AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Hei! Ganske nylig mottok jeg et dickpic fra en fyr jeg nesten ikke kjenner. Hva er greia med det, egentlig? Ser overhodet ikke poenget med å sende sånne bilder.😖 Anonymkode: 0ad29...d13 1
Pultost Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Er nok av de som tror vi blir opphisset av slike bilder, og/eller er desperate. 3
visp Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ganske nylig mottok jeg et dickpic fra en fyr jeg nesten ikke kjenner. Hva er greia med det, egentlig? Ser overhodet ikke poenget med å sende sånne bilder.😖 Anonymkode: 0ad29...d13 Altså, fra hvilken setting kjenner du han da? Kollega, kjæreste til venninne? En du har truffet på byen? Om det ikke er en det har vært en flørtende tone med, så er det jo veldig spesielt?
Turboginger Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Har flytta til en ny plass pga jobb og kjenner ingen. Har ikke vært noe flørting eller noe sånt, bare normal prating.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Fikk også plutselig et slikt av en som vet jeg er godt gift på 15året. Blokkerte person. Vi har til og med passert 40, og har man ikke skjønt noe innen da er det null håp. Og for å gjøre det klart, Nei, den er ikke fin. eller sexy og nei, din er ikke spesiell Anonymkode: 760da...ecb 2
SlemUlv Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Jeg fikk pussypic av ei vildt fremede dame, etter å ha sagt nei til det 😛 så yeah.. sukk 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 13 minutter siden, Turboginger said: Har flytta til en ny plass pga jobb og kjenner ingen. Har ikke vært noe flørting eller noe sånt, bare normal prating.. Jobber du med han? Anonymkode: db54c...05d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 Send bilde av en kjempestor kuk tilbake og la han få føle seg dum. Anonymkode: e1952...586 3
Peaches Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 Jeg liker dick pics 😁 Og til dem som nå tenker de skal sende med PM; ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk også plutselig et slikt av en som vet jeg er godt gift på 15året. Blokkerte person. Vi har til og med passert 40, og har man ikke skjønt noe innen da er det null håp. Og for å gjøre det klart, Nei, den er ikke fin. eller sexy og nei, din er ikke spesiell Anonymkode: 760da...ecb Du skulle sendt bildet til kona hans. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jobber du med han? Anonymkode: db54c...05d Hva har det med saken å gjøre? Blir det greit å sende slike bilder bare fordi man jobber på samme sted? I et forhold er det såklart helt ok å sende bilder til hverandre, men til noen man knapt kjenner? Det er et helt meningsløst forsøk på sjekking; blotting kan det gjerne kalles. Anonymkode: d181c...c78
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du skulle sendt bildet til kona hans. Hva har det med saken å gjøre? Blir det greit å sende slike bilder bare fordi man jobber på samme sted? I et forhold er det såklart helt ok å sende bilder til hverandre, men til noen man knapt kjenner? Det er et helt meningsløst forsøk på sjekking; blotting kan det gjerne kalles. Anonymkode: d181c...c78 Damer er som oftest smarte. Mannen som sendte bilde har vært mer eller mindre singel siden 20årene. Kun veldig korte forhold. Og jeg vet nå hvorfor😂( er i ytre vennekrets) Anonymkode: 760da...ecb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ganske nylig mottok jeg et dickpic fra en fyr jeg nesten ikke kjenner. Hva er greia med det, egentlig? Ser overhodet ikke poenget med å sende sånne bilder.😖 Anonymkode: 0ad29...d13 Ingen grunn til å reagere. Det er bare et bilde. Anonymkode: 10529...482
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen grunn til å reagere. Det er bare et bilde. Anonymkode: 10529...482 Mener du å si at slike bilder sendes helt uten mening hos avsender? Anonymkode: d181c...c78
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, Pultost skrev: Er nok av de som tror vi blir opphisset av slike bilder, og/eller er desperate. Ja. Skulle nesten tru at de burde ha fått med seg at kvinner er aseksuelle hele gjengen nå, og en naken mann er det mest avskyelige de vet. Anonymkode: 255b0...48a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 Ufattelig hvor mange menn som vet så lite om kvinner. De er fra de er liten veldig opptatt av snoppen sin, og den betyr mye for dem. Og så sant den er noenlunde normal, er de fryktelig stolt av den. Hvor mange menn sitter ikke med hånden godt nede i buksa når de slapper av? Menn har et annet tenningsmønster enn kvinner, og det både forundrer og skremmer meg at mange menn fremdeles tror at kvinner tenner på - og kanskje onanerer - hvis vi får tilsendt et bilde av en helt random pikk fra en helt tilfeldig mann. En ting er å sende dickpic til en man allerede har et seksuelt forhold til. Da er det i det minste en "kjent" pikk som vi kan knytte noe positivt til. Jeg kan ikke snakke for alle kvinner, vi er forskjellige. Men jeg kjenner ikke en eneste kvinne som ville satt pris på dickpic fra en tilfeldig person. De fleste reagerer med en blanding av avsky og medfølelse. Medfølelse fordi menn som gjør sånt er helt dust og vet nada om kvinner. Anonymkode: 636ac...065 4
applestories Skrevet 3. juni 2018 #16 Skrevet 3. juni 2018 Hadde de nå bare kunnet å ta bilder, men det er jo så dårlig kvalitet på det meste at det blir dobbelt bortkastet å sende noe slikt 😑
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #17 Skrevet 3. juni 2018 De mannfolka som sender dickpics til random jenter de ikke har noen seksuell relasjon til er usikker og trenger bekreftelse på at utstyret er bra nok. I 9 av 10 tilfeller er det ikke det. Anonymkode: 45465...e57
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 Kan ikke dere damer sende litt mere pussypics? Anonymkode: 6e07f...32a 1
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2018 #19 Skrevet 3. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Skulle nesten tru at de burde ha fått med seg at kvinner er aseksuelle hele gjengen nå, og en naken mann er det mest avskyelige de vet. Anonymkode: 255b0...48a Haha. De fleste av oss er ikke aseksuelle. Men en pikk rett opp i fjeset fra noen man knapt kjenner er ikke så veldig sjarmerende. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #20 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Haha. De fleste av oss er ikke aseksuelle. Men en pikk rett opp i fjeset fra noen man knapt kjenner er ikke så veldig sjarmerende. Ikke aseksuelle? Seksualitet er jo alt dere klager over på dette forumet. Om det er oppmerksomhet fra menn, eller dickpics, eller sex på dates, osv. Dere avskyr alt som har med sex å gjøre. Anonymkode: 255b0...48a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå