AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Del Skrevet 2. juni 2018 En jeg kjenner kjørte utfor veien med henger, politiet mente han hadde hatt for mye vekt på, litt usikker.. kanskje rundt 30 000 kg for mye. Han mistet sertifikatet... forhåpentligvis bare kortvarig. Han har tillatelse til å kjøre med henger. Sa han fikk kontakte politiet på mandag, men noen som kjenner til konsekvenser for dette? En bot.. miste sertifikat over lenger tid? På forhånd takk. Anonymkode: b60c8...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Del Skrevet 2. juni 2018 30 tonn for mye???? Håper da virkelig han mister lappen for godt. Ikke rart han kjørte av veien og en guds lykke at han ikke traff noen i hvert fall. Anonymkode: 01739...47a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Del Skrevet 3. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 30 tonn for mye???? Håper da virkelig han mister lappen for godt. Ikke rart han kjørte av veien og en guds lykke at han ikke traff noen i hvert fall. Anonymkode: 01739...47a Nei, ikke 30 tonn for mye. Hehe.. Jeg som skreiv litt feil.. 😂 Men ca 30 - 40 kg for mye. Anonymkode: b60c8...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 3. juni 2018 #4 Del Skrevet 3. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke 30 tonn for mye. Hehe.. Jeg som skreiv litt feil.. 😂 Men ca 30 - 40 kg for mye. Anonymkode: b60c8...e98 Ikke mer enn 30-40kg, vel, det komme jo litt an på om det var i forhold til bilens lovlige hengervekt den kunne trekke, eller om det var i forhold til hengerens tillatte totalvekt som var det værste. Men det var vel sikkert noe høy fart vil jeg tro, som er den egentlige årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå