Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca 200 venner på facebook, men opplever at det nesten ikke er personlige oppdateringer lengre, har vært sånn lenge. Hvor er folk, er det instragram og snapchat som gjelder? Eller er det generelt dabbet av på interessen av å poste slike ting?

Anonymkode: afc2d...896

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett lignende poster på kg for ikke lenge siden. Tror det er noe sur etter siste oppdatering. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Folk er lei fb. Det er veldig få på min liste som oppdaterer noe lenger. Jeg gjør det ikke selv, heller.

Anonymkode: 6bca1...554

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen bruker facebook lenger

Anonymkode: 23a75...495

AnonymBruker
Skrevet

Det er heldigvis "ut" og oppdatere til enhver tid hva man gjør til alle "venner". Fb skriver jeg sjeldent noe på, ei heller mine venner. Men er veldig kjekt pga grupper ol. Er snap man i min krets legger ut bilder daglig, da kun til de man kjenner godt, og innimellom til alle man er venner med på snap.

Anonymkode: 4981b...68d

Gjest Gjestinnom
Skrevet

Ser flere legger ut bilder og skriver:

- Herlig med festival

- Se den gode maten vi har laget

- Barn på stranden

- Barn konfirmant «se vår flotte...»

- Feriebilder 

- Elsker denne kvinnen (og bilde av en ingen av kontaktene kjenner)

- Plutselig status «single» og bilder av mann som skal finne seg selv...

Osv.

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen bruker facebook lenger

Anonymkode: 23a75...495

... bare godt voksne. Fb dabbet av da «de gamle» tok over.

Anonymkode: c05b4...1cc

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... bare godt voksne. Fb dabbet av da «de gamle» tok over.

Det er min erfaring også - de fleste oppdateringer er nå fra godt voksne slektninger som er på ferie, fisketur, er i hagen eller ønsker noen en god bursdag.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, applestories skrev:

Det er min erfaring også - de fleste oppdateringer er nå fra godt voksne slektninger som er på ferie, fisketur, er i hagen eller ønsker noen en god bursdag.

Jepp. Min aldersgruppe (20-30-årene) bruker fb til å gratulere folk med dagen, melde seg på eventer osv., og til å se humorvideoer osv. som man tagger venner i. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Min aldersgruppe (20-30-årene) bruker fb til å gratulere folk med dagen, melde seg på eventer osv., og til å se humorvideoer osv. som man tagger venner i. 

også humre litt over de som enda ikke har skjønt ingen tror de er perfekte selv med bilder med tekst om hvor fortreffelige de er😂

Anonymkode: 4981b...68d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blant de eldre, og ser også at færre poster uinteressante ting om dagliglivet. Akkurat nå er det imidlertid endel som poster bilder fra hytta, båten, utflukter. Og fra ferieturer i utlandet. 

Må si jeg setter pris på at det er mindre aktivitet. Jeg bruker Facebook daglig, mest for å sende meldinger/chatte. Og jeg savner ikke ørtenhundre bilder av barn, barnebarn, uskarpe bilder av middelmådige måltider, innsjekkinger på totalt uinteressante steder m.m. 

Anonymkode: 5c895...3c5

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun grupper og messenger på Facebook. Bruker Instagram litt. Snapchat mest.

Anonymkode: bc252...b61

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mine venner bruker i alle fall hovedsakelig Instagram, på en god nummer to er Snapchat. 

Anonymkode: 68aaa...3e9

• Liker 1
Skrevet

Bruker mest Snapchat i omgangskretsen min, deretter Instagram og til slutt Facebook. På FB er det kun å følge med i grupper og sider, samt se morsomme småklipp. Etter at alle aldersgrupper kom inn, samt folk fra jobben særlig absolutt skal være venner, blir det ikke å legge ut personlige innlegg. Kan finne på å dele lenker til viktig info eneste sånn 3 ganger i året (typ midlertidig bålforbud i nærområdet).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun instagram. Skjønner ikke hypen til facebook og snapchat. Særlig blant de i min egen alder 45+. Barnefar har snapchat og vårt voksne barn syns han er patetisk som henger der og følger unge kvinnelige kjendiser. Da er instagram mer akseptabelt fordi du viser lettere interesser og hvem du er der. 

Jeg ser unge og voksne på instagram er mye mer høflige og omgjengelige. Liker, kommenterer, svarer og følger dersom de liker det de ser. Hvertfall de som deler noe ala de samme interesser som meg.

Anonymkode: f89de...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...