AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Jeg har en fleksibel jobb men enkelte ting og dager er obligatoriske. Jeg var dessverre så uheldig å se feil på kalenderen da jeg og kjæresten min bestilte oss konsert billetter og lang weekend i London. Arbeidsgiver ble ikke sint, men vil trekke meg i lønn disse dagene og det er greit. Men jeg får ikke lov å legge ut bilder fra turen vår på fb fordi arbeidsgiver er redd for snakkis på jobben ettersom dette er obligatoriske dager for alle. Jeg ønsket i utganspunktet å være ærlig for alle om tabben min, men nå skal det skjules og jeg skal bli «borte» i stillhet. Jeg har ikke fortalt dette til kjæresten min fordi jeg er redd for at det kan sette en demper på turen vår, både i forhold til at jeg blir trekt i lønn og fordi gleden ved å dele opplevelser på sosiale medier blir borte. Hva synes dere? Anonymkode: 253b4...35b
DonaldDuck Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Jeg syns at du bør respektere arbeidsgiveren din. Når det er sagt så får du ikke betalt for de dagene, så du kan selvsagt gjøre som du vil. Du kan jo ta bilder, og så dele dem på sosiale medier på et senere tidspunkt? Jeg antar at du vil kunne kose deg med kjæresten på tur, selv om ikke alle andre kan "se dere". 6
ValarMorghulis Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Altså, hallo. Dersom ferien din blir "ødelagt" av at du ikke kan legge ut bilder på sosiale media så tror jeg du burde øve deg på å legge telefonen igjen hjemme. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, ValarMorghulis skrev: Altså, hallo. Dersom ferien din blir "ødelagt" av at du ikke kan legge ut bilder på sosiale media så tror jeg du burde øve deg på å legge telefonen igjen hjemme. Så enig, Louis CK sin spøk om barneforestillingen hvor alle foreldrene var opptatt med å stirre inn i skjermen og ta video og legge ut på Facebook (som ingen andre gadd å se, bare "like"), det var barneforestillingen hvor ingen av barna ble "sett på". Folk må legge fra seg telefonene!! Men dette var en digresjon.. Anonymkode: 5c6b9...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så enig, Louis CK sin spøk om barneforestillingen hvor alle foreldrene var opptatt med å stirre inn i skjermen og ta video og legge ut på Facebook (som ingen andre gadd å se, bare "like"), det var barneforestillingen hvor ingen av barna ble "sett på". Folk må legge fra seg telefonene!! Men dette var en digresjon.. Anonymkode: 5c6b9...6ad *minner meg om Anonymkode: 5c6b9...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå