AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Flere som ser på denne sesongen? Jeg har ikke sett noen av de tidligere sesongene, men har lagt merke til at det er dårligere kvalitet på kameraene enn hva de bruker i Norge... Ellers virker det som det er mer drama og drittslenging, men mindre humor i forhold til den norske? Anonymkode: db282...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har sett sesong 4, 5, 6, 8, 9 10 og 11 av PH Danmark. Sesong 4, 5 og 6 var sykt gode sesonger og ikke måle seg med PH Norge. Sesong 6 er faktisk den beste sesongen av PH som jeg noen gang har sett! Sterke personligheter, hunks, gode og forskjellige twister (i årets sesong av den norske gikk det for meste ut på avstemminger. Kjedelig) drama fra første episode til siste og Peter hadde sex med 4 jenter og hadde en Paradise kjæreste. Vet ikke om jeg skal se denne sesongen enda. Er litt mettet på PH , men får se om jeg gir det en sjanse ☺ Anonymkode: e8d50...f89 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Så er Rikke mye bedre programleder enn Triana. Triana er så klein Anonymkode: e8d50...f89 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Nå har jeg kun sett de fire første episodene, men enig at Rikke virker mye flinkere enn Triana. Til nå virker hun mer nøytral og ikke blander seg for mye inn i spillet. Anonymkode: db282...dfb
Aurora** Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 53 minutter siden, thejohan skrev: Hvor ser dere det? Ligger 4 episoder ute på Viaplay
Gjest middagshøyden Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 (endret) ,.. Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
smalls Skrevet 4. juni 2018 #8 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, alltid presis skrev: Jeg ser det på viafree.dk. Det nærmer seg finale der. Jeg liker PH Danmark, det går den norske en høy gang på alle måter. Denne sesongen er god, men "storhetstiden" til PH Danmark synes jeg er over. Sesong 4, 5 og 6 var utrolig bra, jeg vet ikke hvilken av dem som er favoritten. Det har forresten blitt mye mer reklame enn før på viafree (ihvertfall på den danske). De bør ikke presse inn mer nå, da blir det håpløst å se på. Enig med deg. Sesong 4, 5 og 6 var veldig gode sesonger. Gleager og Peter 😍 men synes sesong 10 var veldig bra den og. 11 var ikke så bra. Føler også at storhetstiden er over. Kanskje bare meg, men føler deltagerne har vært så unge de siste sesongene. Peter var 25 og Gleager 27. Husker du Susan fra sesong 4? Hun var vel 30 og helt gæren 😂 Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal se på denne sesongen eller ikke. Er det verdt det?
Gjest middagshøyden Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #10 Skrevet 5. juni 2018 På 4.6.2018 den 18.05, alltid presis skrev: Jeg ser det på viafree.dk. Det nærmer seg finale der. Jeg liker PH Danmark, det går den norske en høy gang på alle måter. Denne sesongen er god, men "storhetstiden" til PH Danmark synes jeg er over. Sesong 4, 5 og 6 var utrolig bra, jeg vet ikke hvilken av dem som er favoritten. Det har forresten blitt mye mer reklame enn før på viafree (ihvertfall på den danske). De bør ikke presse inn mer nå, da blir det håpløst å se på. Takk for tips! Så på viafree.dk i fjor, men glemte det helt i år. Jeg synes PH Danmark er gøy å se på. Den norske utgår for min del. Anonymkode: 2ce7b...505
missmcbeal Skrevet 6. juni 2018 #11 Skrevet 6. juni 2018 Jeg ser på, men ser på Viaplay. Så er ikke kommet så langt endå, men så langt synest jeg det er bra og det er virkelig mye bedre enn det norske, herregud for at mye bedre opplegg og mye mer gøy deltagere. Jeg prøver å se videre nå på Viafree.dk, men herregud, jeg sliter sånn med å forstå halvparten av det de sier, er så mye bedre med norsk teksting
missmcbeal Skrevet 9. juni 2018 #12 Skrevet 9. juni 2018 Veldig interessant å se hvor mange av deltagerne på PH Danmark som røyker.
Gjest thejohan Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 (endret) Jeg orka ikke se, så jeg googla heller vinnerene🙈 Endret 9. juni 2018 av thejohan
The Kitten Skrevet 9. juni 2018 #14 Skrevet 9. juni 2018 Jeg har jo ikke tenkt på at jeg kan se det på viafree.dk så det tror jeg jammen jeg skal gjøre. Synes dansk er ganske lett å forstå så for meg gjør det ikke noe at det ikke er tekstet.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #15 Skrevet 10. juni 2018 Jeg ser på sesong 6 på Viafree. Jeg har kommet halvves. Denne sesongen er så syk bra! Synes denne og sesong 4 er de beste. Vil se sesong 4 når jeg er ferdig med denne. Sesong 5 ligger ute på viaplay Norge Men synes Paradise Hotel konsepte er ganske oppbrukt og utvasket. Storhetstiden er over og føler det ikke er like bra lengere. Kanskje fordi jeg er eldre, men klarer liksom ikke å engasjere meg like mye. PH Norge er blitt skikkelig dårlig og dette burde bli den siste sesongen. Ser de søker nye deltagere til neste sesong. Sesong 10 blir min siste sesong Anonymkode: e8d50...f89 1
missmcbeal Skrevet 10. juni 2018 #16 Skrevet 10. juni 2018 9 timer siden, The Kitten skrev: Jeg har jo ikke tenkt på at jeg kan se det på viafree.dk så det tror jeg jammen jeg skal gjøre. Synes dansk er ganske lett å forstå så for meg gjør det ikke noe at det ikke er tekstet. Ja. Det ble for kjedelig å vente på nye episoder, så jeg prøvde en gang til å se på viafree.dk. Nå går det egentlig veldig greitt uten tekst, følte med en gang at jeg gikk glipp av mye, men nå går det meste greitt egentlig, får jo med meg det viktigeste. Tror også jeg har blitt flinkere til å skjønne det. Problemet er jo egentlig når enkelte deltagere snakker veeeeeldig fort. Har lagt merke til at Rikke snakker veldig sakte og tydelig, så får med meg alt hun sier.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #17 Skrevet 10. juni 2018 På 6.6.2018 den 21.16, missmcbeal skrev: Jeg ser på, men ser på Viaplay. Så er ikke kommet så langt endå, men så langt synest jeg det er bra og det er virkelig mye bedre enn det norske, herregud for at mye bedre opplegg og mye mer gøy deltagere. Jeg prøver å se videre nå på Viafree.dk, men herregud, jeg sliter sånn med å forstå halvparten av det de sier, er så mye bedre med norsk teksting Man blir vant til det, men det ser jeg at du har skrevet selv nå. Det er likevel noen som har en litt vanskelig dialekt enn andre. Anonymkode: 2ce7b...505 1
Aurora** Skrevet 10. juni 2018 #18 Skrevet 10. juni 2018 Jeg visste ikke at man kunne se gamle sesonger på Viafree DK. Men bare dumt det ikke er tekstet 😕 Skjønner greit dansk, men ikke alltid jeg får med meg alt og skjønner hva som blir sagt. Hvert fall hvis de kommer fra bygda og har litt brei dialekt. Men får prøve. Har lyst å se sesong 6 i alle fall, siden den skal være så bra ☺ 1
missmcbeal Skrevet 13. juni 2018 #19 Skrevet 13. juni 2018 Jeg får plutselig ikke til å spille av på Viafree.dk lenger. Jeg har tatt av ad-block, registrert meg og likevel fungerer det ikke. Har prøvd fra en annen nettleser også. Viafree.no fungerer helt fint, så det har ikke med selve avspillingen å gjøre tror jeg. Noen som har noen idéer? Skikkelig irriterende at det plutselig ikke fungerer. Har prøvd tidligere episoder og helt andre serier, og ingenting fungerer. Har de avdekket at jeg spiller av fra Norge eller noe?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #20 Skrevet 13. juni 2018 35 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg får plutselig ikke til å spille av på Viafree.dk lenger. Jeg har tatt av ad-block, registrert meg og likevel fungerer det ikke. Har prøvd fra en annen nettleser også. Viafree.no fungerer helt fint, så det har ikke med selve avspillingen å gjøre tror jeg. Noen som har noen idéer? Skikkelig irriterende at det plutselig ikke fungerer. Har prøvd tidligere episoder og helt andre serier, og ingenting fungerer. Har de avdekket at jeg spiller av fra Norge eller noe? Ikke jeg heller. Anonymkode: 2ce7b...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå