Havtorn Skrevet 3. juni 2018 #1 Del Skrevet 3. juni 2018 Noen som har noen anelse hvor man kan finne tak i en bitteliten flaske/beholder? Gjerne av typen man kan knyte en tråd rundt og ha på nøkkelknippet Har sett litt på slike småflasker man får på apoteket på 5 ml, men hadde vært fint med en liten pipette til de også. Skal fylles med sukkervann og henges på nøkkelknippet for å ha nødhjelp til slitne humler i sommervarmen 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Del Skrevet 3. juni 2018 2 minutter siden, MsFoster skrev: Noen som har noen anelse hvor man kan finne tak i en bitteliten flaske/beholder? Gjerne av typen man kan knyte en tråd rundt og ha på nøkkelknippet Har sett litt på slike småflasker man får på apoteket på 5 ml, men hadde vært fint med en liten pipette til de også. Skal fylles med sukkervann og henges på nøkkelknippet for å ha nødhjelp til slitne humler i sommervarmen 😊 Denne er i glass, så det blir kanskje dumt ettersom den lett kan knuse? https://www.med24.no/oevrig-medicare/oevrig-medisinsk-utstyr/flaske-m-kork-og-draapeteller-30-ml?gclid=EAIaIQobChMIv4T2wvC32wIVihDTCh2n5AnYEAkYAiABEgIF8_D_BwE Anonymkode: 8a9cd...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Del Skrevet 3. juni 2018 Hva med en liten flaske (i reisestr/ prøveflaske) som det har vært sjampo el.l. på? Anonymkode: 8a9cd...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 3. juni 2018 #4 Del Skrevet 3. juni 2018 For en nydelig handling!❤️Sett små flasker på apotek, som du nevner, og på typiske butikker som h&m, i parfymeavdeling. Små beholdere egentlig med for kremer og såper. Spør og forklar på apoteket, der har de sikkert små flasker med pipetter! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Del Skrevet 3. juni 2018 En ubrukt liten parfymeflakong? Denne er på 5 ml https://www.fruugo.no/trixes-5ml-enkelt-fylle-reise-parfyme-aftershave-atomiser-spray-flaske-rosa/p-12696257-25963999?gclid=EAIaIQobChMIyY33jPK32wIVUUPTCh2YegCPEAkYAiABEgLJbPD_BwE Anonymkode: 8a9cd...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Del Skrevet 3. juni 2018 Flaske som det har vært konditorfarge, mandelessens el.l. på? Men de er i glass og er uten pipette. Anonymkode: 8a9cd...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. juni 2018 #7 Del Skrevet 3. juni 2018 Om du har tid til å vente litt har de mye på Amazon: https://www.amazon.co.uk/gp/aw/s/ref=nb_sb_ss_i_1_9?k=dropper+bottle+10ml&sprefix=bottle+10&crid=1EH7JA0ZZIVYB Pipetter også: https://www.amazon.co.uk/gp/aw/s/ref=is_pn_1?rh=i%3Aaps%2Ck%3Apipette&page=2&keywords=pipette&ie=UTF8&qid=1528042681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 3. juni 2018 Tusen takk for tips! Tror kanskje jeg går for en liten flaske fra apoteket uten pipette og heller passer på å ha en liten skje eller noe tilgjengelig også. I fjor drasset jeg rundt på en halvlitersflaske og en pose sukker, DET var knotete 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. juni 2018 #9 Del Skrevet 3. juni 2018 2 minutter siden, MsFoster skrev: Tusen takk for tips! Tror kanskje jeg går for en liten flaske fra apoteket uten pipette og heller passer på å ha en liten skje eller noe tilgjengelig også. I fjor drasset jeg rundt på en halvlitersflaske og en pose sukker, DET var knotete 😂 Er så glad det finnes mennesker som deg! 🐝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Del Skrevet 3. juni 2018 Hva med en liten engangssprøyte uten sprøytespiss? Kan det brukes? Vil innholdet holde seg inni sprøyten helt til man trykker på sprøyten, eller hvordan fungerer en slik sprøyte når den er fylt med sukkervann? Anonymkode: 8a9cd...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #11 Del Skrevet 3. juni 2018 Du kan jo dekorere sprøyten utvendig, slik at det ikke sees at det er en engangssprøyte? Evt skrive på at det er førstehjelp til humler? Anonymkode: 8a9cd...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Del Skrevet 3. juni 2018 44 minutter siden, MsFoster skrev: Noen som har noen anelse hvor man kan finne tak i en bitteliten flaske/beholder? Gjerne av typen man kan knyte en tråd rundt og ha på nøkkelknippet Har sett litt på slike småflasker man får på apoteket på 5 ml, men hadde vært fint med en liten pipette til de også. Skal fylles med sukkervann og henges på nøkkelknippet for å ha nødhjelp til slitne humler i sommervarmen 😊 Nåkkelringer fra tupperware har små reklameprodukter av den typen på ringen. Anonymkode: d0774...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #13 Del Skrevet 3. juni 2018 En tom "godteriflaske"? Da kan du kanskje lime en pipette fast i toppen på flasken også? Anonymkode: 8a9cd...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #14 Del Skrevet 3. juni 2018 Fruugo har slike Anonymkode: 8a9cd...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #15 Del Skrevet 3. juni 2018 https://www.ebay.com/itm/Tupperware-Eco-Bottle-Square-Keychain-Keyholder-Rare-Item-Green-Color/182541250894?hash=item2a804e714e:g:WWwAAOSwvKtY~CV~ Om akkurat den flasken kan åpnes, vet jeg ikke. Den har jeg ikke fått i reklameprodukt. Anonymkode: d0774...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 3. juni 2018 #16 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Konditorfargeflaske i plast med dråpeteller kan vel fungere? 5cm høy. Får jeg en adresse, kan jeg sende en flaske med gul, inntørket farge. Endret 3. juni 2018 av T-Rex 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #17 Del Skrevet 3. juni 2018 Om de fra Fruugo er vanntette er de jo helt supre! Tusen takk for mange utrolig gode svar! (Og til deg like over - tusen takk for tilbudet! Jeg skal prøve Fruugo sine først da de virker veldig ålreite å ta med seg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå