Gå til innhold

Finnes det egen datingside for menn med liten penis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det egen datingside for menn med liten penis? Før noen tøyser det bort så finnes det jo mange lignende datingsider. Det finnes datingsider for rike menn, vakre damer og for overvektige. 

Overvektige, pene og rike kan jo i utgangspunktet vise sine kvaliteter på en ordinær datingside. Menn med liten penis kan jo ikke det. 

Anonymkode: 2b9fc...beb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt å kontakte den kvinnelige organisasjonen Trang Som En Fingerbølle? De søker menn med små peniser.

Anonymkode: e8915...900

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du forsøkt å kontakte den kvinnelige organisasjonen Trang Som En Fingerbølle? De søker menn med små peniser.

Anonymkode: e8915...900

Fant ikke organisasjonen når jeg googlet. Hvor finner man den?

AnonymBruker
Skrevet

Litt flåsete sagt så er det jo ikke forbudt å skrive i annonsen en har liten penis..

Mer alvor: om det gjelder deg selv, er du sikker på du kvalifiserer for begrepet: liten penis. For mange menn tror de gjør, men underdriver sin størrelse av usikkerhet. Videre: om du virkelig har liten penis så kan du bruke dine andre legemsdeler som en Gud , med trening...

Anonymkode: a2489...8bf

• Liker 3
Gjest Reputation
Skrevet

Jegharlitenpenisvilnoenpleasedatemegforpenisenminogikkeminpersonlighetsomandrenormalefolk.no 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det finnes, er det neppe noen damer der. Og da er vel hele poenget borte.

Anonymkode: c740d...d4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller du tenkte kanskje menn med små peniser skal date hverandre? Altså en datingside for homofile menn med små peniser?

Anonymkode: c740d...d4a

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det egen datingside for menn med liten penis? Før noen tøyser det bort så finnes det jo mange lignende datingsider. Det finnes datingsider for rike menn, vakre damer og for overvektige. 

Overvektige, pene og rike kan jo i utgangspunktet vise sine kvaliteter på en ordinær datingside. Menn med liten penis kan jo ikke det. 

Det høres ut som en veldig dårlig idé. Du finner nok et mildt sagt smalt utvalg av damer som vil lete etter mann der. 

Jeg ville aldri gått inn på en datingside for kvinner med vid vagina. Ikke fordi vid vagina er et kjempeproblem i seg selv, men fordi jeg ikke er interessert i skruller. Skjønner du hva jeg sier? 

• Liker 2
Skrevet

Sånn helt seriøst, menn med små peniser bør bare være likeglade. Kvinner kan jobbe med knipeøvelser, man kan ha analsex, bruke spesielle stillinger, eller fokusere på oralsex. 

Hva med oss gutta som har over normalt stor penis? Vet dere hvor vanskelig det er? Hvor frustrerende det er å ikke få plass? Hva med å lese åpenbare smerteuttrykk i ansiktet til den du er glad i? 

Vær glad for at du har et sexliv i det hele tatt. Noen er tjukke, noen er små. Noen er høye, noen er korte. Det eneste som teller er hvor glade man er i hverandre. Ethvert forhold er en serie kompromisser, ellers kan du date en robot. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Arcturus skrev:

Sånn helt seriøst, menn med små peniser bør bare være likeglade. Kvinner kan jobbe med knipeøvelser, man kan ha analsex, bruke spesielle stillinger, eller fokusere på oralsex. 

Hva med oss gutta som har over normalt stor penis? Vet dere hvor vanskelig det er? Hvor frustrerende det er å ikke få plass? Hva med å lese åpenbare smerteuttrykk i ansiktet til den du er glad i? 

Vær glad for at du har et sexliv i det hele tatt. Noen er tjukke, noen er små. Noen er høye, noen er korte. Det eneste som teller er hvor glade man er i hverandre. Ethvert forhold er en serie kompromisser, ellers kan du date en robot. 

Jammen da kan jo kvinnen jobbe med avslapningsøvelser, dere kan ha analsex (tarmen innenfor åpningen er videre enn skjeden) dere jo bruke spesielle stillinger eller fokusere på oralsex 😉 (see what I did there?)

Anonymkode: 7c2df...1b8

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen da kan jo kvinnen jobbe med avslapningsøvelser, dere kan ha analsex (tarmen innenfor åpningen er videre enn skjeden) dere jo bruke spesielle stillinger eller fokusere på oralsex 😉 (see what I did there?)

Anonymkode: 7c2df...1b8

Har du I det hele tatt hatt sex med en kvinne før? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Arcturus skrev:

Herregud.

Meg meg meg. Stakkars som har stor penis. Skriver en godt gift mann.

Anonymkode: 66af3...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Ikke såvidt jeg vet, men har heller ikke søkt etter det for en mann med liten penis er ikke det jeg søker eller kunne levd med.

men det er en god ide, det burde vært en datingside for de sånn at de slapp å gå på så mange dater og hver gang bli dumpa etter han har hatt sex. Kan ikke gjøre godt for selvbildet så da er det bedre å treffe noen som ikke ser på det som et minus. Det finnes jo damer med vaginisme for eksempel som gjør at sex blir veldig smertefullt og da kan de ikke leve i forhold med sex, kanskje det går bedre for de om de møter noen med tynn og liten penis som ikke presser på i underlivet dems

Anonymkode: a5319...e37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Arcturus skrev:

Knipeøvelser gjør ikke skjeden trangere, det er en misoppfatning og feilinformasjon. Analsex er ikke noe som alle vil ha. Et sexliv med bare oralsex eller utilfredstillende penetreringssex er ikke et fullverdig sexliv.

Jeg har forståelse for at menn med kjempe-penis også har det vanskelig. Da mener jeg ikke bare "over normalen", for det er jo de som har litt over normalen som har preferansepenisen i følge undersøkelser der kvinner har svart (gjennomsnittlig syntes kvinner altså at litt over gjennomsnittet er den perfekte størrelsen) .

Anonymkode: a5319...e37

• Liker 1
Skrevet

Uansett. Jeg tenker, og så da? Er liten penis verdens undergang? Jeg kan skjønne at det er en bøyg for selvtilliten, og jeg skal være såpass ærlig at jeg er glad det ikke er meg. På den andre siden er det mye jeg er glad for at ikke gjelder meg. Kjønnssykdommer, blant annet. Det er lite hjelp i stor penis om den er riddled med gonoré og herpes. 

Ingen av oss er perfekte. Det finnes damer som går rundt i høye heler på byen og nesa i været, mens hun er livredd for at noen skal finne ut at hun egentlig ikke har en eneste god venn. Det finnes folk som aldri får seg kjæreste. Noen sitter faktisk i rullestol. Noen er lamme og kan ikke kjenne underlivet sitt. Ekstremtilfeller, ja, men det er sånn noen har det. Vær takknemlig for det du har. 

Men selvfølgelig, vi kan fortsette denne tråden med 'kvinner vil bare ha stor penis'-maset, som strengt tatt alle andre sånne tråder. 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/3/2018 at 5:44 PM, Isambard said:

Det høres ut som en veldig dårlig idé. Du finner nok et mildt sagt smalt utvalg av damer som vil lete etter mann der. 

Jeg ville aldri gått inn på en datingside for kvinner med vid vagina. Ikke fordi vid vagina er et kjempeproblem i seg selv, men fordi jeg ikke er interessert i skruller. Skjønner du hva jeg sier? 

Ikke alle med liten tiss er skrullinger. Selv om man kanskje kan bli skrullete av å ha liten tiss. 

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle med liten tiss er skrullinger. Selv om man kanskje kan bli skrullete av å ha liten tiss. 

Du klarer å vri mitt innlegg til det stikk motsatte av det jeg egentlig sier. Nøyaktig som forventet.

Jeg tror ikke du er dum, men du bruker all energi til å få bekreftet at penisstørrelse er verdens viktigste ting. På Internett finner du alltids støtte for det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...