Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg tok en graviditetstest fredag 1 juni, 2 dager før ikm og den så positiv ut, men vet ikke om det er skyggestrek. I dag, søndag 3 juni venter jeg mensen men den har ikke kommet enda. Tok en boots graviditetstest i dag men den var negativ. Kan det vært noe med hvor følsomme de ulike testene er? Burde jeg i såfall vente noen dager med neste test?

legger ved bilde av hvordan testen så ut på fredag. 

Hilsen meg :)

Anonymkode: 404dc...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildeh kom ikke med 

6CAB9FCE-18B3-41BF-93B3-8B0943D501B2.jpeg

Skrevet

Ja, det kan være noe med de ulike sensitivitetene. Men utgangspunktet burde alle vise positiv fra og med ikm, selv om noen ikke tester positivt før senere. Kan jo også være at eggløsning var senere enn du tror?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror absolutt du er gravid 😀

Anonymkode: 3c01d...eca

Gjest BethD
Skrevet

Veldig lite farge på den streken da, men fy søren så sterk den er ??

kan jo ikke være skygge...

Skrevet

Oppdatering! Den boots testen jeg tok til morningen har 2 synlige streker! Sjekket bare fort til morningen når jeg tok den og ble skuffa fordi den ikke viste noen ting innenfor 3 min, men når jeg tok den opp igjen isted så ble jeg så overraska over at jeg ser 2(!!!) røde streker 😍 kan det ha seg sånn at resultatet vises senere? Skal ta en test i morgen tidlig også for å være sikker! Men nå har jeg altså fått 2 tilsynelatende positive tester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...