Gå til innhold

Hvor ofte skitfer du undertøy?  

1 stemme

1. 1. Hvor ofte skitfer du undertøy?

• 1 gang i uken ;)
      1
    • Annenhver dag
      3
    • 1 gang hver dag
      27
    • 2 ganger hver dag
      6
    • Flere enn 2 ganger hver dag
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestebruker
Skrevet

Hvor ofte pleier du å skifte undertøy?

Tenker da spesielt når du bruker g-streng... Ser ofte utflod i g-strengene og mindre pene spor bak i selve stringen. Merkelig at jenter som ikke skifter ofte og har god hygiene... ekle bremsespor etc. skal få "lov" til å bruke dette plagget...

Hmm... hvor mange ganger bytter du og hva gjør du for å unngå disse sporene?

Håper mange har tilbakemelding... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en ting jeg alltid lurer på når userisøse brukere skriver denne type innlegg, og det er utsagn som dette;

Ser ofte utflod i g-strengene og mindre pene spor bak i selve stringen

Hvor er det du ser alle disse trusene med utflod og bremsespor???????

Skrevet
Hvor ofte pleier du å skifte undertøy?

Tenker da spesielt når du bruker g-streng...  :o  :klø:  Merkelig at jenter som ikke skifter ofte og har god hygiene... ekle bremsespor etc. skal få "lov" til å bruke dette plagget...

Hmm... hvor mange ganger bytter du og hva gjør du for å unngå disse sporene?

Håper mange har tilbakemelding...  :)

Skrevet

Hvor er det du ser alle disse trusene med utflod og bremsespor???????

Gjest gjest1
Skrevet

Skifter hver dag. Også klarer jeg å tørke meg på do, det er nøkkelen til en bremsesporfri truse ;)

Gjest eline i.i.
Skrevet

Ja, samme lurer jeg på. Hvor ser du alle disse bremsesporene? :o

Hvorfor håper du på mange tilbakemeldinger forresten?

Hva er så interessant med dette temaet?

Skrevet

Haha, kjiipt for deg om du har en fetisj på g-strenger og truser og bare "får tak i" truser med bremsespor!

Uffa! Det er noe seriøst gæærnt med endel mennesker her i verden! :klaske:

Gjest Gjestebruker
Skrevet

Vel... ble vel skrevet litt "dypt" i går denne saken.

Selvsagt har jeg ingen sans for slike bremsespor og det er absoultt ikke noe jeg søker - men av og til så ser en vemmeligheten.

Finnes mange "kurver" ved siden av vaskemaskinen i de 1000 hjem.... der kan en se mye...

Etter en dårlig dag på toalettet... har det nok skjedd enhver kvinne... for hva gjør dere når dere ikke får tørket helt rent og pent? Da er det jo umulig å ta på seg stringen....? :-?

Gjest Gjesta
Skrevet
Finnes mange "kurver" ved siden av vaskemaskinen i de 1000 hjem.... der kan en se mye...

Seriøst? Du sliter :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter en dårlig dag på toalettet... har det nok skjedd enhver kvinne... for hva gjør dere når dere ikke får tørket helt rent og pent? Da er det jo umulig å ta på seg stringen....?  :-?

Så når du er hjemme hos jenter så sjekker du skittentøykurven. Og selvsagt ligger alle trusene på toppen? :roll: Eller kanskje jentene du er hos henger de skitne trusene sine på badet så du virkelig får tatt en grundig kikk....

Hvis man har løs mage så bruker de fleste jentene en intimserviett etter toalettpapiret- da blir man helt ren.

Idiot! :hoho:

Gjest Daniella_
Skrevet

Så når du er hjemme hos jenter så sjekker du skittentøykurven. Og selvsagt ligger alle trusene på toppen?  :roll: Eller kanskje jentene du er hos henger de skitne trusene sine på badet så du virkelig får tatt en grundig kikk....

Hvis man har løs mage så bruker de fleste jentene en intimserviett etter toalettpapiret- da blir man helt ren.

Idiot!  :hoho:

:hoho::klappe:

Skrevet

Jeg skjønner det godt jeg :roll:

Jeg pleier da alltid å tørke meg med stringen, vrenge dem og legge dem frem til beskuelse når gjestebrukerkommer på besøk.( gjerne oppå dolokket slik at de må flyttes på.)

Æsj, så kvalmt innlegg jeg klarte å skrive fordi jeg ble provosert...

Skrevet
Jeg skjønner det godt jeg :roll:

Jeg pleier da alltid å tørke meg med stringen, vrenge dem og legge dem frem til beskuelse når gjestebrukerkommer på besøk.( gjerne oppå dolokket slik at de må flyttes på.)

Æsj, så kvalmt innlegg jeg klarte å skrive fordi jeg ble provosert...

Kvalmt??? :sjarmor:
Gjest happyending
Skrevet

Jeg skal jaffal begynne å gjemme de skitne trusene mine når jeg får guttebesøk, det er helt sikkert.. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...