Gå til innhold

Flau opplevelse?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

JO DET SKAL JEG SI DEG EN NÅ!!! Her har jeg besøk av typen og vi har sånn ca den beste sexen noen sinne, vi ser på klokka oiiii halv to og han stikker hjem. Kondomen sprakk så jeg skulle henge opp lapp på speilet om jeg kunne få pengene foreldrene mine skylder meg og på kontoret sitter ingen andre enn mora mi, som sikkert har hørt "Vi ses i morra og du det var dritgodt!! Skal huske angrepille ja"

Jesus christ, jeg er så satt ut nå og sjokka jeg stokk som faen iiiiiiik!!

....men sex fikk jeg da 8)

Men allikevel!! :sjokk:

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

HOHO! Dere to altså:D Men nå skal jeg være moral for å få deg til å føle dei bedre! Di mor har hatt sex minst tre ganger i livet, for det må hun siden hun har tre unger, og hun har også hørt din bror og meg ha sex flere ganger sikkert, for jeg er jo ikke akkurat stillegående :hoho:

fnisa! Det er flaut ja, men hihi!:D

Husker du at bestemora mi tok meg på fersken mange ganger da jeg var 16?? Og vi snakker i dag om å spille på g-strenger og kondomer og piller som ingenting :Hehe:

Så du og di mor kommer til å ha det veldig gøy framover, glisa :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
HOHO! Dere to altså:D Men nå skal jeg være moral for å få deg til å føle dei bedre! Di mor har hatt sex minst tre ganger i livet, for det må hun siden hun har tre unger, og hun har også hørt din bror og meg ha sex flere ganger sikkert, for jeg er jo ikke akkurat stillegående :hoho:  

fnisa! Det er flaut ja, men hihi!:D

Husker du at bestemora mi tok meg på fersken mange ganger da jeg var 16?? Og vi snakker i dag om å spille på g-strenger og kondomer og piller som ingenting :Hehe:  

Så du og di mor kommer til å ha det veldig gøy framover, glisa :sjenert:

Æææææærrrrh jaajaa du kan flire du jei er ennå i sjokk, dette er halvtimen siden :o :o :o

Dessuten er bestemora di seksuelt morsom, det er annerledes :( Seksuelt morsom betyr ikke at jeg tenner på bestemora di når hun er morsom nei, hvis noen skulle kose seg og le av det! Nei nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...