Gå til innhold

Hender det at dere blir kjent med noen dere er flaue over?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn helt ærlig? Jeg føler meg ekkel og vet man ikke har grunn til å tenke sånn. Det er heller ikke noe jeg sier høyt, og jeg vet jeg ikke har noen grunn til å føle meg noe bedre enn andre. Men har fått mye hendvendelser og spørsmål om å finne på ting fra en jeg ikke er så interessert i å bli kjent med... Rett og slett fordi det er en type person jeg hadde blitt flau over å bli sett med. Skammer meg over at jeg kan tenke sånn. Jeg vil ikke beskrive personen altfor mye, men det er en som virker litt utenfor normalen og ser veldig teit ut. Slemt å si. Jeg vet. Men hender det at dere tenker sånn helt innerst inne også? Eller er dere venn med alle uansett? 

Anonymkode: 400b2...997

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ned fra hesten din. Du er ikke så bra å se på selv.

Anonymkode: c39c5...9ab

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg ned fra hesten din. Du er ikke så bra å se på selv.

Anonymkode: c39c5...9ab

Jrg vet. Man skal ikke tenke sånn. Alikevel gjør jeg det en sjelden gang uten å si det høyt. ts

AnonymBruker
Skrevet

Innerst inne tror jeg alle tenker sånn en gang i løpet av livet:) regner med noen tenker slik om meg også:p

Anonymkode: 0575c...82b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Innerst inne tror jeg alle tenker sånn en gang i løpet av livet:) regner med noen tenker slik om meg også:p

Anonymkode: 0575c...82b

Samme her. Jeg er nok ikke en som alle har lyst til å bli kjent med. Man kan jo ikke være likt av alle her i livet. Sikkert noen som ser ned på meg også. Men noen tanker er feil å tenke, så holder det for meg delv. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Som en skriver her så tror jeg alle, innerst inne kan tenke slik noen ganger. 

Anonymkode: c58d2...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...