Gå til innhold

Jeg klarte å skade en kjole fra Zalando


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noen kjoler fra zalando og når jeg skulle dra ned glidelåsen satt den seg fast i stoffet på siden, og det ble et lite hull i det tynne stoffet. 

Kjolen passet meg ikke og ikke bra ut på meg og jeg hadde tenkt å levere den tilbake. Dessuten kostet den mye mer enn jeg egentlig vil gi... 

Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 1bace...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville sendt den tilbake og håpet på det beste 🤷‍♀️

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du betaler for kjolen, selvfølgelig.

Anonymkode: 91eaa...d15

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde sendt den tilbake å krysset fingrene for at de ikke ser det 😂😂

Anonymkode: 808d1...85e

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde sendt den tilbake å krysset fingrene for at de ikke ser det 😂😂

Anonymkode: 808d1...85e

Sånn at noen andre skal få en kjole som du har ødelagt..? 

Anonymkode: 582f1...c8c

  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke prøve deg på at du mottok den slik da?

Anonymkode: ce9fd...e31

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte noen kjoler fra zalando og når jeg skulle dra ned glidelåsen satt den seg fast i stoffet på siden, og det ble et lite hull i det tynne stoffet. 

Kjolen passet meg ikke og ikke bra ut på meg og jeg hadde tenkt å levere den tilbake. Dessuten kostet den mye mer enn jeg egentlig vil gi... 

Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 1bace...76f

Sender en mail til Zalando og forklarer situasjonen. De driver ikke kundebehandling og reklamasjon på forumet her. 

Anonymkode: cd227...04b

  • Liker 3
Gjest Reputation
Skrevet

Ærlighet varer lengst. Du ødela kjolen og må betale for den. Ta kontakt med kundeservice og hør om de vil godta reklamasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Du sender ev. en melding og forklarer situasjonen og håper de er greie, eller så beholder du den. Den kan sikkert repareres og gis bort til noen andre, eller selges på Finn. Neste gang er du mer forsiktig eller lar være å bestille klær som du egentlig syns er for dyrt. You break it, you buy it.

Anonymkode: 582f1...c8c

  • Liker 5
Skrevet

Hvorfor bestilte du en kjole som kostet mye mer enn du er villig til å gi??

 

  • Liker 6
Skrevet
30 minutter siden, Olava skrev:

Tror jeg ville sendt den tilbake og håpet på det beste 🤷‍♀️

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke prøve deg på at du mottok den slik da?

Anonymkode: ce9fd...e31

Så det er greit at noen andre betaler for skaden? At noen andre tar ansvar? 

Er man voksen tar man ansvar for sine handlinger også når det koster. 

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke greit at noen andre betaler for skaden, MEN det er heller ikke greit at TS skal betale for en kjole av meget dårlig kvalitet. Jeg fikk nylig en kjole (som jeg likte), men i det jeg skulle knappe den igjen (trykknapper), så spratt knappen av. Jeg skal returnere den som ødelagt vare. 

Jeg har også sendt mail en gang tidligere ang. en bluse som krympet nærmere 80% etter første vask. Gikk fra å passe meg til å passe en femåring. Ikke greit. Fikk pengene tilbake. 

Anonymkode: d6011...41c

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

en tynn bluse revnet i sømmen på armen etter to gangers bruk. Sendte de en mail med bilder og forklaring, fikk tilbake pengene. 

Anonymkode: fc721...d97

AnonymBruker
Skrevet

Du reklamerer på varen. 

Anonymkode: 764ed...51f

  • Liker 3
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Du sier jo ifra! Noe annet er ikke en alternativ engang. 

Skrevet

hærlighet, jeg hadde sendt kjolen tilbake og sagt du ikke vil ha den pga dårlig kvalitet,en dyr kjole bør tåle litt.

Du vil helt garantert få refundert pengene

AnonymBruker
Skrevet

Var den for liten i størrelsen til deg?

Anonymkode: 2d130...864

Gjest Reputation
Skrevet
På 4.6.2018 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Det er ikke greit at noen andre betaler for skaden, MEN det er heller ikke greit at TS skal betale for en kjole av meget dårlig kvalitet. Jeg fikk nylig en kjole (som jeg likte), men i det jeg skulle knappe den igjen (trykknapper), så spratt knappen av. Jeg skal returnere den som ødelagt vare. 

Jeg har også sendt mail en gang tidligere ang. en bluse som krympet nærmere 80% etter første vask. Gikk fra å passe meg til å passe en femåring. Ikke greit. Fikk pengene tilbake. 

Anonymkode: d6011...41c

Begge to grunnene her er reklamasjoner og skal absolutt ikke betales av deg.

At ts setter fast glidelåsen og river tøyet er hennes feil, ikke produsenten eller butikken sin feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...