Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på rundt 20 år. Bor sammen med kjæresten min, og synes alt er helt topp, igrunn.. MEN, det har det ikke alltid vært. For litt over ett år siden gjorde jeg noe utrolig dumt. Var utro, og da snakker jeg så langt det går an å gå. Det er første og siste gangen. og både jeg og typen sleit mye i ettertid. Det hele slutta med at han valgte å gjøre akkurat det samme...

Jeg må si jeg var skikkelig betatt av ham jeg var utro med, men det verste var at han var i samme omgangskrets som både typen og meg. Kommer fra en mindre by, og munnene gikk, for å si det sånn :cry:

Vet det er SKIKKELIG ille gjort av meg, men noen ganger kan jeg ikke la vær å tenke på ham!! Er fortsatt litt småforelska i ham,men tørr ikke gjøre det slutt med typen. Redd for at han skal bli skikkelig lei seg.. Vet han fortjener noe mye bedre, eller hva synes dere??

Har så lyst til å ta kontakt med denne gutten, men problemet er at kjæresten min får vite det uansett... Vet ikke om han er interessert i meg uansett, liksom.. Savner sånn spenning. Lei av å ikke være singel...

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Du bør nok for typen din sin del, avslutte forholdet. Det er jo tydelig at du egentlig vil det. Det er i allefall noe du bør gjøre før du tar kontakt med noen andre.

Sett deg i typen din sin situasjon. Det verste som er er å bli lurt.

Skrevet

Hmm, synes det er vanskelig dette her... Er jo så glad i kjæresten min :-(

MEN, når sant skal sies.. Vet det er skikkelig dårlig gjort av meg. Det verste er at jeg er redd.. Forrige gang jeg slo opp, dvs. rett etter at jeg var utro, trua han meg med selvmord. DET er skikkelig sleipt det. Men er fortsatt like redd for at han gjør det.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ja, det er utrolig ekkelt gjort av deg.

Truer med selvmord? Mange som har gjort det i den situasjonen da. Men da får du prøve å forklare han om dine følelser og tanker, kanskje han skjønner det er døfødt.

Om du ikke klarer å gjøre det slutt bør du i allefall ikke ta kontakt med han andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gud bedre.... :o

Du er ikke snau, du. Har du hørt om ærlighet? Hva med å bruke det hodet ditt???

Hvis du er lei av å ikke være singel, får du i allefall ha såpass respekt for kjæresten din at du gjør det slutt med han.

Skrevet

Gjør det slutt med han da. Det er jo det du vil!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hmm, synes det er vanskelig dette her... Er jo så glad i kjæresten min :-(  

MEN, når sant skal sies.. Vet det er skikkelig dårlig gjort av meg. Det verste er at jeg er redd.. Forrige gang jeg slo opp, dvs. rett etter at jeg var utro, trua han meg med selvmord. DET er skikkelig sleipt det. Men er fortsatt like redd for at han gjør det.

Velger han å ta selvmord er det helt og holdent hans valg, og du kan ikke leve med han for å prøve å skåne han.

Men å eventuelt velge å ta kontakt med fyren du var utro med, før du avslutter forholdet ditt til denne mannen er ditt valg og ditt ansvar. Du må da vite at han du lever med vil knuses enda en gang, og da er du ikke noe særlig glad i han spør du meg.

Så avslutt forholdet, og lev livet som du ønsker.

Gjest lilletroll
Skrevet

Du skal IKKE ta kontakt med denne andre mens du fortsatt er sammen med din kjære!!! For da vet du vel hva som kommer til å skje, siden du jo innrømmer at du er småforelsket i ham fortsatt?? Jo, du kommer til å være utro igjen. Og det synes jeg du skal holde deg for god til!! Det unner du både deg selv, kjæresten din, og "den andre"!!

Ønsker du å leve som singel må du ta konsekvensen av et vanskelig brudd - men ta uansett bruddet FØR du gjør noe annet!!

Skrevet
Gud bedre.... :o  

Du er ikke snau, du. Har du hørt om ærlighet? Hva med å bruke det hodet ditt???

Hvis du er lei av å ikke være singel, får du i allefall ha såpass respekt for kjæresten din at du gjør det slutt med han.

Øhm.. Jo, takk for det du! Hva med å være litt mer saklig neste gang? Du vet da ingenting om størrelsen på hodet mitt. Dum er jeg hvertfall ikke :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Saklig :o

Hvem er det som ikke er saklig her??

Du blir jo bare mer og mer uspiselig.

Er det saklig og smart å være utro?

Er det saklig og smart å ikke tørre å gjøre det slutt med typen?

Er det saklig og smart å ta kontakt med en annen gutt når du har kjæreste?

Er det saklig og smart å være i et forhold når du er lei av å ikke være singel

Størrelsen på hodet ditt vet jeg ingenting om, nei, men jeg har en mistanke om hvor mange hjerneceller som sviver rundt der......

Gjest Anonymous
Skrevet
Saklig :o

Hvem er det som ikke er saklig her??

Du blir jo bare mer og mer uspiselig.  

Er det saklig og smart å være utro?

Er det saklig og smart å ikke tørre å gjøre det slutt med typen?

Er det saklig og smart å ta kontakt med en annen gutt når du har kjæreste?

Er det saklig og smart å være i et forhold når du er lei av å ikke være singel

Størrelsen på hodet ditt vet jeg ingenting om, nei, men jeg har en mistanke om hvor mange hjerneceller som sviver rundt der......

Noen ganger må følelser komme foran saklighet, veit du..

Men hvis man ikke kan skrive hva man har på hjertet på dette forumet, er det helt greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...