Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren har et vennepar som venter barn på slutten av året. Da vi traff de for litt siden, sa jeg gratulerer og småpratet litt rundt graviditeten og spurte om det var planlagt eller tilfeldig. I etterkant fikk jeg en kommentar av samboer som mente det var litt frekt å spørre om. Har aldri tenkt over at dette var en frekk ting å spørre om, og det var iallfall ikke ment sånn. Har jeg misforstått? 

Anonymkode: a8642...c5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er frekt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på å få det spørsmålet. 

Anonymkode: df58c...4f4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Grisefrekt. Hva tenkte du på? Og hva slags svar forventet du hvis det ikke var planlagt? "Nei, dette var en tabbe, men vi klarte ikke styre oss"?

Anonymkode: 701f7...5b2

• Liker 6
Gjest Skogrose
Skrevet

Jeg likte ikke den type spørsmål da jeg var gravid i alle fall...

AnonymBruker
Skrevet

Oj, da får jeg heller beklage neste gang jeg treffer henne. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Grisefrekt. Hva tenkte du på? Og hva slags svar forventet du hvis det ikke var planlagt? "Nei, dette var en tabbe, men vi klarte ikke styre oss"?

Anonymkode: 701f7...5b2

Et nei hadde holdt ;) Men ekstra kjekt for de selvfølgelig ettersom det var planlagt og ønsket, og de er godt etablerte :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er frekt. Det er jo å indirekte spørre a) hvor ønsket er egentlig barnet eller b) Brukte dere prevensjon når dere hadde sex? 

Ingen av de spørsmålene er stuerene i noen sosial setting, kun mer intime settinger med en bestevenn på tomannshånd eller prat med medisinsk personale. 

Anonymkode: 737a1...b7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er frekt. Det er jo å indirekte spørre a) hvor ønsket er egentlig barnet eller b) Brukte dere prevensjon når dere hadde sex? 

Ingen av de spørsmålene er stuerene i noen sosial setting, kun mer intime settinger med en bestevenn på tomannshånd eller prat med medisinsk personale. 

Anonymkode: 737a1...b7d

Det var på tomannshånd, men uansett. Notert! 

AnonymBruker
Skrevet

Fått spørsmålet selv og jeg skjønner jo at det er godt ment, men synes det er ubehagelig å svare på sånt:P

Anonymkode: d3241...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...