Gå til innhold

Sommerfest i barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å ha med besteforeldre på sommerfest i barnehagen? 

Anonymkode: 72277...3fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meg bekjent. Da blir det plutselig fryktelig mange folk i barnehagen.. Vet om noen som har med noen / sendt med besteforeldre hvis ikke foreldre kan delta, men det vanlige er vel at de ikke deltar. 

Skrevet

Nei.

Jeg vet at noen tar de med, men de fleste gjør det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man vil og kan, det er ikke uvanlig hos oss. 

Anonymkode: 274ac...3e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært vanlig i vår barnehage, da hadde det blitt veldig fullt tror jeg. Samme gjelder Lucia osv.

Anonymkode: 03d40...8c6

AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å ta med en eller to besteforeldre siden pappaen jobber 5 timer unna☺️

Anonymkode: 6a651...eee

AnonymBruker
Skrevet

Er ute, og der er det plass👍🏼 Mange tar med seg klappstoler om de kommer mange. Men vi har besteforeldrekaffe også☺️

Anonymkode: afef0...32a

AnonymBruker
Skrevet

Her er det veldig vanlig å ta med en eller to, spesielt om den ene forelderen ikke kan. Kjipt å komme helt alene tenker jeg. Her er det ute med god plass, og man tar med stoler selv.

Anonymkode: b986e...a4e

Skrevet (endret)

Noen bruker alltid å ha med besteforeldre, men flertallet gjør det nok ikke.

Må bare legge til noe her. Har gjennom årene sett at det er noen som stort sett alltid har med seg besteforeldre på slike tilsetninger. Disse har ofte ett lite nettverk på stedet og synes muligens det er kleint å gå alene, MEN med foreldre/svigerforeldre på heng er det vanskeligere å lage nye bekjentskap og avslutninger og slik er en ypperlig arena å bli kjent med andre på!

Endret av Mariell77
Gjest BearMama
Skrevet

Synes besteforeldrene fint kan være med på sommerfest. Kjekt for dem å se barnehagen, snakke med ansatte og se hvordan barnebarnet har det i barnehagen 😃

Skrevet

I min datters barnehage er det påmelding med hvor mange voksne + barn, men dem har egen besteforeldrekveld så har ikke opplevd at besteforeldre har vært med på sommerfest.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Her er det like vanlig som ikke. Noen har med, noen har ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...