Forever22 Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Jeg skjønner ikke helt om jeg forstår dette med når bankkortet er utgått. Står at bankkortet mitt er gyldig til 06/18. Fikk en melding av banken i midten av mai at de sendte nytt i midten av juni. Det er ikke kommet enda, og jeg lurer på om mitt bankkort egentlig fungerer fremdeles, tørr ikke prøve på butikken, er så flaut om det ikke går 😂🙈 står jo bare 06/18, ikke noe annet. Skulle jo tro banken sendte ut nytt kort før det gamle gikk ut....
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 9 minutter siden, Forever22 said: Jeg skjønner ikke helt om jeg forstår dette med når bankkortet er utgått. Står at bankkortet mitt er gyldig til 06/18. Fikk en melding av banken i midten av mai at de sendte nytt i midten av juni. Det er ikke kommet enda, og jeg lurer på om mitt bankkort egentlig fungerer fremdeles, tørr ikke prøve på butikken, er så flaut om det ikke går 😂🙈 står jo bare 06/18, ikke noe annet. Skulle jo tro banken sendte ut nytt kort før det gamle gikk ut.... 06/18 betyr at det er gyldig hele juni 2018. Når du får det nye kan du gå over til å bruke det. Anonymkode: 7c789...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 10 minutter siden, Forever22 skrev: Jeg skjønner ikke helt om jeg forstår dette med når bankkortet er utgått. Står at bankkortet mitt er gyldig til 06/18. Fikk en melding av banken i midten av mai at de sendte nytt i midten av juni. Det er ikke kommet enda, og jeg lurer på om mitt bankkort egentlig fungerer fremdeles, tørr ikke prøve på butikken, er så flaut om det ikke går 😂🙈 står jo bare 06/18, ikke noe annet. Skulle jo tro banken sendte ut nytt kort før det gamle gikk ut.... Kortet er gyldig ut den måneden som står på kortet, her altså ut hele juni 2018. Anonymkode: fc8e0...288 1
Forever22 Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 06/18 betyr at det er gyldig hele juni 2018. Når du får det nye kan du gå over til å bruke det. Anonymkode: 7c789...c0e Okei, så jeg kan bruke det frem til juli med andre ord? Det var bra! Trodde det gikk ut 1.06🙈
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 4 timer siden, Forever22 skrev: Okei, så jeg kan bruke det frem til juli med andre ord? Det var bra! Trodde det gikk ut 1.06🙈 Neida du kan bruke det hele mnd 😛 Anonymkode: ee6e2...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå