Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vurderer å lage meg bruker på tinder, men er ikke ute etter one night stands osv, er ute etter et forhold, men da lurer jeg på om tinder er appen for meg, eller er det bare folk som er ute etter å pule som er der inne? For sånt gidder jeg ikke, er ute etter noe serriøst!

Anonymkode: 018c1...750

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja er mange som finner seg kjæreste på tinder! Bare skriv i teksten at du er på jakt etter kjæreste og ikke intr i one night stands og sørg for å spørre de du chatter med hva de søker ila de to første meldingene så du får silt ut alle som ikke søker det samme som deg :)

Anonymkode: 323db...c1a

Skrevet

Har aldri vært på Tinder, Timber (den er kun for skogsarbeidere...) eller noe i den sjangeren annet på nettet (ol' fashion) Uansett, i følge studier av venner, går det mest i ønske om pulings (hankjønn) ønske om bekreftelse (hunkjønn) og den evige jakten om hva som kan befinne seg rundt neste sving. (begge kjønn)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ironically_me skrev:

Har aldri vært på Tinder, Timber (den er kun for skogsarbeidere...) eller noe i den sjangeren annet på nettet (ol' fashion) Uansett, i følge studier av venner, går det mest i ønske om pulings (hankjønn) ønske om bekreftelse (hunkjønn) og den evige jakten om hva som kan befinne seg rundt neste sving. (begge kjønn)

Så ikke uttal deg om noe du ikke kan noe om . Du har ikke brukt appen engang.
Det er mange menn som er ute etter sex der ja. Også er det mange kvinner som ikke vil ha sex med alle som vil ha sex med de, men det betyr ikke at de kun er på appen for å få bekreftelse selvom de ikke møter noen. Det betyr bare at de ikke enda har møtt noen de vil ha sex med der.
De fleste som er ute etter sex der er åpne for å finne kjærligheten om den rette tilfeldigvis skulle dukke opp og noe skulle utvikle seg, men personlig ville jeg aldri gamblet på en som "tok ting som det kom og har det gøy med sex i mellomtiden".
Og det ER faktisk en del (i hvertfall 1 av 20) menn som skriver i sin profil at de er på utkikk etter kjæreste og ikke one night stand.
Jeg vet ikke hvor mange kvinner som har det i sin profil siden jeg er kvinne og ikke sveiper gjennom andre kvinners profiler, men vet om  mange i kretsen som har fått kjæreste via tinder.

Det sagt så er match.com et nettsted der det er flere seriøse på en plass uten like mange useriøse.

Anonymkode: 323db...c1a

Skrevet

Tinder funker bra. Er ikke alltid matchene leser bioen din, så greit å presiserer ganske kjapt hva du er ute etter på chat. Mange er interessert i moro bare. Føler sukker er hakket mer serisøt, men liker oppsettet på tinder bedre. Kjipt at alle kan kontakte på sukker. Mange mld fra menn som er uaktuelle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...