AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Jeg og min mann drakk vin med et par venner, ingen ble fulle. Vi ble invitert med på et aragement og ble veldig glade. Vi ordnet oss biletter, men dagen etter kom mannen i det andre paret og lo da vi så vi hadde ordnet oss biletter. Han sa det var fylleprat og ikke ment alvorlig. Han hadde ikke drukket 2 glass en gang når han invitere oss. Kjenner jeg ble veldig skuffet. Latet som ingenting, men følte meg litt forbannet etterpå. Kan man virkelig ikke stole på noen etter under 2 glass vin? Og er glass kvalifisert som fylleprat?? Hva hadde du tenkt? Vi gjør ikke noe nummer ut av det, vi drar selv vi nå som vi har biletter. Var vel nest at han lo som provoserte meg. Anonymkode: fae5f...794 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Hadde følt det samme som deg. Så rart! Og sært! Drit i.. Kos dere på arrangementet og ignorer de.. Hvis dere møtes eller treffes i en annen setting så ville jeg forklart at jeg synes det var dårlig gjort å invitere dere men så le av dere når dere kjøpte billetter. Ikke greit og utrolig tåpelig. Anonymkode: 2f379...756 11
wintergirl Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Dra på arrangementet selv og la de to få være i fred.Kos dere og kutt ut kontakt med mennesker som ikke kan stå inne for hva de sier. Nei,to glass er ikke fyll. Hvis de skal skylde på vinen hver gang de sier noe de angrer på, så er det dem det er noe galt med. 11
Traktor Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Veldig greit å få avklart hvor man har folk og respondere deretter. Disse "vennene" ville jeg bare kuttet helt ut. 10
Leeloo Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Sånne folk er så irriterende, de slenger rundt seg med planer og invitasjoner uten at de egentlig mener det, eller i hvert fall tar det særlig alvorlig. Mulig jeg tar ting litt for bokstavelig, jeg elsker å finne på ting så jeg tar kanskje slik planlegging litt for seriøst, men de kunne i hvert fall gi en indikasjon på at de ikke mener det så konkret som de fremlegger det. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 Selv om det ikke var ment, hvorfor ikke ta dere med når dere ordnet biletter og alt? Om jeg adde tabbet meg ut på den måten hadde jeg invitert dere med alikevel. Så dette var litt rart på mange måter Anonymkode: 1339c...415 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv om det ikke var ment, hvorfor ikke ta dere med når dere ordnet biletter og alt? Om jeg adde tabbet meg ut på den måten hadde jeg invitert dere med alikevel. Så dette var litt rart på mange måter Anonymkode: 1339c...415 Jepp. En ting er å slenge ut "bli med da vel!" i halvfylla uten å egentlig mene det så seriøst. Men å le og si de ikke mente det når den andre parten faktisk har kjøpt billetter, i stedet for å bite det i seg og si noe á la "da treffes vi kl. ...", viser en ganske monumental mangel på sosial intelligens og normal folkeskikk, for ikke å si empati. Anonymkode: 6eb93...dd7 22
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #8 Skrevet 4. juni 2018 Prat er ofte bare prat. Jeg ville ikke tatt sånn snakk seriøst før man hadde snakket om det igjen og konkret avtalt "vil dere fortsatt dit eller? Ok skal vi kjøpe billietter? Greit supert da kjøper vi billetter i dag" Anonymkode: 2c94a...d24 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 Hadde dratt og kost oss alene og kuttet ut kontakten. Hadde blitt skikkelig skuffet og såret hadde dette vært meg. Anonymkode: 9c174...649
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #10 Skrevet 4. juni 2018 Jeg sliter med angst og depresjon og kunne nok vært en av paret som ba dere med - i et tidligere stadium av psykdommen - før jeg lærte meg at det jeg har lyst til etter noen glass vin slett ikke trenger være det jeg har lyst til dagen etter. Det gikk ikke på HVEM jeg skulle gjøre ting sammen med, kun på min egen psyke. Anonymkode: f36d5...369 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #11 Skrevet 4. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med angst og depresjon og kunne nok vært en av paret som ba dere med - i et tidligere stadium av psykdommen - før jeg lærte meg at det jeg har lyst til etter noen glass vin slett ikke trenger være det jeg har lyst til dagen etter. Det gikk ikke på HVEM jeg skulle gjøre ting sammen med, kun på min egen psyke. Anonymkode: f36d5...369 Jeg også, men jeg hadde ikke ledd av dem når de har kjøpt billetter. Hadde latt invitasjonen stå ved lag og heller tenkt meg bedre om nestegang... Anonymkode: 47fe3...3be 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 Nå vet dere hvertfall hvem dere ikke skal omgås. Anonymkode: 4a682...72f 1
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2018 #13 Skrevet 4. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og min mann drakk vin med et par venner, ingen ble fulle. Vi ble invitert med på et aragement og ble veldig glade. Vi ordnet oss biletter, men dagen etter kom mannen i det andre paret og lo da vi så vi hadde ordnet oss biletter. Han sa det var fylleprat og ikke ment alvorlig. Han hadde ikke drukket 2 glass en gang når han invitere oss. Kjenner jeg ble veldig skuffet. Latet som ingenting, men følte meg litt forbannet etterpå. Kan man virkelig ikke stole på noen etter under 2 glass vin? Og er glass kvalifisert som fylleprat?? Hva hadde du tenkt? Vi gjør ikke noe nummer ut av det, vi drar selv vi nå som vi har biletter. Var vel nest at han lo som provoserte meg. Anonymkode: fae5f...794 Dra alikevel og ikke ha mer med de to å gjøre.
Illuminatum Skrevet 5. juni 2018 #14 Skrevet 5. juni 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Prat er ofte bare prat. Jeg ville ikke tatt sånn snakk seriøst før man hadde snakket om det igjen og konkret avtalt "vil dere fortsatt dit eller? Ok skal vi kjøpe billietter? Greit supert da kjøper vi billetter i dag" Anonymkode: 2c94a...d24 Er helt uenig. Prat er ikke bare en prat, men en avtale er en avtale. Blir man enig om en ting så endrer en ikke avtaler etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #15 Skrevet 5. juni 2018 For et latterlig par. Anonymkode: 197a9...4ff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå