AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Hei. På tirsdag skal jeg forsvare bacheloroppgaven vår, og jeg er veldig nervøs! Jeg har et problem med sosial angst, spesielt i situasjoner der jeg må prestere. Ordene kommer ikke ut, jeg begynner å skjelve og det er mer enn en gang jeg har begynt å gråte under muntlig eksamen. I tillegg stokker ordene seg og jeg glemmer ut alt.. Jeg føler jeg kan stoffet, og har grei kontroll på det. Problemet er bare at jeg ikke greier å få det ut. Dere som har forsvart bacheloroppgaven, hvordan var det? Jeg føler meg mest komfortabel med at de stilelr spørsmål - og jeg svarer. Må jeg prate fritt er det helt krise. Hva spør de om? Hvordan spør de? Graver de mye om du har problemer med å svare? Skal det mye til for å stryke? Jeg er sjeleglad om jeg bare får en ståkarakter. Tar i mot alle tips dere har! Anonymkode: 15147...cd2
Serafin Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. På tirsdag skal jeg forsvare bacheloroppgaven vår, og jeg er veldig nervøs! Jeg har et problem med sosial angst, spesielt i situasjoner der jeg må prestere. Ordene kommer ikke ut, jeg begynner å skjelve og det er mer enn en gang jeg har begynt å gråte under muntlig eksamen. I tillegg stokker ordene seg og jeg glemmer ut alt.. Jeg føler jeg kan stoffet, og har grei kontroll på det. Problemet er bare at jeg ikke greier å få det ut. Dere som har forsvart bacheloroppgaven, hvordan var det? Jeg føler meg mest komfortabel med at de stilelr spørsmål - og jeg svarer. Må jeg prate fritt er det helt krise. Hva spør de om? Hvordan spør de? Graver de mye om du har problemer med å svare? Skal det mye til for å stryke? Jeg er sjeleglad om jeg bare får en ståkarakter. Tar i mot alle tips dere har! Anonymkode: 15147...cd2 Hvis det er slik at du stopper helt opp og ikke klarer å si noe så vil lærerne ofte begynne å stille spørsmål underveis for å hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå