AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Jeg latet som jeg ikke hørte ham, hvordan tolke det? Anonymkode: 3b9b0...2ab
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Lunsj etter en kjøretime eller lunsj på en annen dag enn kjøretimene? Anonymkode: acc0c...483
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lunsj etter en kjøretime eller lunsj på en annen dag enn kjøretimene? Anonymkode: acc0c...483 Etter en kjøretime. Anonymkode: 3b9b0...2ab
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg latet som jeg ikke hørte ham, hvordan tolke det? Anonymkode: 3b9b0...2ab Tolk det som en lunsj med kjørelæreren. Så finner du det ut etterhvert hva du skal tolke Anonymkode: 2b888...379 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tolk det som en lunsj med kjørelæreren. Så finner du det ut etterhvert hva du skal tolke Anonymkode: 2b888...379 Men er det ikke merkelig at han ber meg på lunch? Anonymkode: 3b9b0...2ab
Tøytigern Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg latet som jeg ikke hørte ham, hvordan tolke det? Anonymkode: 3b9b0...2ab Tolk det som at det blir lettere for deg å passere oppkjøringen- eller bytt til en mindre uproff kjørelærer. 1
Tøytigern Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke merkelig at han ber meg på lunch? Anonymkode: 3b9b0...2ab Jo. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke merkelig at han ber meg på lunch? Anonymkode: 3b9b0...2ab Jo, men om hsn liker deg, vil være venn med deg, bare ville ha noen å spise lunsj med eller om han vil ha sex med deg det vet ikke jeg. Du kan velge å finne det ut eller la være. Du kan spørre han om det, det er den beste løsningen. Så slipper diæu tolke Anonymkode: 2b888...379
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 14 minutter siden, Tøytigern skrev: Tolk det som at det blir lettere for deg å passere oppkjøringen- eller bytt til en mindre uproff kjørelærer. Han er jo en veldig dyktig lærer så jeg har ikke lyst å bytte, er snart ferdig også, er på slutten av trinn 4, han er også på min alder slutten av 30 årene.. Anonymkode: 3b9b0...2ab
Sheltay Retrac Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 Liker du ham da? Jeg trodde kanskje du var 17-18 år, da hadde det vært ekkelt. Men når dere begge er i slutten av 30-årene er det vel ikke så merkelig. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 17 minutter siden, Sheltay Retrac skrev: Liker du ham da? Jeg trodde kanskje du var 17-18 år, da hadde det vært ekkelt. Men når dere begge er i slutten av 30-årene er det vel ikke så merkelig. Jo, jeg liker ham men ikke som noe mer enn en venn. Og han har nettopp gått fra samboeren sin. Anonymkode: 3b9b0...2ab
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg liker ham men ikke som noe mer enn en venn. Og han har nettopp gått fra samboeren sin. Anonymkode: 3b9b0...2ab Så ta det som et kompliment, takk høflig nei og fortsett kjøretimene. Anonymkode: 927cd...1e9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, Tøytigern skrev: Tolk det som at det blir lettere for deg å passere oppkjøringen- eller bytt til en mindre uproff kjørelærer. Det er jo ikke kjørelæreren som er sensor under oppkjøringen. Anonymkode: ff067...86b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 40 minutter siden, Sheltay Retrac skrev: Liker du ham da? Jeg trodde kanskje du var 17-18 år, da hadde det vært ekkelt. Men når dere begge er i slutten av 30-årene er det vel ikke så merkelig. Det er jo uansett et ujevnt maktforhold. Den som er i den sterkeste posisjonen bør trå litt varsomt så det ikke blir ubehagelig for den svake part å si nei hvis man ikke har lyst. Anonymkode: ff067...86b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 Han spurte om jeg var varm, da jeg hadde på meg kort shorts og singlet,. Var ikke det et litt rart spørsmål? Var det et hint? Anonymkode: 3b9b0...2ab
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #16 Skrevet 3. juni 2018 Spør kjørelærern din Anonymkode: 2b888...379
Commander Skrevet 3. juni 2018 #17 Skrevet 3. juni 2018 (endret) Leiter man med lys og lykte etter overgripere i disse Metoo tider? Om en mann skal ha lunsj etter en time som er ferdig rundt 11:00? Og lurer paa om hun og skal spise? Jeg drakk kaffe med en kvinnelig kollega en halvtime etter jobb sist uke. Det var min ide og jeg spanderte , burde tydeligvis ikke gjort det.... Er du varm??? Mao. Skal han justere klimaanlegget i bilen under timen? Hvorfor legge noe mer i det? Tror vi skal ta to skritt tilbake og puste med nesa her. Endret 3. juni 2018 av Commander 7
tussi680 Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han spurte om jeg var varm, da jeg hadde på meg kort shorts og singlet,. Var ikke det et litt rart spørsmål? Var det et hint? Anonymkode: 3b9b0...2ab Litt merkelig av en kjørelærer ja, for det har dem ingenting med. Sjekk (hvis du kjenner noen som bruker samme lærer), om de har blitt spurt om det samme spm. Nylig skilt og har lyst på dame, trur eg....
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #19 Skrevet 3. juni 2018 2 minutter siden, Commander skrev: Leiter man med lys og lykte etter overgripere i disse Metoo tider? Om en mann skal ha lunsj etter en time som er ferdig rundt 11:00? Og lurer paa om hun og skal spise? Jeg drakk kaffe med en kvinnelig kollega en halvtime etter jobb sist uke. Det var min ide og jeg spanderte , burde tydeligvis ikke gjort det.... Er du varm??? Mao. Skal han justere klimaanlegget i bilen under timen? Hvorfor legge noe mer i det? Tror vi skal ta to skritt tilbake og puste med nesa her. Her er det du som misforstår, jeg har aldri tenkt på ham som noen overgriper, det er dine ord. Anonymkode: 3b9b0...2ab
Gjest Reputation Skrevet 3. juni 2018 #20 Skrevet 3. juni 2018 Spørsmål om du er varm trenger du ikke å overanalysere. Det trenger kun være en kommentar om å justere AC, så ikke let etter noe som er der. Du er på slutten av din kjæreopplæring, er voksen og dere er på samme alder. Han har nok hatt en liten interesse, og har ventet til slutten før han spurte deg ut. Det er et positivt at han ikke tok det i begynnelsen eller lot det gå utover opplæringen. Liker du han, så gå ut. Liker du han ikke så sier du nei. Det er ikke ulovlig av en kjørelærer å be deg ut på date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå