AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Nå er jeg kvalm, min far på snart 70 har funnet seg ei fra Filippinene og hun er i 30 årene, han er verken rik eller har utseende med seg. Hva er det med gamle gubber som finner seg unge damer? Eller unge damer som finner seg eldgamle menn? Det er bare ekkelt. Anonymkode: ea2e9...3dd 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Menn vil ha unge damer, og disse damene fra Asia er de eneste som vil ha gamle menn. Og grunnen til der er at de vil ha norsk statsborgerskap. Så da får gamlefar det han vil, også får h-asiateren det hun vil. Anonymkode: 788e0...be5 13
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Fortell han at hun kommer til å kreve huset solgt, og halve formuen så snart hun har varig oppholdstillatelse. Samt skilsmisse. At han vil få et utrivelig liv med masse usannheter og at hun vil mase om å sende penger til hele slekta på Filipinene. Slike menn er så naive. Anonymkode: a51da...455 11
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Slike handlinger gjør at jeg mister helt respekten for personen. Onkelen min gifta seg med ei som er yngre enn sin egen datter, mista all respekt for han. Hun er jo en golddigger, ingen tvil om det! Anonymkode: 353ed...1fc 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortell han at hun kommer til å kreve huset solgt, og halve formuen så snart hun har varig oppholdstillatelse. Samt skilsmisse. At han vil få et utrivelig liv med masse usannheter og at hun vil mase om å sende penger til hele slekta på Filipinene. Slike menn er så naive. Anonymkode: a51da...455 Det nytter ikke, vi har ikke et nært forhold, han kommer bare til å bli forbanna på meg, som han alltid blir om jeg sier noe som han ikke er enig i. Anonymkode: ea2e9...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg kvalm, min far på snart 70 har funnet seg ei fra Filippinene og hun er i 30 årene, han er verken rik eller har utseende med seg. Hva er det med gamle gubber som finner seg unge damer? Eller unge damer som finner seg eldgamle menn? Det er bare ekkelt. Anonymkode: ea2e9...3dd Håper hun har barn fra før, eller ikke ønsker barn. Han på 70 bør i hvert fall ikke bli pappa i den alderen. Anonymkode: 60394...804 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 Hadde kuttet all kontakt medhan tvært, og aldri snakket til han igjen. Mister totalt respekten for slike personer, som vil utnytte svakerestillte, misbruke de seksuelt og importere de når det er åpentbart ikke kjærlighet. Anonymkode: 07c4b...1e7 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 Usj! Skjønner deg godt! Jeg mistet respekten for min far når han sa han hadde begynt å date en på 35, jeg er 31 og han var 58. De tok bare noen kaffe sammen og ble ikke noe, men det var jo det han håpet på. Jeg sa fra at jeg syntes det var altfor ungt og rart. Etter det følte jeg ubehag hver gang jeg møtte han, likte ikke at han kysset meg kinnet lenger og følte at han var stirrende og flørtende mot de unge servitørene når vi var ute å spiste ikke for å være hyggelig slik man vanligvis er men for å flørte... Upassende og ekkelt... Faset rett og slett ut kontakten med han og nå snakker vi bare ca en gang hver 4 måned om vær og vind. Mista på en måte pappasynet og datterfølelsen for han. Anonymkode: 42884...533 2
Gent82 Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 Æsj og Ekkelt? Dere snakker om voksne folk faktisk... Ikke noe pedofili selv om aldersforskjellen er stor. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 6 minutter siden, Gent82 skrev: Æsj og Ekkelt? Dere snakker om voksne folk faktisk... Ikke noe pedofili selv om aldersforskjellen er stor. Hvorfor bringer du pedofili, på banen? Og jeg har mistet den lille respekten jeg hadde for ham. Anonymkode: ea2e9...3dd 3
Gent82 Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bringer du pedofili, på banen? Og jeg har mistet den lille respekten jeg hadde for ham. Anonymkode: ea2e9...3dd La bare med det. Så lenge det er snakk om voksne oppegående mennesker, så ser jeg ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, Gent82 skrev: La bare med det. Så lenge det er snakk om voksne oppegående mennesker, så ser jeg ikke problemet. Han er langt ifra oppegående, gammel alkoholiker. Anonymkode: ea2e9...3dd
Gent82 Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er langt ifra oppegående, gammel alkoholiker. Anonymkode: ea2e9...3dd Ah..
Gjest Newroz Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er langt ifra oppegående, gammel alkoholiker. Anonymkode: ea2e9...3dd Aktiv alkoholiker? Stakkars dame. Hun drømmer vel om et bedre liv, og jeg forstår at en eldre mann i Norge kan være forlokkende: Hun kan kanskje få det mer behagelig, og kan kanskje forsørge familien sin i hjemlandet også hvis hun inngår et ekteskap med han. Da er det kanskje verdt å ofre sin egen lykke. Ut fra mitt ståsted så er det bare trist. Nå finnes det lykkelig ekteskap, i hvert fall ekteskap som fungerer helt greit mellom nordmenn og "hente bruder", men å inngå ekteskap med en eldre mann som har alkoholproblemer og ikke er oppgående høres ut som oppskriften på å være ulykkelig.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 Det kan hende din får har stor sexlyst og potensen i orden. Klart han har behov for å leve ut sine sexlyster da. Lå han kose seg. Kan jo hende han blir i bedre humør av å være seksuelt aktiv. Å du, ja du kan si takk og farvel til arven din. Anonymkode: d9399...4e1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #16 Skrevet 3. juni 2018 2 minutter siden, Newroz skrev: Aktiv alkoholiker? Stakkars dame. Hun drømmer vel om et bedre liv, og jeg forstår at en eldre mann i Norge kan være forlokkende: Hun kan kanskje få det mer behagelig, og kan kanskje forsørge familien sin i hjemlandet også hvis hun inngår et ekteskap med han. Da er det kanskje verdt å ofre sin egen lykke. Ut fra mitt ståsted så er det bare trist. Nå finnes det lykkelig ekteskap, i hvert fall ekteskap som fungerer helt greit mellom nordmenn og "hente bruder", men å inngå ekteskap med en eldre mann som har alkoholproblemer og ikke er oppgående høres ut som oppskriften på å være ulykkelig. Nå, skal han ned å hente henne i sommer og jeg tviler på at han har sagt noe om alkohol misbruket, han er også en mester på å manipulerer. Anonymkode: ea2e9...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #17 Skrevet 3. juni 2018 Skulle vært aldersgrense på ektefelle import. At det er ekte kjærlighet når aldersforskjell er så stor er ikke sannsynlig. Over 20 års forskjell, nei til import! Anonymkode: 3f878...c8b
Gjest Ingrid78 Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 Det der er en vinn vinn situasjon for begge to. Han får en flott trofekone, hun får inngang til Norge og et bedre liv. Så enkelt er det stort sett med sånne forhold. Men ingen regel uten unntak heller. Pappa er gift med ei som er yngre enn meg. Og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke likte det i starten. Hun er ikke norsk heller. Jeg var skeptisk som bare det. Men hun kom hit, betalte norskkurs selv fordi det tok for lang tid å få det gratis, har jobbet seg oppover i arbeidslivet og nå har de vært sammen i 15 år, gift i 13. Så innimellom overrasker de veldig.
Gjest Newroz Skrevet 3. juni 2018 #19 Skrevet 3. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå, skal han ned å hente henne i sommer og jeg tviler på at han har sagt noe om alkohol misbruket, han er også en mester på å manipulerer. Anonymkode: ea2e9...3dd Kunne du på en eller annen måte få sagt fra til henne? Hvis du kan få tak i navnet hennes, og kontakte henne? Hun har fri vilje, og kan selv velge seg et leit liv om hun ønsker, men hun fortjener å ta det valget med nok informasjon om hva hun faktisk går til. Det er trist om hun forlater hjemland og familie, for en ulykkelig fremtid med en eldre mann.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #20 Skrevet 3. juni 2018 Høres ikke ut som vinn vinn med en mye eldre alkoholisert mann som ikke eier nåla i veggen. Syntes synd på den dama som må holde ut med han. Anonymkode: 81f50...b5b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå