Gå til innhold

GET boks og Samsung smart TV: må «Source» og «HDMI2» hver gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal det være slik, at hver gang TV slås på så må en trykke «Source» og «HDMI2»?

Netflix og You tube virker ikke når de klikkes på...

Trådløse nettet virker, på PC og mobil.

Hva er galt?

Spurte GET kundeservice men hun på service visst ikke...

Anonymkode: 4b776...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å fabrikkgjennopprett tven? Da vi hadde get og gammel smart-tv gikk den automatisk på kanalen som sist sto på da vi skrudde den på. Og mamma sin nye tv snakker med getboksen, så hun trenger bare å bruke tv-fjernkontrollen for å styre begge deler - den går også automatisk til getboksen når den skrus på

AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2018 den 0.13, Titania skrev:

Prøv å fabrikkgjennopprett tven? Da vi hadde get og gammel smart-tv gikk den automatisk på kanalen som sist sto på da vi skrudde den på. Og mamma sin nye tv snakker med getboksen, så hun trenger bare å bruke tv-fjernkontrollen for å styre begge deler - den går også automatisk til getboksen når den skrus på

Takk, forsøkte det. Men må manuelt hver gang merke av «HDMI2»... så merkelig..😩

AnonymBruker
Skrevet

tar du strømmen hver gang du slår den av? min samsung husker siste kanal om den har blitt satt i standby. Om den har blitt gjort strømløs går den til default tv.

Anonymkode: cbf0c...992

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

tar du strømmen hver gang du slår den av? min samsung husker siste kanal om den har blitt satt i standby. Om den har blitt gjort strømløs går den til default tv.

Anonymkode: cbf0c...992

Nei, slår bare av TV med den hvite fjernkontrollen.

Neste gang jeg så skal slå på TV, med hvite kontrollen, må alltid svarte Get boksen manuelt aktiveres med svarte fjernkontrollen for å lyse grønt...

Så gammeldags at en må si ifra hver gang at skjermen må velge «HDMI2»....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...