AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 hei, hvor mange utskrifter ska jeg ta av 1 konto? må jeg ta av alle kontoene? har vel 3, bruker kun 1 av dem. Anonymkode: 90b30...9d0
Fjompen Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Ta av alle 3! Når du søker om sosialstønad bruker de ofte 14 dager på å behandle den. Dvs at den ligger i en bunke i 14 dager, før de ser på den. Mangler noe da, må de etterspørre mer info, dette skjer via brev, og det tar noen dager. Så skal du sende inn, så bruker de nye 10 dager på å se på den. Alltid, alltid, alltid oversvøm dem med informasjon. En tom historikk på "mine utbetalinger fra NAV"? Send med. Kopi av leiekontrakt hver gang? Send med. Likningsattester og liknende? Send med. Noen ganger kan det fint bli 40-50 sider, ikke ditt problem. Send heller alt for mye med en gang enn å gi dem mulighet til å henge seg opp i noe.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 10 minutter siden, Fjompen skrev: Ta av alle 3! Når du søker om sosialstønad bruker de ofte 14 dager på å behandle den. Dvs at den ligger i en bunke i 14 dager, før de ser på den. Mangler noe da, må de etterspørre mer info, dette skjer via brev, og det tar noen dager. Så skal du sende inn, så bruker de nye 10 dager på å se på den. Alltid, alltid, alltid oversvøm dem med informasjon. En tom historikk på "mine utbetalinger fra NAV"? Send med. Kopi av leiekontrakt hver gang? Send med. Likningsattester og liknende? Send med. Noen ganger kan det fint bli 40-50 sider, ikke ditt problem. Send heller alt for mye med en gang enn å gi dem mulighet til å henge seg opp i noe. må man ha med kopi av leiekontrakt ved sosialstønad? tar det så mye somm 14 dager å behandle? På meg bruker det å ta 5.dager, og jeg sa nok ikke det men det er ikke første gag jeg får sosialstønad men tredje gang, jeg må bare "fylle" på nå. Men jeg har ikke gjort det før selv, har fått hjelp. Anonymkode: 90b30...9d0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: må man ha med kopi av leiekontrakt ved sosialstønad? tar det så mye somm 14 dager å behandle? På meg bruker det å ta 5.dager, og jeg sa nok ikke det men det er ikke første gag jeg får sosialstønad men tredje gang, jeg må bare "fylle" på nå. Men jeg har ikke gjort det før selv, har fått hjelp. Anonymkode: 90b30...9d0 jegkan ikke ta 50 utskrifter, da det koster netsen 10 kroner utskrften på biblioteket... Anonymkode: 90b30...9d0
SesameStreet Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jegkan ikke ta 50 utskrifter, da det koster netsen 10 kroner utskrften på biblioteket... Anonymkode: 90b30...9d0 NAV pleier å ha printer i mottaket som brukerne deres fritt kan bruke og det koster ingenting å bruke denne printeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå