Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

På tirsdag skal jeg forsvare bacheloroppgaven vår, og jeg er veldig nervøs! Jeg har et problem med sosial angst, spesielt i situasjoner der jeg må prestere. Ordene kommer ikke ut, jeg begynner å skjelve og det er mer enn en gang jeg har begynt å gråte under muntlig eksamen. I tillegg stokker ordene seg og jeg glemmer ut alt..

Jeg føler jeg kan stoffet, og har grei kontroll på det. Problemet er bare at jeg ikke greier å få det ut. 

Dere som har forsvart bacheloroppgaven, hvordan var det?

Jeg føler meg mest komfortabel med at de stilelr spørsmål - og jeg svarer. Må jeg prate fritt er det helt krise.

Hva spør de om? Hvordan spør de? Graver de mye om du har problemer med å svare? Skal det mye til for å stryke? Jeg er sjeleglad om jeg bare får en ståkarakter.

Tar i mot alle tips dere har! :)

Anonymkode: 15147...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

På tirsdag skal jeg forsvare bacheloroppgaven vår, og jeg er veldig nervøs! Jeg har et problem med sosial angst, spesielt i situasjoner der jeg må prestere. Ordene kommer ikke ut, jeg begynner å skjelve og det er mer enn en gang jeg har begynt å gråte under muntlig eksamen. I tillegg stokker ordene seg og jeg glemmer ut alt..

Jeg føler jeg kan stoffet, og har grei kontroll på det. Problemet er bare at jeg ikke greier å få det ut. 

Dere som har forsvart bacheloroppgaven, hvordan var det?

Jeg føler meg mest komfortabel med at de stilelr spørsmål - og jeg svarer. Må jeg prate fritt er det helt krise.

Hva spør de om? Hvordan spør de? Graver de mye om du har problemer med å svare? Skal det mye til for å stryke? Jeg er sjeleglad om jeg bare får en ståkarakter.

Tar i mot alle tips dere har! :)

Anonymkode: 15147...cd2

Hvis det er slik at du stopper helt opp og ikke klarer å si noe så vil lærerne ofte begynne å stille spørsmål underveis for å hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...