misssssnorway Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Noen som har sett? Slukte alt på en dag (eksamenslesing på sitt beste). Bare jeg som synes at den ene karakteren gjør narr av Berit Nordstrand?🙈 Forøvrig liker jeg de nye katakterende veldig godt!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ser du det? Anonymkode: ae327...55a Dplay Anonymkode: d3048...34a
Gjest moreno Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Morsom serie, men føler samtidig det er litt oppbrukt nå. Når det er sagt, så minnet han eldre kirurgen om en kar jeg kjenner 😂 som også er sjefskirurg og tror han er hellig.
Pioner Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Jeg syns det er vittig. Litt lei av hun gamle damen som snakker om sønnen sin alltid men kanskje fordi hun har er litt oppbrukt nå. Men ellers liker jeg serien godt og litt lei meg for at jeg har sett alt ferdig 😂
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 Ikke sett enda, men gleder meg masse! Når første greiene til Lene Kongsvik gikk på TV så dømte jeg programmet nedenom og ned uten å ha sett mer enn reklamen og noen sekunder mens jeg switchet om kanalene. Men etter å ha faktisk sett på det i noen minutter elsket jeg det og pløya gjennom alle seriene hennes! Lene Kongsvik er helt genial og den beste i sin type humorproduksjon og parodi av "typer" og stereotyper og karakterer. Anonymkode: 70b16...afc 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 Jeg har sett hele serien, og synes den er veldig bra, til tross for at konseptet Kongsvik begynner å bli noe oppbrukt nå. Likevel har hun tatt med noen slående gode karakterer denne gangen, som hun fikser bra. Synes spesielt dr. Gerhard Mowinckel er en svært treffende karakter.Tror vel mange av oss har møtt den typen før, altså. En lege av den gamle skolen som tror han er Guds stedfortreder her på jorden, og veldig opptatt av at det ikke skal være noen hverken over eller ved siden av ham. Anonymkode: f5b7b...5c1 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 Jeg har faktisk ønsket at Lene skulle lage en sykehusserie - der må det være masse gull å ta av! Men hvorfor er Wenche i en ørliten birolle? Hennes sykdommer, syndromer og diagnoser kunne lett fylt en hel serie. Ett øyeblikk trodde jeg at Heidi (? den forhenværende "toppidrettsutøveren") var Kine som brått hadde blitt 15 år eldre. Theres og Astrid er karakterer jeg aldri falt så veldig for, de har et så begrenset repertoar. Kostholdsfreaken og overlegen er bra figurer, men hun kunne godt dratt den enda lengre. Og Alexander sin storyline var ganske forutsigbar. Anonymkode: 310d4...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #9 Skrevet 6. juni 2018 En må jo ha abonnement for å se den serien. Skulle gjerne sett den, men betaler ikke Anonymkode: 575f9...73a
Gjest Optimo Skrevet 7. juni 2018 #10 Skrevet 7. juni 2018 Er Aleksander med i denne runden også? Herlig type.
Jolanda Skrevet 8. juni 2018 #11 Skrevet 8. juni 2018 På 6.6.2018 den 15.31, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk ønsket at Lene skulle lage en sykehusserie - der må det være masse gull å ta av! Men hvorfor er Wenche i en ørliten birolle? Hennes sykdommer, syndromer og diagnoser kunne lett fylt en hel serie. Ett øyeblikk trodde jeg at Heidi (? den forhenværende "toppidrettsutøveren") var Kine som brått hadde blitt 15 år eldre. Theres og Astrid er karakterer jeg aldri falt så veldig for, de har et så begrenset repertoar. Kostholdsfreaken og overlegen er bra figurer, men hun kunne godt dratt den enda lengre. Og Alexander sin storyline var ganske forutsigbar. Anonymkode: 310d4...2e1 Enig.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #12 Skrevet 8. juni 2018 På 6.6.2018 den 19.29, AnonymBruker skrev: En må jo ha abonnement for å se den serien. Skulle gjerne sett den, men betaler ikke Anonymkode: 575f9...73a Foreløpig kan tre ses uten abonnement, og så blir en til episode hver fredag tilgjengelig uten abonnent. Så til slutt vil man kunne se hele serien gratis. Synes serien er kjempebra. Savner Kine og tror hun hadde gjort seg i denne serien. Samme med vaktmesteren fra Kongsvik vgs. Men synes Heidi er utrolig morsom! Samme med Therés. Synes faktisk også den gamle dama som alltid klager er artig. Anonymkode: c3e71...162
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #13 Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Foreløpig kan tre episoder ses uten abonnement, og så blir en til episode hver fredag tilgjengelig uten abonnent. Så til slutt vil man kunne se hele serien gratis. Synes serien er kjempebra. Savner Kine og tror hun hadde gjort seg i denne serien. Samme med vaktmesteren fra Kongsvik vgs. Men synes Heidi er utrolig morsom! Samme med Therés. Synes faktisk også den gamle dama som alltid klager er artig. Anonymkode: c3e71...162 Anonymkode: c3e71...162
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #14 Skrevet 10. juni 2018 Jeg har akkurat sett de tre første episodene...helt ok synes jeg. Story linen til Aleksander var litt oppbrukt synes jeg. Han blir utnyttet, til han sikkert står opp for seg selv til slutt. Terese.. hm..litt kjedelig? Overlegen er best hittil. Hun turndama passe irriterende Anonymkode: 4c4e8...f3f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #15 Skrevet 10. juni 2018 Syns den var vittig, som vanlig! Digger henne og karakterene. Hun som skulle trene og dette her er jeg ikke så fan av, og Theres er litt kjedelig - hadde ønsket meg en litt annen storyline for henne iallefall. Ellers konge. Kjenner flere leger som minner om han Gerhard, og flere som minner om Alexander. Elsket slutten på hans historie! Hehe. Anonymkode: 4cb38...521
Polly Ester Skrevet 10. juni 2018 #16 Skrevet 10. juni 2018 Jeg har ikke sett noenting av Kongsvik tidligere, men begynte å se på Kongsvik klinikken i kveld. Har sett to episoder og jeg syns det var ganske morsomt. Jeg syns hun Heidi var god. Ikke noe mer jordbær, da får jordbærsyltetøy duge.
Max B Skrevet 10. juni 2018 #17 Skrevet 10. juni 2018 Har sett ca. halve nå. Digger at Wenche er en sånn bakgrunnskarakter, synes det er en fin og uforventet vri. Sjefskirurgen er vel den eneste jeg ikke har noe særlig sansen for. Resten er morsomme, på sine egne håpløse måter 😛 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå