AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Folk som inviterer deg til fest, konsert elns mens dere er på fylla (hvis dere er bekjente fra før av) hadde du tatt det seriøst? Anonymkode: 6a0e4...3b0
visp Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Mine venner er iallefall seriøse om sånt, uansett hvor mye de har drukket. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Nei, men jeg er generelt skeptisk, og tilbakeholden.. Har ei venninne som er helt motsatt, og hun hadde nok fulgt opp invitasjonen og fått det til å skje.. Så det kommer helt an på hvordan du er som person. Tør du å følge opp invitasjonen, eller ikke? Anonymkode: 7d381...532 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Jeg hadde ikke tatt det seriøst, men det er fordi jeg ikke hadde ment det selv, om det var jeg som var full og inviterte en bekjent. I fylla er jeg glad i alt og alle. Når jeg er edru, not so much. Anonymkode: 87479...fc6 3
Apekatten Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Jeg tar ikke noe som blir sagt i fylla seriøst. Jeg vet hvordan jeg selv kan være i fylla, derfor jatter jeg bare med hvis jeg blir invitert på noe, så tar jeg de heller på ordet hvis de inviterer meg igjen i edru tilstand. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Spørs hvor fulle de er og hvor godt jeg kjenner de. Er det noe jeg har lyst til å bli med på, kan jeg komme til å spørre om det fremdeles står ved lag, i edru tilstand. Anonymkode: d99b8...3bb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 Jeg ble invitert med på ferie en gang da jeg var på fylla. Det ble utrolig nok noe av den ferien selv om jeg ikke kjente de folka fra før. Anonymkode: 9eac0...566 1
Peaches Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 Jeg inviterer med alt og alle på alt når jeg har drukket. Håpet at ingen tar det seriøst neste dag 🙊 Hvis jeg mener det seriøst, sender jeg i så fall en ny melding til dem dagen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå