AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Hei jeg tok en ufrivillig abort her for nærmere fire uker siden. Ikke fått mensen enda men ting virker normalt. Så skal vi på badeferie og jeg vil helst ikke få mensen da. Typisk nok så kommer den vel da. Vi reiser på søndag. Legen har sagt jeg kan ta primolut men nevnte ikke noe om når. Jeg aner jo ikke når mensen kommer men kan jeg feks sikre meg ved å ta den tre dager før søndagen - før jeg reiser også stå på tablettene den uken jeg er borte? Eller ville dere startet enda før? Veldig kjedelig om mensen kommer onsdag og jeg starter torsdag .... noen med erfaring? Anonymkode: 8de8e...cfa
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Leit å høre om aborten! Kan du ikke ringe legen? Dette er vel spørsmål du bør få svar på fra helsepersonell, ikke på et forum, da man kan få mange sprikende svar. Anonymkode: b384a...38a 2
Gjest BethD Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Om du ikke vet når mensen din skal komme så ville jeg begynt 3 dager før du reiser for å sikre meg. Men jeg er ingen lege da så ville nok spurt legen først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå