den tindermatchen gå. Regner med at det ikke er noen særlige følelser med i bildet heller siden det kun er en du prater med på tinder. Mat han leier en 1-roms er sikkert fordi eksen bor i felles bolig og de ikke har delt på verdiene seg i mellom pga baby. Det er nok å ha en 3 mnd gammel baby om man ikke skal flytte på kort varsel også. Nyseparerte som ikke er helt ferdig med alt det praktiske hadde jeg styrt unna tvert. Synes regelen om ett år som det skrives om over her er grei å følge. +/- noen mnd. Så vidt jeg har skjønt leide de en leilighet sammen fra før, begge har nå flyttet ut av den til hver sin nye leilighet, da ingen av dem hadde råd til å betale leien alene. Men enig i at det ikke er det viktigste selvsagt. Jeg bare blir skeptisk at en så voksen mann er i en sånn situasjon. Jeg hadde skjønt det om han var 20. Han sier at han er ute etter noe seriøst og at han mentalt var ferdig med henne lenge før det ble slutt, men de hadde bare vært sammen 1,5 år ?!? Uff, jeg liker denne mannen veldig godt og han er den eneste jeg har klart å snakke med over tid på Tinder (liker å snakke litt før man eventuelt møtes), men nå er jeg redd jeg kommer til å kaste bort tiden min om jeg faktisk møter han. Er ikke interessert i å være en rebound! TS Anonymkode: 69cf4...837
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så vidt jeg har skjønt leide de en leilighet sammen fra før, begge har nå flyttet ut av den til hver sin nye leilighet, da ingen av dem hadde råd til å betale leien alene. Men enig i at det ikke er det viktigste selvsagt. Jeg bare blir skeptisk at en så voksen mann er i en sånn situasjon. Jeg hadde skjønt det om han var 20. Han sier at han er ute etter noe seriøst og at han mentalt var ferdig med henne lenge før det ble slutt, men de hadde bare vært sammen 1,5 år ?!? Uff, jeg liker denne mannen veldig godt og han er den eneste jeg har klart å snakke med over tid på Tinder (liker å snakke litt før man eventuelt møtes), men nå er jeg redd jeg kommer til å kaste bort tiden min om jeg faktisk møter han. Er ikke interessert i å være en rebound! TS Anonymkode: 69cf4...837 Nå må jeg desv slenge realiteten i fleisen på deg, ts. (Ta dette fra ei som har gjort den feilen du nå holder på å begå mange ganger). Her må du tenke logisk. Han SIER han er ute etter noe seriøst, men sett utifra hans situasjon: Han har en 3 måneder gammel baby med sin eks (hvem gjorde det slutt forresten?), og de bodde sammen. Tro meg, jeg har også fått høre at "men jeg var ferdig med følelsene". Men så er de som regel ikke det. Han kommer til å nevne eksen i et kjør, til du blir grønn i trynet og drit lei av å ikke blir prioritert først. Jeg sier ikke at dette aldri kan fungere, men hadde jeg vært deg, hadde jeg forsøkt å finne meg en mann som er ferdig med tidligere forhold. Sett deg selv såpass høyt, vær så snill. Anonymkode: 51808...fd4
pinar Skrevet 5. juni 2018 #11 Skrevet 5. juni 2018 Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg