AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Kreft, bare ordet får hårene til å reise seg.. Jeg mistet min farmor som 12 åring og husker det som i går, mitt søskenbarns datter har vi mistet, min beste venns mann, en kompis fra skolen, oldefar og nå altså min beste venn - hun er så tapper, men denne sommeren blir den siste hvis hun er heldig og får oppleve den... Jeg sørger, jeg raser, jeg står fjellstøtt ved siden av og lytter, prater, støtter mens jeg mest av alt vil finne den fordømte pauseknappen på livet! Jeg nekter - hører du Gud, jeg nekter! Hjertet mitt orker ikke miste henne.. Tankene, savnet, latteren, smilet, gleden hennes ved livet, barna hennes - familien, vennene.. Det er ikke greit! Det er faenmeg ikke greit hører du! Om du fins er dette tiden for et mirakel, en kur - et under! 😢 takk for at jeg fikk skrike det ut! Anonymkode: 87a25...291 7
Gjest Ingrid78 Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Gud som jeg hater kreft!!!! Det er ikke SÅ mange jeg har mistet til kreften, men mange nok! Stor klem til deg ts.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #8 Skrevet 19. juni 2018 i natt døde hjertet mitt, nå må jeg finne en vei å plukke sammen bitene fra når det knuste og lappe det sammen alene samtidig som jeg står klippestøtt for mannen og ungene når de trenger det sammen med familien. Min beste venn, hun som kjente mine innersta tanker, alle mine minner var hennes minner. Alt vi gjorde av sprell sammen - jeg skal bære det med meg som min dyreste skatt. Jeg vil aldri slutte savne deg! Anonymkode: 87a25...291 2
Bambi1995 Skrevet 19. juni 2018 #11 Skrevet 19. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: i natt døde hjertet mitt, nå må jeg finne en vei å plukke sammen bitene fra når det knuste og lappe det sammen alene samtidig som jeg står klippestøtt for mannen og ungene når de trenger det sammen med familien. Min beste venn, hun som kjente mine innersta tanker, alle mine minner var hennes minner. Alt vi gjorde av sprell sammen - jeg skal bære det med meg som min dyreste skatt. Jeg vil aldri slutte savne deg! Anonymkode: 87a25...291 ❤️ kondolerer så mye! #fuckcancer
A_nanas Skrevet 19. juni 2018 #12 Skrevet 19. juni 2018 Kondolerer ❤️ Trist at hun ikke fikk oppleve sommeren sammen med barna sine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå