EnRakker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Noen som vet eller kan gi anbefaling til hvordan man skaffer venner som voksen. ? Jeg har lite med venner som jeg er med daglig som kan medføre at jeg er mye av tiden alene. Men er jo sosial på mange måter da online men det er ikke på samme måte som i virkeligheten. Er ikke ute etter noe forhold men et vennskap. Hvis noen kan gi noen anbefalinger til hvordan man får venner som voksen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Lurer litt på det samme. Ble kjent med noen da jeg var gravid og meldte meg inn i termingruppe da. Behøver vel ikke være gravid og melde seg inn i termkngrupper, men kanskje det finner grupper for et eller annet du interesserer deg for? Og at du kan bli kjent med folk på den måten? Anonymkode: 209ec...0d6
EnRakker Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer litt på det samme. Ble kjent med noen da jeg var gravid og meldte meg inn i termingruppe da. Behøver vel ikke være gravid og melde seg inn i termkngrupper, men kanskje det finner grupper for et eller annet du interesserer deg for? Og at du kan bli kjent med folk på den måten? Anonymkode: 209ec...0d6 Ja det finnes nok grupper på Facebook for det så jeg får se litt der.
Gjest Ingrid78 Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Jeg tror jeg har prøvd det meste, uten at det funker noe videre. Alt fra termingrupper til barselgrupper, foreldreutvalg og gudene vet hva jeg ikke har vært innom. Folk virker å ha nok med seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå