Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jippi! Endelig eggløsning etter flere sykluser uten... har eggløsning i dag ut ifra tempen! Når kan jeg teste for graviditet, eller når vil den vise riktig resultat? Jeg kan ikke gå etter mens da jeg ikke aner når tanta tenker å komme......🙈

Anonymkode: 02b6c...48a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

14-16 dager :) 

Anonymkode: 21460...ef9

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

14-16 dager :) 

Anonymkode: 21460...ef9

Somhun over her sier ! Men du har også noen som får senere svar, søstra mi fikk ikke positivt før 5 uke 😅😪

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Somhun over her sier ! Men du har også noen som får senere svar, søstra mi fikk ikke positivt før 5 uke 😅😪

Jøss.. så man kan risikere å måtte vente evig lenge ja 😰😩 som om dpo land ikke går treigt nok liksom....

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss.. så man kan risikere å måtte vente evig lenge ja 😰😩 som om dpo land ikke går treigt nok liksom....

Ja.. var helt sykt ! 😳😑

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Ja.. var helt sykt ! 😳😑

Uff... håper søsteren din er en av de sjeldne 🙈👌🏽

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff... håper søsteren din er en av de sjeldne 🙈👌🏽

Jepp, håper jeg også ! Selv er jeg kun 12 Dpo og tiden går såååå seint 😅😪

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Jepp, håper jeg også ! Selv er jeg kun 12 Dpo og tiden går såååå seint 😅😪

Har du svidd av en test så langt eller skal du vente?😅

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du svidd av en test så langt eller skal du vente?😅

Testa i dag, den er sannsynligvis negativ. Men det kunne muligens være en veldig svaaaak strek. Så får nok bare smøre meg med tålmodighet 😅😅🤞🏽🤞🏽🤞🏽

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Testa i dag, den er sannsynligvis negativ. Men det kunne muligens være en veldig svaaaak strek. Så får nok bare smøre meg med tålmodighet 😅😅🤞🏽🤞🏽🤞🏽

Woho! Så spennende da 😍 da må du jo teste igjen i morgen!👌🏽🙈

• Liker 1
Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat 

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...