AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Datet en mann over tid men ting var komplisert og det var ca 2 mnd der vi ikke møttes og hadde liten kontakt. Datet i 4 mnd.. Jeg greide ikke involvere meg 100% pga hans livssituasjon. Orker ikke utdype det så mye (ikke dop eller noe😂) Uansett så virket det ikke som om han kom til å endre på den.. jeg sa fra hva jeg mente. Dette bare holdt meg tilbake fordi jeg var redd for å bli såret. Datet en fyr over en mnd tid i mellom tiden men han behandlet meg sykt dårlig og jeg droppet han. Var på to enkelt dater og, men ingenting fysisk. Kun kaffe😊 Ikke lenge etterpå fortalte mann 1 at han har endret på det jeg ville, på en måte.. Den eneste tingen som holdt meg tilbake. Mine venninner vet jeg har datet begge disse to. Har innsett at jeg vil ha mann 1, han er egentlig perfekt for meg. Han behandler meg bra, jeg synes han er fin, snill, og omtenksom. Ler mye sammen med han. Vil gi han en sjanse. Har nå kjent han i 6 mnd. Spm er, bør jeg være ærlig til han om at jeg datet en fyr den tiden vi ikke møttes? Vi trudde begge det ikke kom til å bli oss, men det føles rett ut. Han er nå på ferie og jeg savner han. Jeg tror han er forelsket i meg og jeg føler det samme. Og hvordan forklare venner at jeg har "tatt han tilbake"? Føler meg skitten som datet en i mellomtiden... Anonymkode: 32ce3...23d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Ang, fortelle at du daten han andre så hadde jeg ikke tenkt på det en gang. Spør han, så kan du si du traff en du tok en kaffe med. Men det er jo egentlig ikke noe å fortelle. Og du er absolutt IKKKKKE skitten som har daten han andre. Så lenge du har vært singel så kan du gjøre hva pokker du vil. Og det å forklare venner at du har "tatt han tilbake".. Vet du.. Du trenger ikke forklare noe som helst. Masse lykke til 🙂 Anonymkode: 39347...014 6
Polly Ester Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Jeg syns heller ikke du trenger å fortelle noe om den datingen du gjorde i mellomtiden, siden det var to møter og kun kaffe. Og du har ikke noe å stå til rette for overfor vennene dine. Det er da ditt liv og hvis alt er bra mellom deg og mann nr 1 så bør jo bare vennene dine være glad på dine vegne. Lykke til med kjærligheten 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 48 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg syns heller ikke du trenger å fortelle noe om den datingen du gjorde i mellomtiden, siden det var to møter og kun kaffe. Og du har ikke noe å stå til rette for overfor vennene dine. Det er da ditt liv og hvis alt er bra mellom deg og mann nr 1 så bør jo bare vennene dine være glad på dine vegne. Lykke til med kjærligheten Vil bare avklare: Har vært på to enkelt dater med kun kaffe, OG datet han andre. Har hatt sex med han også, mann 2...Men som sagt innså jeg at han ikke var rett for meg. Er bare redd sannheten kommer frem en dag og det blir brukt mot meg. Men ja, vi var som sagt ikke særlig på talefot, meg og "mann nr 1" på tidspunktet det skjedde. Men jeg har til mitt forsvar vært singel hele tiden (og brukt beskyttelse!) Anonymkode: 32ce3...23d
Barefootgirl Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Jeg syns ikke du har gjort noe galt her, eller at du trenger å si noe. Men du kjenner selv hva som føles riktig for deg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Sitat kke lenge etterpå fortalte mann 1 at han har endret på det jeg ville, på en måte.. "På en måte" ? Sikker på at du kan leve med at han fortsatt har den livssituasjonen/livsstilen du ikke kunne akseptere først? uansett, han har ingenting med hva du har gjort i privatlivet ditt i den perioden det var slutt mellom dere. Ja det er kjempe raskt at du har klart å date en ny mann ila bare 2 mnd med lite kontakt, da fremstår du ikke veldig kresen akuratt, men du har uansett ingen opplysningsplikt til han om at du har tatt kaffe med noen andre mens dere ikke hadde kontakt. Anonymkode: 6595e...460
Xcase33 Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Datet en mann over tid men ting var komplisert og det var ca 2 mnd der vi ikke møttes og hadde liten kontakt. Datet i 4 mnd.. Jeg greide ikke involvere meg 100% pga hans livssituasjon. Orker ikke utdype det så mye (ikke dop eller noe😂) Uansett så virket det ikke som om han kom til å endre på den.. jeg sa fra hva jeg mente. Dette bare holdt meg tilbake fordi jeg var redd for å bli såret. Datet en fyr over en mnd tid i mellom tiden men han behandlet meg sykt dårlig og jeg droppet han. Var på to enkelt dater og, men ingenting fysisk. Kun kaffe😊 Ikke lenge etterpå fortalte mann 1 at han har endret på det jeg ville, på en måte.. Den eneste tingen som holdt meg tilbake. Mine venninner vet jeg har datet begge disse to. Har innsett at jeg vil ha mann 1, han er egentlig perfekt for meg. Han behandler meg bra, jeg synes han er fin, snill, og omtenksom. Ler mye sammen med han. Vil gi han en sjanse. Har nå kjent han i 6 mnd. Spm er, bør jeg være ærlig til han om at jeg datet en fyr den tiden vi ikke møttes? Vi trudde begge det ikke kom til å bli oss, men det føles rett ut. Han er nå på ferie og jeg savner han. Jeg tror han er forelsket i meg og jeg føler det samme. Og hvordan forklare venner at jeg har "tatt han tilbake"? Føler meg skitten som datet en i mellomtiden... Anonymkode: 32ce3...23d Du er som kvinnfolk flest ...mange å velge imellom og går der gresset er mest grønt så nei når man gjør som alle andre så har man sjeldent gjort noe galt 😛 Snille mannfolk er jo turnoff da? lite spennende og sånt 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #8 Skrevet 4. juni 2018 Du hadde ikke skrevet dette om du ikke syntes det skurrer litt. Det er ikke ulovlig men ikke alt som er lovlig er greit. Du "dumpet" A, pulte B en periode men det ble ikke noe av så A får være god nok. Hadde jeg vært A så hadde jeg droppa deg. Dine følelser er helt klart ikke sterke nok for A. Da hadde du ikke knulla B Sloppy Seconds...... Regner med at A ikke får vite om B. Og ja, jeg har vært A her engang. Men fant ut om B. Det forholdet er over. Kunne blitt reddet om hun hadde vært ærlig og gitt meg en god forklaring. Men isteden var dette ikke noe hun snakket om. Jeg ble sittende igjen med tankekjøret. Fortid ER fortid med dette griper inn i ditt forhold til A tidsmessig. Anonymkode: 2827f...8ec 1
Polly Ester Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 Jeg skjønner at det var mer enn bare et par kopper kaffe som jeg trodde til å begynne med. Men jeg lurer på hva du og Nr.1 hadde sammen da du datet Nr.2? Var dere på dater'n og avventet, eller hadde dere avsluttet datingen og ikke trodde at dere kom til å ha noe sammen senere? Jeg mener at det har alt å si - intensjonen til deg og Nr.1. Hvis dere hadde avsluttet så var det ingen grunn til å vente på han og da gjorde det ingenting at du datet Nr.2, men hvis dere fortsatt hadde en kontakt med tanke om at dere kanskje kom til å finne tilbake til hverandre så er det en annen sak, syns jeg. Du sier jo at du var singel, så du har ingen å stå til ansvar for og hvis det er sånn så har ikke Nr.1 noe han skulle sagt, du trenger ikke si noe såsant han ikke spør. Han kan ikke være sint på deg for at du gikk videre i livet når du og Nr.1 ikke var aktuelt i den perioden. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #10 Skrevet 4. juni 2018 2 timer siden, Polly Ester skrev: Jeg skjønner at det var mer enn bare et par kopper kaffe som jeg trodde til å begynne med. Men jeg lurer på hva du og Nr.1 hadde sammen da du datet Nr.2? Var dere på dater'n og avventet, eller hadde dere avsluttet datingen og ikke trodde at dere kom til å ha noe sammen senere? Jeg mener at det har alt å si - intensjonen til deg og Nr.1. Hvis dere hadde avsluttet så var det ingen grunn til å vente på han og da gjorde det ingenting at du datet Nr.2, men hvis dere fortsatt hadde en kontakt med tanke om at dere kanskje kom til å finne tilbake til hverandre så er det en annen sak, syns jeg. Du sier jo at du var singel, så du har ingen å stå til ansvar for og hvis det er sånn så har ikke Nr.1 noe han skulle sagt, du trenger ikke si noe såsant han ikke spør. Han kan ikke være sint på deg for at du gikk videre i livet når du og Nr.1 ikke var aktuelt i den perioden. Hadde avsluttet med nr 1 når jeg traff nr 2. Gjenopptok kontakten når jeg hadde avsluttet med nr 2. Har ikke møtt begge samtidig. Anonymkode: 32ce3...23d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #11 Skrevet 4. juni 2018 8 timer siden, Xcase33 skrev: Du er som kvinnfolk flest ...mange å velge imellom og går der gresset er mest grønt så nei når man gjør som alle andre så har man sjeldent gjort noe galt 😛 Snille mannfolk er jo turnoff da? lite spennende og sånt Snille menn er ikke turn-off. Fant ut at nr 2 var slem og ufyselig. Så dumpet han. Anonymkode: 32ce3...23d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du hadde ikke skrevet dette om du ikke syntes det skurrer litt. Det er ikke ulovlig men ikke alt som er lovlig er greit. Du "dumpet" A, pulte B en periode men det ble ikke noe av så A får være god nok. Hadde jeg vært A så hadde jeg droppa deg. Dine følelser er helt klart ikke sterke nok for A. Da hadde du ikke knulla B Sloppy Seconds...... Regner med at A ikke får vite om B. Og ja, jeg har vært A her engang. Men fant ut om B. Det forholdet er over. Kunne blitt reddet om hun hadde vært ærlig og gitt meg en god forklaring. Men isteden var dette ikke noe hun snakket om. Jeg ble sittende igjen med tankekjøret. Fortid ER fortid med dette griper inn i ditt forhold til A tidsmessig. Anonymkode: 2827f...8ec Hadde aldri dumpet A om han i utgangspunktet hadde vært villig å ofre/forbedre den tingen jeg anså som en dealbreaker. I den tiden vi datet først. Av den grunnen valgte jeg å gå videre i livet mitt. Faktisk vil jeg påstå svært få kvinner hadde funnet seg i det samme, sikkert menn og i samme situasjon. Om han valgte å gjøre noe med den tingen pga meg vites ikke. Det skjedde jo "kun" 2 mnd etter vi sluttet å møtes, og før det var han ikke villig å endre det pga meg. Det sa han rett ut. Så møtte jeg B. Han var overhodet ikke rett for meg og jeg hadde dumpet han uansett. Anonymkode: 32ce3...23d
Polly Ester Skrevet 4. juni 2018 #13 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde avsluttet med nr 1 når jeg traff nr 2. Gjenopptok kontakten når jeg hadde avsluttet med nr 2. Har ikke møtt begge samtidig. Anonymkode: 32ce3...23d Og da syns jeg at Nr.1 ikke kan regne med at du ikke skulle gå videre i livet med Nr.2 eller Nr. 3 eller Nr.4 for den saks skyld. Jeg mener at dersom Nr.1 får greie på at du har hatt en Nr.2 så har han ingen grunn til å bli sår eller sur eller sjalu for det. Du gikk videre etter et brudd i datingen og det er lov å gå videre i livet og ingen kan forvente noe annet. Jeg syns fortsatt at du ikke har noen grunn til å fortelle at du har datet noen andre i mellomtiden, men hvis du føler for å si det allikevel så må du jo bare gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #14 Skrevet 4. juni 2018 9 timer siden, Polly Ester skrev: Og da syns jeg at Nr.1 ikke kan regne med at du ikke skulle gå videre i livet med Nr.2 eller Nr. 3 eller Nr.4 for den saks skyld. Jeg mener at dersom Nr.1 får greie på at du har hatt en Nr.2 så har han ingen grunn til å bli sår eller sur eller sjalu for det. Du gikk videre etter et brudd i datingen og det er lov å gå videre i livet og ingen kan forvente noe annet. Jeg syns fortsatt at du ikke har noen grunn til å fortelle at du har datet noen andre i mellomtiden, men hvis du føler for å si det allikevel så må du jo bare gjøre det. Har bestemt meg for ikke å si noe. Men skulle han spørre skal jeg være ærlig. Anonymkode: 32ce3...23d 1
Polly Ester Skrevet 4. juni 2018 #15 Skrevet 4. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bestemt meg for ikke å si noe. Men skulle han spørre skal jeg være ærlig. Anonymkode: 32ce3...23d Jeg syns det er en god plan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå