AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Jeg ble singel for noen år siden, og måtte da begynne å gå på byn fordi det er der damene er. Jeg gikk på byn hver helt i 2 år, men har aldri likt det, ikke et sekund. Tenkte kanskje om jeg bare fortsatte å tvinge meg ut så ville det bli moro, alle de andre folka ser ut som de har det moro, hvorfor kan ikke jeg? Greia er at jeg føler et konstant press. Jeg er kun på byn for å få kontakt med jenter. Men som mann hvis ikke man tar initiativ til å snakke med jenter så snakker man ikke med noen den kvelden. Veldig mange kvelder var slik - klarte rett og slett ikke snakke med jenter. Når jeg endelig klarte å komme i samtaler så ble det alltid bare small talk/kjedelige samtaler..så jeg klarte ikke vise intensjon, eller være mann til dame. Så etter hvert sluttet jeg å snakke med damer fordi jeg visste jeg ikke fikk det til å gå noe sted uansett. Og da sluttet jeg å gå på byn fordi den eneste grunnen jeg noensinne vil finne på å gå der er for å finne damer, men når jeg ikke tør å initiere samtaler, og ikke klarer å flørte så er det ikke noe poeng engang. Noen av dere som har klart å like å gå på byn , eller å faktisk ha det gøy på byn ? Anonymkode: daacc...558 3
Gjest lillemy36 Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Syntes byen er ganske kjedelig selv 😂 og føler det samme som deg ... ( fortsatt singel ) dame 35 ... jeg tenker heller at får jeg meg kjæreste så får det bare skje, jeg orker ikke jakte mer... jeg vil det skal skje naturlig 😀
Drakan Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Du trenger da ikke presse deg til å gå på byen. Drev slik selv i ungdommen, men jeg orker ikke faenskapen mer. Gjør det du har lyst til, du møter alltids folk andre steder. 2
Marina234 Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 (endret) Jeg liker ikke å gå på byen. Jeg har funnet en flott mann som heller ikke går på byen. Du kan treffe damer andre plasser. :). Om jeg blir singel igjen så er byen uaktuell sjekkearena for meg. Endret 3. juni 2018 av Marina234
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Jeg liker ikke å gå på byen, men har hatt et par hyggelige kvelder, mest fordi jeg har hatt hyggelig selskap. Hvorfor prøver du ikke online dating? Det er det jeg møtte samboeren min, som også trives best hjemme. Anonymkode: f1026...564
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Byen er overvurdert, for bråkete for en samtale, trangt, venting og man mister som regel vennene man ankom med, pluss jeg hater bussturer og taxi når jeg har drukket litt for mye 😛 Prøver å bli flinkere til å ta kontakt i hverdagen jeg, det er mer spennende å ta kontakt med og snakke med fremmede jenter i edru tilstand selv om jeg blir ganske nervøs inni meg, heldigvis er alle veldig hyggelige i motsetning til på byen hvor dem er lei av å bli klenget på av fremmede hele kvelden. Om kvinnen smiler til eller tilbake til deg om man titter på henne så er det helt innafor å si hei, om hun ikke gjør det er hun som regel opptatt, stresset eller ikke interessert. Anonymkode: 75647...003 1
Marina234 Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke å gå på byen, men har hatt et par hyggelige kvelder, mest fordi jeg har hatt hyggelig selskap. Hvorfor prøver du ikke online dating? Det er det jeg møtte samboeren min, som også trives best hjemme. Anonymkode: f1026...564 Sier det samme. Møtte en hyggelig sprek friluftsmann fra nettet som hater å gå på byen. Noe som passet meg utmerket. Jeg er samme type. Jeg møtte han på online-dating. Endret 3. juni 2018 av Marina234
Leneol Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 Sjelden jeg er på sjekkesteder. Liker godt å gå på konserter, og bare henge med venner. Selv om jeg er singel så er det ikke slik at jeg går ut kun for å snakke med menn. Skjønner at det ble slitsomt å gå på byen under de premissene du har satt deg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 Om du hater å gå på byen, så er det kanskje ikke rette stedet for deg å lete etter jenter? De jentene du finner der, liker vel å gå på byen, og hva skal du med en av dem? Tror du bør forsøke andre arenaer for sjekking, der du møter folk med de samme interessene du har i stedet Anonymkode: 4d75f...503 1
Xcase33 Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 11 hours ago, Alina82 said: Syntes byen er ganske kjedelig selv 😂 og føler det samme som deg ... ( fortsatt singel ) dame 35 ... jeg tenker heller at får jeg meg kjæreste så får det bare skje, jeg orker ikke jakte mer... jeg vil det skal skje naturlig 😀 Vil ikke akkurat si at damer "jakter" på byen ...det er jo menn som må ta initiativet, at ei dame sier hei først skjer vel heller som en feiltagelse enn noe annet. Det er ganske lett å være dame på byen av den grunn...alle er interesserte og dere kan velge mellom utlendinger fra hele verden og Norske omhverandre. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 (endret) Jeg har litt samme holdning som deg ts. Når man er introvert og reservert, så er byn slitsomt og jeg synes ikke det er så kjekt å drikke egentlig. Jeg foretrekker heller å gjøre en eller annen aktivitet. Når jeg gikk på byn når jeg var yngre, så var det for det meste for å ha muligheten til å komme i kontakt med damer fordi sjekking i det daglige eksisterer mer eller mindre ikke i Norge. Det er flere grunner til at jeg ikke er veldig fan av å gå på byn. For det første så har jeg sjeldent møtt den type dame jeg liker på byn. En dame som har stell på livet, som er smart, morsom, og som samtidig er seriøs når det kommer til karrière. Kvinner er også generelt mer frekke på byn enn ellers. Møter man på kjipe damer, kan byn være et ganske utrivelig sted. Jeg fant vel ut at den type dame jeg liker heller går på aktiviteter, og ulike arrangementer istedenfor å drikke seg dritings på byn. Det er kjekkere å komme i kontakt med damer på disse arenaene fordi da slipper man damer som er "entitled" slik flere er på byn, og man treffer på mer jordnære og seriøse damer. Så det er mitt tips til deg ts. Se om du finner en aktivitet eller noe du er interessert i å være med på hvor det også er damer. Da slipper du å gå på byn. Hvis du supplementer det med en god tinder profil kan du treffere flere jordnære og greie damer i et miljø som er mye hyggeligere enn miljøet på byn. Endret 3. juni 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 Jeg er litt på utkikk etter en kjæreste nå, men jeg går ikke på by'n for det. Jeg har aldri hatt tro på at det går an å finne seg en kjæreste på by'n. Jeg vet ikke om det er fordommer, men jeg tenker i hvert fall at de menn som går på by'n går der for å drikke og pule og det er jeg ikke interessert i. Jeg tror ikke seriøse menn møter seriøse kvinner på by'n når begge er fulle. Og det skjer sikkert at folk møter hverandre på by'n, jeg tror bare ikke at det kommer til å skje for meg noengang. Og da gjør det helt sikkert ikke det heller, jeg har nok en aura av utilgjengelighet rundt meg på by'n. Det blir nok litt som en selvoppfyllende profeti. Anonymkode: c24e5...152
Gjest lillemy36 Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 2 timer siden, Xcase33 skrev: Vil ikke akkurat si at damer "jakter" på byen ...det er jo menn som må ta initiativet, at ei dame sier hei først skjer vel heller som en feiltagelse enn noe annet. Det er ganske lett å være dame på byen av den grunn...alle er interesserte og dere kan velge mellom utlendinger fra hele verden og Norske omhverandre. Hahahaha sant nok.... jeg tror aldri jeg har gått bort til en fremmed mann på byen 😂😂 er lettere for oss damer ja... sant det . men jeg blir mest sjekket opp av utlendinger og mannfolk som er driiiiiiitings .... nei fy... liker ikke og møte menn på den måten egentlig.
Xcase33 Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 1 hour ago, Alina82 said: Hahahaha sant nok.... jeg tror aldri jeg har gått bort til en fremmed mann på byen 😂😂 er lettere for oss damer ja... sant det . men jeg blir mest sjekket opp av utlendinger og mannfolk som er driiiiiiitings .... nei fy... liker ikke og møte menn på den måten egentlig. Nei og derfor så søker ikke jeg heller jenter på den arenaen. Dere blir plaget nok som det er 😶 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 Hvorfor gjøre noe man ikke liker? livet handler jo om å gjøre ting man liker på fritida. Oppsøk ting du liker, så kan det hende du tilfeldigvis møter på noen damer av og til der som kan være aktuelle. Allerede uten å ha snakket sammen vet du at dere har ting til felles siden dere liker å gjøre det samme og det er jo en fordel i et forhold at man har noe til felles man kan drive med sammen som man liker Menn som kun er på byen for å sjekke syntes jeg er ganske patetisk og stakkarslig. Man bør gå på byen for å kose seg med venner, lytte til musikk og evn danse og slappe av. Fordi man liker det. Møter man noen man liker på byen er det bare et pluss og en tilfeldighet og bør ikke være hensikten med hele byturen. Anonymkode: d1938...6ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå