Gå til innhold

PLUDRES UTDRIKNINGSLAG !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen :D

Tenkte dere ville høre om mitt kjempeartige utdrikningslag :wink:

Jeg hadde fått beskjed av min forlover at jeg måtte være hjemme innen klokken 1530 onsdag den 7/8.

Jeg så gjorde og klokken ble 1530 og INGENTING skjedde :o Jeg venta og venta og venta, for jeg var sikker på at det skulle skje IDAG :ler:

Klokken 1700 kom 7 jenter + min forlover ramlende inn døra hjemme hos meg, og jeg fikk beskjed om å kle meg om. Fikk utlevert en pose med klær og fikk sjokk da jeg så hva jeg skulle gå i :hoho:

* en svart nettingstrømpebukse med SVÆRE løkker i, jeg kunne sikkert brukt den som trål :ler:

* en blå topp som var nokså utringa

* et knallorange skjørt som rakk meg halveis ned på leggene

Men jeg skulle ikke få beholde klærne som dette, neida, her skulle det klippes, for skjørtet var jo ALTFOR langt og toppen var slett ikke NOK utringa :o :o

Resultatet ble helt vanvittig :hoho::hoho:

Men jeg var ikke ferdig med det !!

Jeg fikk klar beskjed om å sette meg pent ned sånn at de kunne fikse håret på meg :o Og gjett hva de kom dragende med da ?? Joda, istedet for en blond parykk hadde det fått fatt i skittengult rørleggerstry, sånt som man tetter rør med :hoho: Og dette danderte de til en langhåra blondine meg pannelugg :hoho::hoho: Jeg så ut som et skikkelig ludder !!!!!

Og så skulle det sminkes og fjases, og for å si det mildt, jeg kunne skremme fanden på flatmark etterpå :o :o

Så fikk jeg på meg et knallrosa hårbånd og noen gedigne øreringer + cowboyboots og noen sånne antenner til å ha på hodet, ligna litt på en marsboer :hoho::hoho:

Ja, og for ikke å glemme stetoskopet de hang rundt halsen på meg !!!

Så bar det avgårde :lol::lol:

Første oppgaven jeg fikk var å få fatt i en sommerrute på en av bussene som var på nærmeste terminal :D Dere ser det for dere ikke sant ??? Meg i dette antrekket, KLIN EDRU, for det hadde jeg fått klar beskjed om, vandrende inn på en fullstappa buss og skulle spørre etter en rute !!! Det første sjåføren sa var: Å HERREGUD !!! Selvfølgelig var det en kollega som jeg kjente godt :roll::roll:

Jeg er bussjåfør nemlig, for de som ikke har fått det med seg !!!

Så gikk ferden videre til nærmeste RIMI butikk hvor jeg ble utstyrt med penger for å kjøpe meg noe å drikke på :D Det gikk veldig greit, alle lo av meg, og da jeg skulle tilbake til minibussen forloveren min hadde ordna måtte jeg krysse en veg uten å bruke overgangen !! Det gikk kjempefint, trafikken stoppa av seg selv !! Dette var jo slett ikke hva folk hadde forventa på en onsdagsettermiddag :hoho::hoho:

Så skulle jeg inn på plassen i byen der bussjåfører og lastebilsjåfører har pausene sine !! Der fikk jeg servert champagne og det var GODT :D Etter at champagnen var drukket fikk jeg slengt opp i armene en GEDIGEN balje med boller som jeg skulle selge til kollegaene mine, men det var ikke vanlige boller må dere tro, nei det var EKTE BOLLEMUS De hadde hale og øyner også :hoho:

Og disse skulle jeg ta 10 kroner stykket for. Salget gikk trått, og vi senka prisen til 5 kr, og da gikk alt mye bedre :D :D

Da jeg hadde solgt endel bollemus, kom DEN stilige motorsykkelen kjørende opp på siden av meg :kul::kul:

Jentene tredde på meg hjelm og en munkedrakt + et kors rundt halsen, og bakpå ryggen fikk jeg festet et på alvevinger :o :ler: Og i handa skulle jeg holde en tryllestav :hoho:

Og oppå sykkelen bar det, her var det ingen bønn :o

Jeg fikk rigga meg oppå bakpå sykkelen som ble kjørt av en kollega, og fikk plassert mine uvanlig lange bein på fotstøttene :D

SKIKKELIG EKSOSRYPE :hoho::hoho:

Ferden gikk opp til et stort handlesenter og på veien dit fikk vi SELVFØLGELIG alle de rød lysene som det var mulig å få, til alles fornøyelse :kul:

På kjøpesenteret skulle jeg selge enda flere bollemus, men nå var utvalget blit større, nå skulle jeg selge MENSENMUS også !! Boller med en sprekk med jorbærsyltetøy oppi :hoho: Og disse musene skulle jeg KUN selge til mannfolk !!!!

Salget gikk strålende, jeg klarte å sope inn 170 kr !!!!

Deretter gikk ferden til en pizzarestaurant i nærheten, og jeg tenkte med meg selv, aha, MAT !!! Men dengang ei :cry: :cry: Jeg skulle inn på kjøkkenet og lage pizza til de andre jentene :ler: Og det var rågøy !!! Fikk gjøre akkurat som jeg ville og lagde 2 pizzaer til oss !!

Og pizzaen ble kjempegod :D Det sa i hvertfall alle

sammen :wink::wink:

Så fant vi oss noen benker ved sjøen og spiste, og nå var det virkelig godt med mat.

Etter maten gikk ferden mot byen igjen og på veien tok vi igjen en rutebuss. Da ble det bestemt at denne bussen skulle JEG kapre !!!! :o :o

Jeg fikk med meg en av de andre jentene og forloveren min tverra minibussen inn foran rutebussen inne på en holdeplass.

Og da vi kom inn bussdøra så jeg at det var en kollega jeg kjente godt :wink: Han lo så han holdt på å ramle av stolen da han så meg :hoho:

Og hun jeg hadde med meg sa at jeg skulle ikke betale, siden hun var støttekontakten min!!Hørt på makan !!???

Vi kom til byen og da var jeg slett ikke edru lenger etter at vi hadde hevet innpå en halvflaske med Tyrkisk Pepper :o :o

Så gikk ferden til et av de mest harry utestedene i Bergen !! Og der ble vi resten av kvelden :D :D Endelig fikk jeg nyte ølet som jeg hadde kjøpt for mine hardt tjente penger, i fred !!!

Kvelden endte med at forloveren min kjørte meg hjem, og da var klokka blitt 0045 på natta, og jeg hadde hatt det kjempegøy :hoho: :D :D

Det ble under hele utdrikningslaget tatt masse bilder, og de fikk jeg i gave på bryllupsdagen den 10. august, og den dagen skal jeg fortelle dere om senere :D

Håper dere syns dette var morro å lese, jeg hadde det i hvertfall kjempegøy !!!!!

Stoooor klem fra en nygift og lykkelig Pludre :kul::kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Pludre!!

For et ellevillt utdrikkingslag!!! Høres kjempegøy ut....og litt slitsomt...men mest gøy da!!!! :D

Håper jeg får ett like morsomt ett....høres ut som om du har hatt det gøy og...det er viktigst!!! Gleder meg masse til å lese om bryllupet ditt og!!!

Klemmer fra Lena Beate

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke noe spesielt harry å selge bollemus og mensenmus, vel... :oops: Uff, jeg synes dette hørtes horribelt ut, et godt gammeldags "utdritningslag". Men så lenge du hadde det gøy og var fornøyd er jo alt bra !

Gjest Anonymous
Skrevet

Hørtes morsomt ut, men det med bollemus og mensenmus blir litt for voldsomt...... Jeg hadde faktisk ikke gått med på å gjøre noe sånt.

Det er mye morsomt man kan gjøre som nødvendigvis ikke trenger å være så utrolig fokusert på vulgær underlivshumor.

Skrevet

Hørtes ut som du hadde det gøy- det er jo det som er viktig!!!!

For min egen del hadde jeg ALDRI gått med på det- bollemus og mensenmus-herregud :hoho:

Pludre vi må få se bilder av dere snart!!

venter i spenning

Skrevet

Hei!

Synes det hørtes ut som du hadde det kjempemorsomt jeg! :hoho: Det er det viktigste, og din forlover vet sikkert hva du tåler å spøke med. Synes man man må tåle litt ekstra morsomheter denne dagen uten å rynke på nesen for det. Synes ivertfall ikke dette var så ille!

Grattis som fru!

Mange klemmer fra Vekten

Skrevet

Så bra at du hadde det gøy!!! Jentene hadde fåttt i stand noe som passet for DEG og ingenting er vel bedre enn det.. Det blir sikkert kjempemorsomt å se på de bildene om noen år!

Jeg for min del hadde satt meg på bakbena allerede ved utkledningen.. :D (En smule pysete jeg ja.)

Skrevet

Drar denne litt opp jeg :D

Skrevet

Så hyggelig at du hadde det så moro!!!! Jeg må dog si meg enig i ett par andre - det hørtes jo ut som rene marathon-løpet, og ikke noe for meg akkurat! Men, jeg er sikker på at du og din forlover kjenner hverandre så godt at dette var noe som passet dere begge - OG DET ER JO HELE VITSEN!

Grattis som FRU :D !

LilleMy - også FRU 10. august!

Skrevet
:hoho::hoho: Dette var arti'! Ikke minst er det kjempebra at DU synest det var helmoro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...