Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Fikk nylig en meget hyggelig melding av en mann på samme alder som meg på sukker. De siste dagene har jeg vurdert å melde meg ut av hele sukker da jeg ikke føler jeg finner det jeg leter etter der. Uansett; han her var en positivt overraskelse. Så ser jeg at han plutselig endrer profil bilde til en kjendis. Dette er en kjekk mann, så jeg ser ikke noen grunn til hvorfor han skulle gjøre det (???). Er dette normalt, eller tar han da dette med nettdating ikke seriøst når man gjør slikt? Eller gjør han det for han tror han er morsom? Noen som har opplevd dette? Bør jeg bare la være å svare han? 

Ts, kvinne 

Anonymkode: 5581d...292

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spurt han. Virker litt snålt ja.

Anonymkode: b721e...6a1

Skrevet

Ville gått videre, høres ustabilt ut. Lykke til videre :) 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde spurt han. Virker litt snålt ja.

Anonymkode: b721e...6a1

Tenker at jeg må spørre. Jeg synes dette virker veldig merkelig, jeg gidder ikke å bruke tid på han dersom dette bare er en spøk for han. Synd for han virker trivelig 😕

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, PussLe! skrev:

Ville gått videre, høres ustabilt ut. Lykke til videre :) 

Takk for svar ! 

Føler jeg må spørre. Det kan jo bare være en dårlig spøk. Men jeg synes ikke dette var særlig morsomt. 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar ! 

Føler jeg må spørre. Det kan jo bare være en dårlig spøk. Men jeg synes ikke dette var særlig morsomt. 

Ts

Det forstår jeg, men bare vit at det er andre som er mer seriøse og som ønsker å date :) 

Skrevet

Det er vel ikke lov til å bruke bilde av kjendiser på sukker? Ta kontakt med kundeservice på sukker.  

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, PussLe! skrev:

Det forstår jeg, men bare vit at det er andre som er mer seriøse og som ønsker å date :) 

Det tviler jeg ikke på, men de sliter jeg med å finne 😣 I hvert fall på sukker 😒 Var derfor jeg vurderte å bare stenge kontoen der 😎 Som nevnt føler jeg ikke at jeg finner det jeg leter etter. 

Men, misforstå meg rett; jeg opplever også denne situasjonen og han nå som veldig useriøs. Så tviler egentlig litt på hvor langt jeg tar det videre. 

Ts 

Skrevet

Høres ut som en sånn fyr som ikke har draget og gjør hva som helst for oppmerksomhet. Ville kuttet ut han jeg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, bettsa skrev:

Det er vel ikke lov til å bruke bilde av kjendiser på sukker? Ta kontakt med kundeservice på sukker.  

Å? Sier du det? Du har et godt poeng der 😊 Jeg kjenner ikke til reglene godt nok.

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nål skrev:

Høres ut som en sånn fyr som ikke har draget og gjør hva som helst for oppmerksomhet. Ville kuttet ut han jeg

Takk ! 

Du har noen gode poeng. Jeg har sett bildet av han (før han byttet) og han er flott. Og morsom. Så hvis han ikke har draget eventuelt så må det nesten komme av at han da evt er litt ufin i virkeligheten. Men det har jeg vondt for å se for meg, men kan jo være mulig. Jeg har jo aldri møtt han... 

Ts

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Moonwalker skrev:

Tenker at han brukte falsk bilde i utgangspunktet, og nå bytter til et annet for å se hvilken oppmerksomhet han får med det.

Er mye mulig dette stemmer. Tanken slo meg også nå om det første bildet også er falskt. Men, om det er mer oppmerksomhet fra flere han ønsker så burde han kanskje brukt bildet av en annen kjendis enn akkurat den han har valgt nå 🙊 

Det vitner jo bare om at hele greia er en vits for han 😒 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er mye mulig dette stemmer. Tanken slo meg også nå om det første bildet også er falskt. Men, om det er mer oppmerksomhet fra flere han ønsker så burde han kanskje brukt bildet av en annen kjendis enn akkurat den han har valgt nå 🙊 

Det vitner jo bare om at hele greia er en vits for han 😒 

Ts

Jada. Skjønner ikke helt logikken til de som bruker bilder som helt klart er av andre og faktisk prøver finne noe gjennom slike sider. Det er lett å se når det er bilder av kjendiser og modeller, og enda lettere med reverse image search som eksisterer (til vår fordel).

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Moonwalker skrev:

Jada. Skjønner ikke helt logikken til de som bruker bilder som helt klart er av andre og faktisk prøver finne noe gjennom slike sider. Det er lett å se når det er bilder av kjendiser og modeller, og enda lettere med reverse image search som eksisterer (til vår fordel).

Dette skjønner ikke jeg heller vitsen med. I tillegg betaler han jo på sukker 😂 

Men, spørsmål; hva mener du med reverse image? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en teoretisk mulighet for at han er denne kjendisen (?).

Anonymkode: 06e49...857

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo en teoretisk mulighet for at han er denne kjendisen (?).

Anonymkode: 06e49...857

Det tviler jeg på ... 

Jeg vet hvem denne kjendisen er og han har barn. Da lyver han i så fall på en del ting, herunder barn. Hvis det faktisk var han så ville han vel aldri brukt sitt eget bilde men falske alt annet for å bli redd for å bli gjenkjent ? Sist jeg hørte hadde han også samboer.

Men, jeg har aldri datet en kjendis så hva vet jeg 😂

Ts

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjønner ikke jeg heller vitsen med. I tillegg betaler han jo på sukker 😂 

Men, spørsmål; hva mener du med reverse image? 

Ts

Google reverse image search er en tjeneste hvor du kan legge inn et bilde og sjekke hvor det kommer fra og hvor mange versjoner det finnes tilgjengelig av det. Omvendt bildesøking. Du legger inn bilde og får tekst, i stedet for å søke med tekst og få opp bilde. En tjeneste de fleste kan ha nytte av til masse her i livet.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Moonwalker skrev:

Google reverse image search er en tjeneste hvor du kan legge inn et bilde og sjekke hvor det kommer fra og hvor mange versjoner det finnes tilgjengelig av det. Omvendt bildesøking. Du legger inn bilde og får tekst, i stedet for å søke med tekst og få opp bilde. En tjeneste de fleste kan ha nytte av til masse her i livet.

Hmmm det var jo en interresant opplysning 🤔

Takk ! 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han tar ikke nettdating seriøst. Høres ut som en ganske ung fyr også? Som bare leker rundt og tror at han får flere meldinger fra damer fordi han har bilde av en kjendis . Barnslig og teit

Anonymkode: c2720...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...