Gå til innhold

Sår, rød og det svir i hele underlivet....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute på byen i går, og når jeg våknet nå så er jeg rød og sår i hele underlivet, og det svir som bare faen! Greier ikke reise meg opp å gå engang... Hva kan det være?

Anonymkode: 3aa42...a76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du sex? 

Anonymkode: 224ca...685

AnonymBruker
Skrevet

Sopp tipper jeg. Hatt litt klam truse på deg? 

Anonymkode: 7d966...a6b

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute på byen i går, og når jeg våknet nå så er jeg rød og sår i hele underlivet, og det svir som bare faen! Greier ikke reise meg opp å gå engang... Hva kan det være?

Da får du dra på legevakta, eller vente til fastlegen er på plass i morgen tidlig. 

Sopp eksploderer ikke over natta. 

Anonymkode: 18756...72b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte du nytt undertøy som du ikke vasket før bruk?

Anonymkode: 19893...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sex, men hadde på en truse som kanskje var litt stram. Også i tillegg så har jeg gnisselår så ble veldig sår der også.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det svir forresten ikke så mye der nede nå, jeg er bare sår..

Skrevet

Ville fått en ØH time hos fastlegen i morgen tidlig, siden du sier det er blitt litt bedre. Blir det verre, ringer du legevakta. Dette høres ikke ut som sopp, det eksploderer ikke på denne måten sånn helt plutselig. Høres mer ut som en allergisk reaksjon eller noe.

Var du veldig full i går, eller husker du alt? Du er helt sikker på at du ikke hadde sex/at noen ikke hadde sex med deg? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, boblevann skrev:

Ville fått en ØH time hos fastlegen i morgen tidlig, siden du sier det er blitt litt bedre. Blir det verre, ringer du legevakta. Dette høres ikke ut som sopp, det eksploderer ikke på denne måten sånn helt plutselig. Høres mer ut som en allergisk reaksjon eller noe.

Var du veldig full i går, eller husker du alt? Du er helt sikker på at du ikke hadde sex/at noen ikke hadde sex med deg? 

Ja, jeg vet ikke hva det kan være. Men jeg hadde ikke vanlig plaster så jeg brukte compeed gnagsårplaster på mine gnisselår, kanskje jeg har reagert på det? Nei jeg var ikke så full, jeg husker absolutt alt, og jeg hadde ikke sex med noen eller omvendt.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet ikke hva det kan være. Men jeg hadde ikke vanlig plaster så jeg brukte compeed gnagsårplaster på mine gnisselår, kanskje jeg har reagert på det? Nei jeg var ikke så full, jeg husker absolutt alt, og jeg hadde ikke sex med noen eller omvendt.

Det kan godt hende. Høres ut som du har reagert på ett eller annet hvertfall :) Få det sjekket ut av en lege, for sikkerhetsskyld. 

Supert 👍🏼 Ingenting er bedre.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, boblevann skrev:

Det kan godt hende. Høres ut som du har reagert på ett eller annet hvertfall :) Få det sjekket ut av en lege, for sikkerhetsskyld. 

Supert 👍🏼 Ingenting er bedre.

Jeg er rød der nede enda, og er sår, svett å klam... Ja, går det ikke over til i morra så bestiller jeg time. Skal ta en dusj nå og se om det hjelper..

AnonymBruker
Skrevet

Kan dette være farlig? Hvis det kan være farlig så må jeg få oppsøkt noen umiddelbart!

Men har ikke vondt annet enn at jeg er veldig sår og rød. Ingen hevelser.

Skrevet

Det kan være av Compeed-plasteret ja. Vet flere har fått en allergisk reaksjon på geleen de er innsatt med.  Siden du allerede har blitt litt bedre vil jeg tro det er ufarlig. Men ta deg en dusj å få vasket bort restene etter plastret. Unngå mye gnikking og sterk såpe, klapp forsiktig tørt. Og tilbring dagen i kjole/med løs bukse uten truse sånn at det kommer masse luft til. Om du fortsatt ikke blir bedre så oppsøker du lege. :) 

Gjest Blondie65
Skrevet

Bruk en god fuktighetskrem for å unngå gnissende lår i fremtiden. Ha med på byen i sånn liten flaske (reisestørrelse) for "refyll" i løpet av kvelden.

Gjest Reputation
Skrevet

Kan være kombinasjon av plasteret, svette og dårlig undertøy. 

Hvis det har blitt bedre nå så haster det ikke. Da er det nok mye bedre i morgen også. 

http://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0266168003.html

Jeg bruker disse under det meste av plagg nå i varmen. Hjelper godt for lår og svette legger seg ikke rundt kroppen. Da slipper du kremer og pulver som må smøres på flere ganger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...