AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Jeg bestilte noen kjoler fra zalando og når jeg skulle dra ned glidelåsen satt den seg fast i stoffet på siden, og det ble et lite hull i det tynne stoffet. Kjolen passet meg ikke og ikke bra ut på meg og jeg hadde tenkt å levere den tilbake. Dessuten kostet den mye mer enn jeg egentlig vil gi... Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 1bace...76f
Olava Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Tror jeg ville sendt den tilbake og håpet på det beste 🤷♀️ 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Du betaler for kjolen, selvfølgelig. Anonymkode: 91eaa...d15 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Tror jeg hadde sendt den tilbake å krysset fingrene for at de ikke ser det 😂😂 Anonymkode: 808d1...85e 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg hadde sendt den tilbake å krysset fingrene for at de ikke ser det 😂😂 Anonymkode: 808d1...85e Sånn at noen andre skal få en kjole som du har ødelagt..? Anonymkode: 582f1...c8c 15
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Kan du ikke prøve deg på at du mottok den slik da? Anonymkode: ce9fd...e31 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte noen kjoler fra zalando og når jeg skulle dra ned glidelåsen satt den seg fast i stoffet på siden, og det ble et lite hull i det tynne stoffet. Kjolen passet meg ikke og ikke bra ut på meg og jeg hadde tenkt å levere den tilbake. Dessuten kostet den mye mer enn jeg egentlig vil gi... Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 1bace...76f Sender en mail til Zalando og forklarer situasjonen. De driver ikke kundebehandling og reklamasjon på forumet her. Anonymkode: cd227...04b 3
Gjest Reputation Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 Ærlighet varer lengst. Du ødela kjolen og må betale for den. Ta kontakt med kundeservice og hør om de vil godta reklamasjon.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 Du sender ev. en melding og forklarer situasjonen og håper de er greie, eller så beholder du den. Den kan sikkert repareres og gis bort til noen andre, eller selges på Finn. Neste gang er du mer forsiktig eller lar være å bestille klær som du egentlig syns er for dyrt. You break it, you buy it. Anonymkode: 582f1...c8c 5
hotellpute09 Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 Hvorfor bestilte du en kjole som kostet mye mer enn du er villig til å gi?? 6
stan Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 30 minutter siden, Olava skrev: Tror jeg ville sendt den tilbake og håpet på det beste 🤷♀️ 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke prøve deg på at du mottok den slik da? Anonymkode: ce9fd...e31 Så det er greit at noen andre betaler for skaden? At noen andre tar ansvar? Er man voksen tar man ansvar for sine handlinger også når det koster. 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 Det er ikke greit at noen andre betaler for skaden, MEN det er heller ikke greit at TS skal betale for en kjole av meget dårlig kvalitet. Jeg fikk nylig en kjole (som jeg likte), men i det jeg skulle knappe den igjen (trykknapper), så spratt knappen av. Jeg skal returnere den som ødelagt vare. Jeg har også sendt mail en gang tidligere ang. en bluse som krympet nærmere 80% etter første vask. Gikk fra å passe meg til å passe en femåring. Ikke greit. Fikk pengene tilbake. Anonymkode: d6011...41c 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #13 Skrevet 4. juni 2018 en tynn bluse revnet i sømmen på armen etter to gangers bruk. Sendte de en mail med bilder og forklaring, fikk tilbake pengene. Anonymkode: fc721...d97
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #14 Skrevet 4. juni 2018 Du reklamerer på varen. Anonymkode: 764ed...51f 3
Gjest Uhumskheter Skrevet 4. juni 2018 #15 Skrevet 4. juni 2018 Du sier jo ifra! Noe annet er ikke en alternativ engang.
barbent Skrevet 5. juni 2018 #16 Skrevet 5. juni 2018 hærlighet, jeg hadde sendt kjolen tilbake og sagt du ikke vil ha den pga dårlig kvalitet,en dyr kjole bør tåle litt. Du vil helt garantert få refundert pengene
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #17 Skrevet 6. juni 2018 Var den for liten i størrelsen til deg? Anonymkode: 2d130...864
Gjest Reputation Skrevet 6. juni 2018 #18 Skrevet 6. juni 2018 På 4.6.2018 den 13.29, AnonymBruker skrev: Det er ikke greit at noen andre betaler for skaden, MEN det er heller ikke greit at TS skal betale for en kjole av meget dårlig kvalitet. Jeg fikk nylig en kjole (som jeg likte), men i det jeg skulle knappe den igjen (trykknapper), så spratt knappen av. Jeg skal returnere den som ødelagt vare. Jeg har også sendt mail en gang tidligere ang. en bluse som krympet nærmere 80% etter første vask. Gikk fra å passe meg til å passe en femåring. Ikke greit. Fikk pengene tilbake. Anonymkode: d6011...41c Begge to grunnene her er reklamasjoner og skal absolutt ikke betales av deg. At ts setter fast glidelåsen og river tøyet er hennes feil, ikke produsenten eller butikken sin feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå