Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. 

Anonymkode: 2ce7b...505

Ahh så det er ikke bare hos meg problemet ligger? Lurer på om det er sånn for alle i Danmark også eller om om de har laget en sperre for utenlandstrafikk eller noe. 🤔

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var inne på Viafree.DK for en god stund Siden, men kom bare opp regionsperre 😬

Anonymkode: fcaa5...adf

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, alltid presis skrev:

Jeg får det heller ikke til. Ingen regionsperre, men videoen vil ikke spilles av etter den "er du over 18 år"-tingen. Det bare ruller. :( 

Det er det som skjer her også. :( 

Skrevet
21 timer siden, alltid presis skrev:

Jeg får det heller ikke til. Ingen regionsperre, men videoen vil ikke spilles av etter den "er du over 18 år"-tingen. Det bare ruller. :( 

Ja sånn er det med meg også. Jeg håper det plutselig ordner seg eller at noen finner et "smutthull" på problemet vårt. Jeg skal til på episode av 17 av året sesong og de har bare kommet til episode 12 på Viaplay. Dvs. de kommer ikke til episode 17 i neste uke en gang, blir leeenge å vente for meg, utolmodig!

Skrevet
49 minutter siden, missmcbeal skrev:

Ja sånn er det med meg også. Jeg håper det plutselig ordner seg eller at noen finner et "smutthull" på problemet vårt. Jeg skal til på episode av 17 av året sesong og de har bare kommet til episode 12 på Viaplay. Dvs. de kommer ikke til episode 17 i neste uke en gang, blir leeenge å vente for meg, utolmodig!

Jeg hadde bare kommet til episode 4 av sesong 6, som ikke en gang ligger ute på Viaplay. Jævlig irriterende! 😡 Vil se mer!

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Aurora** skrev:

Jeg hadde bare kommet til episode 4 av sesong 6, som ikke en gang ligger ute på Viaplay. Jævlig irriterende! 😡 Vil se mer!

Ah ja den er kjipere 😕 Har du sett om sesong 6 ligger på den norske Viafree? 🤔 Regner egentlig med at du selvfølgelig har sjekket ut den muligheten, men kan jo være du ikke har tenkt over det.

Skrevet
42 minutter siden, missmcbeal skrev:

Ah ja den er kjipere 😕 Har du sett om sesong 6 ligger på den norske Viafree? 🤔 Regner egentlig med at du selvfølgelig har sjekket ut den muligheten, men kan jo være du ikke har tenkt over det.

Ligger selvfølge ikke der 🙄 Sesong 5 ligger ute på Viaplay, men den sesongen har jeg sett. Forbanna drit. Tviler på de gidder å legge ut sesong 6 😒

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
Skrevet

Det funker ikke her heller. Jævlig irriterende.

AnonymBruker
Skrevet

Så rart det ikke funker for dere. Så netopp ferdig sesongen for to uker siden på dk! Fantastisk gøy sesong! 

Anonymkode: 52ea5...2a3

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rart det ikke funker for dere. Så netopp ferdig sesongen for to uker siden på dk! Fantastisk gøy sesong! 

Anonymkode: 52ea5...2a3

Det fungerte jo for to uker siden. Da så vi andre også på viafree.dk. 

Skrevet

Åh, har så lyst til å se sesong 4 igjen. Den sesongen var dritbra! Mye underholdning og sterke/gøye personligheter som Gleager, Susan, Karina, Haider, Nicoline, Mads osv. Var så happy Diana vant. Bare synd jeg ikke får sett på Viafree.DK 😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...