Marina234 Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Jeg hadde en parfyme fra Cubus med en blomsterkork på. Veldig god. Finner den ikke igjen på den lokale Cubus-forretningen. Kjøpte den på annen Cubus-butikk. Noen som vet hva parfymen jeg snakker om heter? Den kostet maks ca 200 kroner. Var ganske billig. Forsøker å søke på nettet etter den men jeg har ikke navnet på den.
_Aries Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Marc Jacobs har iallefall blomsterkork. De koster som oftest litt mer da. Men kan jo være at de hadde salg på den, eller at det var en liten flaske Ellers så hadde vel Avril Lavigne også kork formet som en rose? Det var de eneste jeg kom på.
Marina234 Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, _Aries skrev: Marc Jacobs har iallefall blomsterkork. De koster som oftest litt mer da. Men kan jo være at de hadde salg på den, eller at det var en liten flaske Ellers så hadde vel Avril Lavigne også kork formet som en rose? Det var de eneste jeg kom på. Det var ikke noen av dem, tror jeg. Skal søke opp å se. :). Men takk så mye for tips. Flasken er ganske stor og rund.. Kork som en rose / blomst på toppen. Men husker ikke hva den het. Fikk mye skryt av den. ;). Men det kjipe er at jeg sliter med å finne ut hva den het.
Gjest Gia_ Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Justin Bieber har også en parfyme med blomsterkork.
Marina234 Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2018 (endret) 1 time siden, Gia_ skrev: Justin Bieber har også en parfyme med blomsterkork. Det er ikke Justin Bieber parfymen. Men takk så mye for forslaget :). 1 time siden, AnonymBruker skrev: Britney Spears? Anonymkode: 08053...62e Det er ikke Britney Spears parfyme. Takk så mye for forslag :). Søker og søker på nettet etter parfymer. Men vanskelig å finne den.... Den er supergod! Fantastisk duft! Endret 3. juni 2018 av Marina234
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 Barbie limited edition? Anonymkode: a5ae6...ce3
Marina234 Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Barbie limited edition? Anonymkode: a5ae6...ce3 Nei . Ikke den heller men takk for tips 42 minutter siden, applestories skrev: Lenge siden sist du så den hos Cubus? Jeg har kun sett den på en cubusbutikk i senere tid. Det er cirka to måneder siden. Mener blomsten kan ha satt litt på siden av flasken. Rund fasong på flasken. Og den er litt stor Endret 3. juni 2018 av Marina234
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #10 Skrevet 4. juni 2018 Hvilken farge på blomsten og flasken? Anonymkode: 1fcd2...f24
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #11 Skrevet 5. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken farge på blomsten og flasken? Anonymkode: 1fcd2...f24 Jeg mener fargen på blomsten var rosa. Og flasken var stor rund og så var glasset på en måte litt rutete..Flasken var blank mener jeg ... mulig gulaktig innhold. Utrolig god duft. Fikk mer skryt av den enn andre parfymer som jeg har hatt. Selv om de andre parfymene var mye dyrere. Anonymkode: 382e5...3ac
Marina234 Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #12 Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg mener fargen på blomsten var rosa. Og flasken var stor rund og så var glasset på en måte litt rutete..Flasken var blank mener jeg ... mulig gulaktig innhold. Utrolig god duft. Fikk mer skryt av den enn andre parfymer som jeg har hatt. Selv om de andre parfymene var mye dyrere. Anonymkode: 382e5...3ac Var meg som skrev. Trykker på anonym med feil.
Marina234 Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2018 (endret) Jeg har kjøpt den nå. Den heter fleur d'elle. . https://www.tradera.com/item/341490/310602028/parfym-fleur-d-elle-eau-de-parfum-100-ml Endret 8. juni 2018 av Marina234 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå