Gå til innhold

Bittesmå flasker?

Havtorn

Anbefalte innlegg

Noen som har noen anelse hvor man kan finne tak i en bitteliten flaske/beholder? Gjerne av typen man kan knyte en tråd rundt og ha på nøkkelknippet :) Har sett litt på slike småflasker man får på apoteket på 5 ml, men hadde vært fint med en liten pipette til de også. 

Skal fylles med sukkervann og henges på nøkkelknippet for å ha nødhjelp til slitne humler i sommervarmen 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, MsFoster skrev:

Noen som har noen anelse hvor man kan finne tak i en bitteliten flaske/beholder? Gjerne av typen man kan knyte en tråd rundt og ha på nøkkelknippet :) Har sett litt på slike småflasker man får på apoteket på 5 ml, men hadde vært fint med en liten pipette til de også. 

Skal fylles med sukkervann og henges på nøkkelknippet for å ha nødhjelp til slitne humler i sommervarmen 😊

Denne er i glass, så det blir kanskje dumt ettersom den lett kan knuse? https://www.med24.no/oevrig-medicare/oevrig-medisinsk-utstyr/flaske-m-kork-og-draapeteller-30-ml?gclid=EAIaIQobChMIv4T2wvC32wIVihDTCh2n5AnYEAkYAiABEgIF8_D_BwE

Anonymkode: 8a9cd...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med en liten flaske (i reisestr/ prøveflaske) som det har vært sjampo el.l. på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig handling!❤️Sett små flasker på apotek, som du nevner, og på typiske butikker som h&m, i parfymeavdeling. Små beholdere egentlig med for kremer og såper. Spør og forklar på apoteket, der har de sikkert små flasker med pipetter! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flaske som det har vært konditorfarge, mandelessens el.l. på? Men de er i glass og er uten pipette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tips! Tror kanskje jeg går for en liten flaske fra apoteket uten pipette og heller passer på å ha en liten skje eller noe tilgjengelig også. I fjor drasset jeg rundt på en halvlitersflaske og en pose sukker, DET var knotete 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MsFoster skrev:

Tusen takk for tips! Tror kanskje jeg går for en liten flaske fra apoteket uten pipette og heller passer på å ha en liten skje eller noe tilgjengelig også. I fjor drasset jeg rundt på en halvlitersflaske og en pose sukker, DET var knotete 😂

Er så glad det finnes mennesker som deg! 🐝

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med en liten engangssprøyte uten sprøytespiss? Kan det brukes? Vil innholdet holde seg inni sprøyten helt til man trykker på sprøyten, eller hvordan fungerer en slik sprøyte når den er fylt med sukkervann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan jo dekorere sprøyten utvendig, slik at det ikke sees at det er en engangssprøyte? Evt skrive på at det er førstehjelp til humler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, MsFoster skrev:

Nåkkelringer fra tupperware har små reklameprodukter av den typen på ringen. 

Anonymkode: d0774...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En tom "godteriflaske"? Da kan du kanskje lime en pipette fast i toppen på flasken også?

3aeadd82-4416-4367-a69b-25359bf82423-w_720.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konditorfargeflaske i plast med dråpeteller kan vel fungere? 5cm høy.

Skjermbilde.JPG.5a5405d4430a425d277147780078d7a8.JPG

Får jeg en adresse, kan jeg sende en flaske med gul, inntørket farge.

Endret av T-Rex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de fra Fruugo er vanntette er de jo helt supre! Tusen takk for mange utrolig gode svar! (Og til deg like over - tusen takk for tilbudet! Jeg skal prøve Fruugo sine først da de virker veldig ålreite å ta med seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...