AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 For min del er deifinitivt trussel med kniv på en klar første plass. Skammer meg ihjel bare ved tanken. Anonymkode: 1644f...fe1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Sovna under bordet. Jeg var ung og har ikke vært full på mange år Anonymkode: bfc21...5c4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Klina med kjæresten til ei venninne når vi lekte nøtt og sannhet. Hu sa det var greit. Men når alle var edru så var det bare kleint. Å så hadde jeg sex med en kamerat av hu i hennes seng samme natta. Skikkelig fylle blemme. Anonymkode: 28b21...f1e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Off, det er faktisk nå ti år siden, jeg var ung og naiv og på jobbreise i Stockholm. Hjemme hadde jeg to små unger og jeg var helt gira for fire dager på hotell og gikk på en fyllesmell første kvelden og kom meg ikke opp til foredraget morgenen etterpå. Var i fin form til kvelden og gikk på nok en smell. Var et vrak på dag tre som var dagen jeg hadde fest på rommet med mine to mannlige kolleger og tre menn fra samarbeidspartneren. Jeg dør litt av å tenke på det, og selv om jeg ikke hadde sex så er det så fælt og flaut at jeg enda faktisk blir svett på ryggen av å tenke på det. Rart, men men kollegene mine har på de ti årene aldri foreslått at vi skal dra på den turen igjen. Hoho. Anonymkode: 1261b...35b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Vet ikke hvme jeg skal velge sv disse to Boksa han jeg var forelska i fordi han avviste meg da jeg drita full prøvde og kysse han. Han var edru og hadde folk rundt seg. Tok på underlivet mitt og begynte og prate om ei dame jeg var tiltrukket av foran foreldrene mine Anonymkode: d2119...a83
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 Anonym på denne. hatt sex med en musiker cubaner med lange rastafletter..... uten kondom... Anonymkode: e9b62...3a9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 Fylla har skylda. Men hvem hsr skylda for fylla ? Anonymkode: b60c6...4ac
ValarMorghulis Skrevet 4. juni 2018 #8 Skrevet 4. juni 2018 Hadde nesten firkant med ei venninne og to menn. Venninna og den ene fyren trakk seg i siste liten, så det endte med at jeg 'bare' hadde sex med den andre fyren. Husket ingenting av det selv "dagen derpå", så var ekstra ille siden venninna mi måtte gjenfortelle det til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå