AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Vet ikke om dette passer inn her men er det flere som syns at det er behagelig og deilig og gå uten truse under strømpebukser. Og eller litt lengre skjørt og kjoler jeg syns det er ubehagelig og gå med truse til daglig men har den på når jeg skal spesielle ting da. Dette gjelder så klart de som ikke har så alt for mye utflod da. Jeg fikk beskjed av en lege at det var mer uhygenisk og gå med truse hele tiden så lenge man ikke viser frem alt der nede da. Men det kommer jo litt an på hva man velger å gå med da. Anonymkode: 6f877...52e
Tøytigern Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Hvor vil du med dette, egentlig? Så lenge klærne vaskes og du ikke gnir musa mot møblene du sitter på, så er det vel ikke så nøye? 7
Mr. Kilmister Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette passer inn her men er det flere som syns at det er behagelig og deilig og gå uten truse under strømpebukser. Og eller litt lengre skjørt og kjoler jeg syns det er ubehagelig og gå med truse til daglig men har den på når jeg skal spesielle ting da. Dette gjelder så klart de som ikke har så alt for mye utflod da. Jeg fikk beskjed av en lege at det var mer uhygenisk og gå med truse hele tiden så lenge man ikke viser frem alt der nede da. Men det kommer jo litt an på hva man velger å gå med da. Anonymkode: 6f877...52e Barberer du deg så er det mer hygienisk å for eksempel sove uten truse pga at det kan bli klamt. Er du naturlig ser jeg egentlig ikke problemet. Har jeg misforstått? Rart innlegg...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Hva vil du med dette innlegget egentlig? Anonymkode: 305e1...6eb 3
Vakkertliv Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Kan hende jeg tar feil, men du hører litt ut som han som skriver innlegg (og drømmer om) om at damene går truseløse om sommeren. 4
Miss/usikker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 Tror dette her er useriøst da. Om du liker å gå uten truse så er det fint for deg da. Takk for informasjonen da. God middag da. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg fikk beskjed av en lege at det var mer uhygenisk og gå med truse hele tiden så lenge man ikke viser frem alt der nede da. Anonymkode: 6f877...52e Forstår ikke helt denne setningen. Hvis du er svett eller våt så er det best å ikke ha noe på seg og la det tørke naturlig av sola. På stranda bør man være truseløs. Naturistdamer har mindre urinveisinfeksjoner enn andre. Hvis du driver å tar deg i skrittet bør du ha på truse. Sitter du mye direkte i sand er det ikke så entydig. En truse kan bidra til å sperre sanden ute men samtidig forhindre at den slipper vekk hvis den først har kommet inn. Anonymkode: caec2...131
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #8 Skrevet 4. juni 2018 Ja alltid hygenisk med utflod rett på lårene Anonymkode: 34bd3...da8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 3 timer siden, Vakkertliv skrev: Kan hende jeg tar feil, men du hører litt ut som han som skriver innlegg (og drømmer om) om at damene går truseløse om sommeren. Enig. Ekkelt at noen bruker dette forumet for sexfantasiene... Menn som utgir seg for å være kvinner for å finne ut bh størrelsen, og utgir seg for å ha samme sexproblem som en annen og sier de kan chatte på pm, og vil høre hvor vanlig det er å gå truseløs så han kan fantasere om det når han ser jenter i kjole. Grøss fy faen vi kan ikke gå fritt på gata engang uten at fremmede griser som han tenker på fitta vår jo :((((( jeg hater å være jente pga sånne menn! Og nei det er bare tull at det er uhygienisk å gå med truse. Bomulls truse ala luftig og stor bestemor truse er mest hygienisk forhold til stramme g strenger i syntetisk stoff. Det som er uhygienisk er å barbere underlivet for da er ikke hårene der å genererer luft i mellom klesplagget eller får ledet svette og bakterierer vekk fra området som er hårenes oppgave. Anonymkode: 9f427...b96 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå