Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må antakeligvis byte ut laptopen, og vi har lagret bilder og mail.

Men hvordan kan jeg lagre/kopiere alle linkene jeg har samlet under "Favoritter"?!!

Håper noen kan hjelpe meg for jeg vil ikke miste de :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg kunne rett og slett bare lagre den mappen der de lå da jeg måtte formattere harddisken min for noen mnd siden.

Mener de skal ligge i c/documents and settings/favourites

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Spørs litt hvilket OS du har, hvis du forteller det kan vi kanskej hjelpe deg da også. I Win XP f eks ligger det under C: ducuments and settings/brukernavn/favoritter. På nesten samme sted finner du mailen din - bare istedet for favoritter går du inn på lokale innstillinger/programdata/identities/"nummer"/Microsoft/Outlook(express) Der har du mailen din. Den kopierer du et sikkert sted og når du installerer på nytt importer du bare mailen fra stedet du la det du tok vare på. Adresseboken din har du under C: ducuments and settings/brukernavn/programdata/adressbok. Ta vare på den og og importer på samme måte som tidligere. Glem ikke backup av "dine dokumenter" og annet som du vil ta vare på. Når du formaterer må du også hukse på å ha en cd med alle driverne til hovedkortet/skjermkort osv. Dessuten må du ha alle nøkler til alle programmer osv tilgjengelig. Du mister disse også når du formaterer.

Når du installerer på nytt start med XP (eller det OS du velger) og ikke vær på nett. Som installasjon nr 2 MÅ det være et virusprogram og så kan du gå på nett. Deretter kan du installere alt du orker av oppdateringer/programmer osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...