AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Mine ex-svigerforeldre passet datteren min noen timer i dag, og hun kom hjem og fortalte at hun hadde vasset og lekt i en fontene i Asker sentrum. Min samboer mener jeg er sær som reagerer på dette, og tenkte jeg ville høre med dere. Lar dere barna deres vasse og bade i fontener? En ting er vannkvaliteten, men tenker også på hva hun kan tråkke på som glasskår og sprøytespisser. Anonymkode: 8f059...8bf
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Jeg og mine barn har badet i flere fontener, både i Norge og i utlandet. Man ser jo bunn, så man ser jo om det er noe skummelt der. Og i det været som er nå, er stort sett fontene fulle av både barn og voksne. Anonymkode: 3f380...614 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Jeg lar barnet mitt vasse og bade i fontener. Ser jo an vannet så klart. Anonymkode: a1e6c...912
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Tenker man kan se det litt an på hvor fontenen ligger (jeg vet for lite om asker til å uttale meg). Men ikke krise å bade i det vannet akkurat, er relativt rent. Men sikkert fint å spyle når man kommer hjem. Har badet selv som barn i fontener og ville ikke nølt med å la niesen min bade i de samme. Anonymkode: 39f08...da0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine ex-svigerforeldre passet datteren min noen timer i dag, og hun kom hjem og fortalte at hun hadde vasset og lekt i en fontene i Asker sentrum. Min samboer mener jeg er sær som reagerer på dette, og tenkte jeg ville høre med dere. Lar dere barna deres vasse og bade i fontener? En ting er vannkvaliteten, men tenker også på hva hun kan tråkke på som glasskår og sprøytespisser. Anonymkode: 8f059...8bf Du skriver ikke alder på barnet? Uansett, fontener er utsmykning, dekorasjon eller minnesmerker. De bader man ikke i av flere grunner. Også fordi duer, hunder og andre av Guds mange skapelser også bader der slik at både duelopper og annet kan gi uante følger etter badingen. Anonymkode: b1eb2...4af 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lar barnet mitt vasse og bade i fontener. Ser jo an vannet så klart. Anonymkode: a1e6c...912 Du ser ikke med det blotte øye om der er smitte eller duelopper og annet i vannet. Anonymkode: b1eb2...4af 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser ikke med det blotte øye om der er smitte eller duelopper og annet i vannet. Anonymkode: b1eb2...4af Hvor fjollete får man være når det kommer til sykdomshysteri? Anonymkode: acbe9...971 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og mine barn har badet i flere fontener, både i Norge og i utlandet. Man ser jo bunn, så man ser jo om det er noe skummelt der. Og i det været som er nå, er stort sett fontene fulle av både barn og voksne. Anonymkode: 3f380...614 Samme her. Og som de koste seg 😊 Anonymkode: d0548...0f3 1
Bonusmammaen Skrevet 4. juni 2018 #10 Skrevet 4. juni 2018 Jeg har badet i fontene i voksen alder uten et sprøytestikk, duelopper eller glasskår.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #11 Skrevet 4. juni 2018 Jeg tror ikke jeg ville gjort det. Har litt før mye erfaring med hva man kan gjøre i en fontene som ikke er forenlig med barn og bading. Anonymkode: 987c7...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 Ja, det er jo bare kos! Eller, jeg ser ann fontenen. Noen av de med lite vann, plassert der folk går en sen fredagskveld, ser ut som de er mer urin enn vann. Der må barna holde seg unna. Pyramiden i Asker er jo superfin! Der leker/vasser mine støtt og stading! Sååå mye morro! Og jeg er ofte uti selv også forresten.. Så hyggelig at svigers tok med jenta deres ut for å kose seg 🙂 Anonymkode: cb7ec...024 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #13 Skrevet 4. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og mine barn har badet i flere fontener, både i Norge og i utlandet. Man ser jo bunn, så man ser jo om det er noe skummelt der. Og i det været som er nå, er stort sett fontene fulle av både barn og voksne. Anonymkode: 3f380...614 Folk både pisser og spyr i fontener, så det er ikke så lurt å la barna bade der Anonymkode: 59116...0e9 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #14 Skrevet 4. juni 2018 kommunene har rutiner for rensing av fontener så jeg hadde ikke vært bekymret. Anonymkode: 44c90...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå