Gå til innhold

Når man aldri har sex lenger..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sammen i 2 år, 35 & 38 år. Vi har ikke hatt sex på litt over 2 mnd(!) ingen barn.

jeg har tatt det opp tusen ganger. ( alltid jeg som må ta det opp)

jeg elsker å ha sex, men føler jeg har mistet selvtilliten min på det totalt...og siden jeg har tatt det opp så mange ganger, har jeg på en måte resignert. Nå tror jeg nesten jeg har mistet sex lysten min totalt. Hva skal vi gjøre? ( bortsett fra å dumpe han) Det tærer litt på meg og jeg savner veldig den nærheten sex gir. Han skylde på travle dager og at han blir utslitt av all trening. ( han trener mye.) og at han derfor ikke orker..

Anonymkode: 2ad99...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjenner meg så godt igjen. Mannen min er også alltid sliten, for trøtt, skal så tidlig opp, for varmt, har bare ikke lyst. Jeg har gitt opp. Det er nå 3 mnd siden vi hadde sex sist og de siste årene har vi hatt sex kanskje annenhver mnd.

Men dere har jo ikke vært sammen så lenge og ingen barn som "forstyrrer". Nei, hva gjør man? Aner ikke. Når man føler det bare er unnskyldninger så sårer det faktisk. Det går på selvtilliten løs ja. 

Anonymkode: 68e5f...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åj her hos meg er det motsatt jeg elsker sex uanset eller si det med andre ord jeg må ha sex for at live går! 

Men damen er alt forsliten for evig 

Anonymkode: f4c82...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her ble det sånn når vi var 28 og vært samboere et år. Tok det veldig personlig i begynnelsen men tilpasset meg han etterhvert og nå syns jeg det fungerer helt greit. Ikke ta det personlig. Onaner for deg selv og ha kjærlighetsstunder sammen på andre måter. 

Anonymkode: a8ff9...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gang hver 2 mnd er ikke så ille det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang hver 2 mnd er ikke så ille det 

Jo, det er det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vitsen med å trene så mye at man ikke orker sex?

Det blir som å spise så mye potet at man ikke orker spise biffen!

Definer sex som en ekstra treningsøkt. Kos hver morgen i helgene.☺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, skulle gjerne gjort det, hvis han bare hadde vært kin på å sex. Det er han ikke. De to siste gangene vi har hatt sex har vært når han har vært full... syns det er bare trist...

Anonymkode: 2ad99...94e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Livet er for kort til å ha det slik. Du har lite som holder deg igjen, så gå først som sist. Sex er ikke bare sex, det handler om intimiteten og limet i forholdet. 

Anonymkode: b409b...d28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste gang han kommer hjem fra trening får du vandre rundt i truse og uten bh under t-kjorta, lat som ingenting😏

Ligg tilfeldigvis naken på senga, på magen og lat som ingenting mens du scroller på tlf.. 

Ert/pirr ham 😇

Anonymkode: 7aae9...df0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...