AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Jeg har datet en mann i to måneders tid, men ikke hatt så mange treff grunnet mye fri og jobbing på begge to. Han har en sønn fra tidligere forhold som han har annen hver helg + litt til og jobber i tillegg skift. Nå sier han at han skal ha sønnen 50% fra i sommer av og gleder seg veldig. Jeg synes det er koselig, MEN... Skift ukene sine jobber han fra klokken 15 til klokken 01 på natta. Jeg kommer hjem fra jobb 15 og må opp tidlig. Nå skal han ha barnet de ukene han ikke jobber skift. Det gir oss to helger i måneden som vi kan treffes på. Både jeg og han mener det er litt tidlig å treffe sønnen, eller i alle fall å være sammen med de. Jeg liker han godt, men kjenner jeg ikke gleder meg til å ha så lite tid med han... Er det håpløst? Anonymkode: ffd3d...1d7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Sånn er det å Date noen med barn fra før. Barna vil alltid komme først 😛 du kan føle hva du vil, men du får ikke gjort så mye med det med mindre han finner barnevakt nå og da. Anonymkode: 81941...200 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Treffes i lunsjen din en dag eller to? Bare for å ta en is og kline litt Anonymkode: 5f500...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Sånn har jeg det med daten min og. Vi har begge barn og fulltidsjobber så det er vanskelig å finne tid til å møtes, hvertfall når mine barnefrie helger ikke samsvarer med hans. Men vi treffer hverandre i lunchen og hvis det er mulighet for barnevakt så møtes vi til middag/kino etc en kveld i ny og ne. Det blir enklere når vi introduserer ungene, men inntil det skjer er det jo bare slik det er. Anonymkode: f7910...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå