Gå til innhold

Prostata??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det vibratorere som er kraftige for å stilmulere prostata?

Hvordan kan jeg gi mannen prostataorgasme?

Hvordan skal jeg kjenne at jeg gjør det rett?

Anonymkode: 77b4c...caf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mye spennende leketøy som er spesiallaget for prostatastimulering. Hva som funker for den enkelte, er vanskelig å si. Dersom dere er helt nye på området, vil jeg kanskje foreslå å prøve med fingrene først for å lokalisere punktet og se hva som funker for ham? Det er ikke du som kjenner om det blir rett, det er det han som gjør, og det fordrer at dere kommuniserer bra underveis slik at han kan guide deg til deg som gjør trikset for ham.

Anonymkode: dd135...948

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det vibratorere som er kraftige for å stilmulere prostata?

Hvordan kan jeg gi mannen prostataorgasme?

Hvordan skal jeg kjenne at jeg gjør det rett?

Anonymkode: 77b4c...caf

En vibrator med buet tupp er designet for å treffe prostata. Du kan prøve deg frem med fingrene. Ca 4-6 cm inn og opp mot magen, finner du en valnøtt stor kjertel. Denne masserer du meg fingertuppene. Vanligvis er det deilig for mannen med en gang du treffer punktet. Du vil se det både ved stønning og at mannen din begynner å skjelve å vri seg. Du kan holde på lenge, mens nytelsen blir mer og mer intens, det bygger seg opp til prostata orgasme. Det varierer fra 15 minutter til over 1 time til det går for gutten, uten at pikken berøres. Med prostata vibrator går det mye raskere og orgasmen blir helt vanvittig kraftig. I rette modus får gutten multiorgasmer, det vil si at orgasmen kommer flere ganger rett etter hverandre 😊

Anonymkode: 4fe47...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...