Gå til innhold

Matvarer som er gått ut på dato for salg i butikker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Handlet på en lokal Meny butikk her om dagen. Og etter at handelen var gjort så fant jeg ut av at jeg hadde kjøpt 4 produkter som var gått ut på dato, En frysepizza som gikk ut i februar! en pose med kjøttpølser som hadde gått ut for 2 dager siden, en pakke med pasta som gikk ut dagen før og 1 sjokomelk som hadde gått ut for 2 dager siden. Jeg ble alvorlig forbanna når jeg fant det ut, Men dessverre så tok jeg ikke med meg kvitteringen. Det er greit dersom de har noen varer som har gått ut på dato dagen i forveien fortsatt liggende for salg, Men ikke 4 varer og at de har varer som gikk ut på dato for 3 mnd siden liggendes i hylla er ikke akseptabelt. Jeg skal aldri handle en ting igjen på noen Meny butikker. 

Anonymkode: c53c1...505

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde klage selv om du ikke tok kvitteringen. Det skjedde meg en gang på en Kiwi-butikk. Jeg forklarte at jeg ikke tok kvitteringen, og fikk pengene tilbake. 

Anonymkode: 445bd...7c5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du burde klage selv om du ikke tok kvitteringen. Det skjedde meg en gang på en Kiwi-butikk. Jeg forklarte at jeg ikke tok kvitteringen, og fikk pengene tilbake. 

Anonymkode: 445bd...7c5

Ja, Jeg har allerede klaget. Jeg tok med meg 2 av matvarene og spurte om jeg kunne prate med butikksjefen viste hun datostemplingen og sa at hun kunne sette varene tilbake i hylla og sa at jeg aldri skal kjøpe en ting derfra igjen, Pengene er ikke så nøye siden det bare var snakk om småpenger.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Handlet på en lokal Meny butikk her om dagen. Og etter at handelen var gjort så fant jeg ut av at jeg hadde kjøpt 4 produkter som var gått ut på dato, En frysepizza som gikk ut i februar! en pose med kjøttpølser som hadde gått ut for 2 dager siden, en pakke med pasta som gikk ut dagen før og 1 sjokomelk som hadde gått ut for 2 dager siden. Jeg ble alvorlig forbanna når jeg fant det ut, Men dessverre så tok jeg ikke med meg kvitteringen. Det er greit dersom de har noen varer som har gått ut på dato dagen i forveien fortsatt liggende for salg, Men ikke 4 varer og at de har varer som gikk ut på dato for 3 mnd siden liggendes i hylla er ikke akseptabelt. Jeg skal aldri handle en ting igjen på noen Meny butikker. 

Gå tilbake til butikken og si ifra. Jobber selv i matbutikk og dette har desverre forekommet her også. Vi går daglig over dato på ferskvarer/meieri, men det hender noe blir oversett. Når det gjelder tørrvarer opplever vi i vår butikk at noen ikke rullerer. Vi har tatt det opp utallige ganger. Ny vare settes bare foran og sånn fortsetter det. Vi har ikke mulig til å datosjekke hver eneste vare i hele butikken daglig. Men vi anbefaler også kunde til å ta en kjapp datosjekk før varen legges i handlevogna. Selvom det til syvende og sist er butikkens oppgave å fjerne vare som er utgått på dato.

Anonymkode: 6b7d9...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...