SlemUlv Skrevet 3. juni 2018 #21 Skrevet 3. juni 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke aseksuelle? Seksualitet er jo alt dere klager over på dette forumet. Om det er oppmerksomhet fra menn, eller dickpics, eller sex på dates, osv. Dere avskyr alt som har med sex å gjøre. Anonymkode: 255b0...48a Velkommen til sexdelen av forumet.. når ting går bra, har man gjerne ikke noe å spørre om? Men dette er et problem, det å få kjønnsorgan i fleisen, uten samtykke, er virkelig ikke gøy. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #22 Skrevet 3. juni 2018 12 minutter siden, SlemUlv skrev: Velkommen til sexdelen av forumet.. når ting går bra, har man gjerne ikke noe å spørre om? Men dette er et problem, det å få kjønnsorgan i fleisen, uten samtykke, er virkelig ikke gøy. Dette er da ikke begrenset til sexdelen av forumet. Det er like mye på dating forumet, samliv forumet, skråblikk forumet, generelt forumet, aktuelt forumet, osv. Anonymkode: 255b0...48a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #23 Skrevet 3. juni 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke aseksuelle? Seksualitet er jo alt dere klager over på dette forumet. Om det er oppmerksomhet fra menn, eller dickpics, eller sex på dates, osv. Dere avskyr alt som har med sex å gjøre. Anonymkode: 255b0...48a Da leser du med skylapper. Vi er mange kvinner som liker sex. Det betyr ikke at vi liker å få et bilde av en tilfeldig pikk i innboksen. Anonymkode: 636ac...065 1
Turboginger Skrevet 3. juni 2018 #24 Skrevet 3. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber du med han? Anonymkode: db54c...05d Nei
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #25 Skrevet 3. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke aseksuelle? Seksualitet er jo alt dere klager over på dette forumet. Om det er oppmerksomhet fra menn, eller dickpics, eller sex på dates, osv. Dere avskyr alt som har med sex å gjøre. Anonymkode: 255b0...48a Du bekrefter alt som blir sagt i denne tråden; mange menn er fullstendig idioter når det gjelder sosial omgang med kvinner. Og du er et prakteksempel. Artig virkelighet du lager deg. Hilsen en som elsker sex med kjæresten sin, men hadde spydd av å få et bilde av kuken din i fleisen. Anonymkode: 996e2...e61 3
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2018 #26 Skrevet 3. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke aseksuelle? Seksualitet er jo alt dere klager over på dette forumet. Om det er oppmerksomhet fra menn, eller dickpics, eller sex på dates, osv. Dere avskyr alt som har med sex å gjøre. Anonymkode: 255b0...48a Ikke jeg ihvertfall. Sannsynligvis ikke de fleste andre her heller. Men vi forventer å bli møtt med respekt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #27 Skrevet 6. juni 2018 På 3.6.2018 den 18.28, AnonymBruker skrev: Hei! Ganske nylig mottok jeg et dickpic fra en fyr jeg nesten ikke kjenner. Hva er greia med det, egentlig? Ser overhodet ikke poenget med å sende sånne bilder.😖 Anonymkode: 0ad29...d13 Er han singel? Anonymkode: 99e0d...5fe
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juni 2018 #28 Skrevet 6. juni 2018 På 3.6.2018 den 20.16, AnonymBruker skrev: Ikke aseksuelle? Seksualitet er jo alt dere klager over på dette forumet. Om det er oppmerksomhet fra menn, eller dickpics, eller sex på dates, osv. Dere avskyr alt som har med sex å gjøre. Anonymkode: 255b0...48a Det er vel ikke akkurat tilfelle. Vi må følge forskjellige tråder.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #29 Skrevet 6. juni 2018 På 3.6.2018 den 18.28, AnonymBruker skrev: Hei! Ganske nylig mottok jeg et dickpic fra en fyr jeg nesten ikke kjenner. Hva er greia med det, egentlig? Ser overhodet ikke poenget med å sende sånne bilder.😖 Anonymkode: 0ad29...d13 Så gi beskjed om at du ikke vil ha den typen bilder. Neste gang kommer du til å anmelde til politiet gir du beskjed om. Anonymkode: 60497...217
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #30 Skrevet 6. juni 2018 7 minutter siden, Alterego666 skrev: Det er vel ikke akkurat tilfelle. Vi må følge forskjellige tråder. Jaha? Så det er mangel på sex på dates dere klager på på singelforumet? ....Eller er det kanskje "han er bare ute etter en ting" som går igjenn? Da med henvisning til sex, og fremstillt som en negativ ting. Anonymkode: 255b0...48a
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juni 2018 #31 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jaha? Så det er mangel på sex på dates dere klager på på singelforumet? ....Eller er det kanskje "han er bare ute etter en ting" som går igjenn? Da med henvisning til sex, og fremstillt som en negativ ting. Anonymkode: 255b0...48a Jeg er ikke singel, så jeg er ikke på singelforumet. Jeg er dessuten mann. Men vi følger åpenbart forskjellige tråder. På dette forumet opplever jeg et så stort mangfold at å snakke om kvinnene som én homogen gruppe for meg blir meningsløst. Det er min erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå