Gå til innhold

DRITTSEKKER...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

JENTE 21

Hadde i grunnen ikke trodd at menn kan være så ondsakpsfulle..

I de siste ukene har jeg datet litt med en gutt på min egen alder..

Vi hadde det hyggelig og koste oss.. På lørdag var jeg med ham på en fest med sine venner, og etterpå dro vi på byen.. På lørdag var det og en måned siden vi traff hver andre. Hadde i grunnen ikke tenkt å ligge med ham i helga, men det ene utviklet seg til det andre etter vi kom hjem til ham etter by turen. Jeg var veldig forelsket i denne gutten, og trodde at etter dette ville vi innlede ett forhold.

Da vi våkna neste dag sa han at jeg bare måtte gå, han skulle inn på jobben en tur sa han. Jeg kledde på meg og gikk. Etter dette har ikke hørt ett ord fra ham.. Har selv prøvd å ringe ham, men han tar ikke mobilen.

I dag fikk jeg høre sjokk beskjeden, ei vennine av meg kjenner dama til en kamerat av han. Hun hadde sagt at han og kameratene hans hadde hatt ett veddemål.. Når vi traff hverandre for en måned siden hadde han og kameratene inngått ett veddemål at innen en måned skulle han klare å "spidde" meg som de hadde kalt det. Og på lørdag var siste sjanse for ham å vinne veddemålet.. Jeg fikk sjokk av dette og kjørte hjem til ham. Der satt han bare og flirte og sa at jeg måtte tåle at de hadde det litt moro.. Jeg ba ham dra til hellvete og gikk. Kan bare ikke fatte at noen klarer å være så vanvittig onskapsfulle..

AARRRGH.. Jeg ble så forbanna..

Jeg skriver ikke dette for å få medlidenhet, men lurer på om andre jenter har vært utfor menn/ gutter som er noen skikkelige drittsekker.. Kan ikke fatte at noen kan ha det morsomt på denne måten..

Og jeg mener ikke å dra alle menn under en kam. Det finnes drittsekker av begge kjønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært borti en stor drittsekk ja,men ikke slik som deg.

Er lenge siden da..16 år og forelska i en på 23. Han visste å benytte seg av det. Glad jeg ikke er 16 lenger :roll:

Fikk litt vondt av deg, var utrolig dårlig gjort det han gjorde.

Dessverre finnes det mange drittsekker. Både gutter og jenter...

Ikke akkurat en fyr å satse på noe videre med nei.

Er vel ikke stort annet å gjøre enn å glemme han å finne en bedre en.. Regner med du vil være ekstra på vakt neste gang du møter en fyr.

Du har ikke en venninne som han ikke vet hvem er da..? En som kan skuespille litt..

Som kan få han på kroken og være litt "luremus"

Er det ikke det som er så frustrerende da gutta? Ei han ikke kan si nei till..hehe.

La henne pirre han skikkelig,(gjerne litt følelser i forkant og..) få han skikkelig kåt..

For så å spytte fyren i trynet og gå... :ler:

Ikke kjempelurt sånn eegentlig.. men hadde vært litt gøy :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelle (ikke innlogget)

Jente 21:

Dette her tar bare kaka!! Utrolig umodent og jævla kjipt gjort!! Herregud -han heter vel ikke tilfeldigvis Simen vel?

Håper du glemmer denne episoden så fort som mulig og unngår å la den gå inn på deg.

Klem,

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utsatt for noe av det samme da jeg var ca 15.

Hadde vært kjempeinteressert i dørvakta på utestedet vi vanket på leeeenge, han var bekjent av oss alle, og hadde alltid vært hyggelig.

Så ble han plutselig veldig så hyggelig, vi dansa og kosa oss, og jeg, forelsket tenåring som jeg var, svevde jo på rosa skyer!

Han og en kamerat fulgte venninda mi og meg hjem, jeg hadde aldri rotet med noen før (sånn på ordentlig, tror jeg vi kalte det... :roll: ), så jeg var litt nervøs. Han var eldre, hadde vært sammen med eldre jenter før etc etc Dessuten var han dritkjekk! :kul:

Vi sto bak hushjørnet å klina leeeenge, og jeg svevde enda mer en tidligere. Han skulle ringe... (det var før jeg visste hva det innebar.. :x ), selvfølgelig hørte jeg aldri mer! Prata med ham i helga etterpå igjen, og han sa han bare hadde vært så opptatt. Men jeg kjente jo vennene hans, og en av dem var frustert over hele affæren! Det var av ham jeg fikk høre at hele greia var ett veddemål. Drømmeprinsen min og noen kamerater hadde veddet på at han skulle klare å få meg med på full klinsj i løpet av noen helger. (var vel ganske "luremus" som noen vil kalle det, flørtet, hadde det kjempegøy, men gikk ikke lenger, ikke engang klining)

Det var første gang jeg slo til en gutt! Hardt! Og kanskje det var minst like barnslig, men det var en innmari tilfredsstillende følelse der og da! Og han som trodde jeg var lille frøken englebarn fikk seg en på tryne i mer en bokstavelig forstand!

Hadde noen lurt meg slik når det gjaldt mitt første samleie, så hadde nok vold vært i tankene mine igjen! Jeg blir sint når jeg blir sint, og da er man ikke alltid voksen og fornuftig. (ivaffal ikke jeg..)

Men lykke til videre, du har rett til å være forbanna på ham! Han kan ikke gjøre slikt! Det er snakk om andre menneskers følelser! Dine følelser! og følelser er ikke til å leke med! Noen kom med ideen om å få ei venninde han ikke vet hvem er til å leke litt tilbake med ham, kanskje urteit og barnslik, men jeg vet jeg ville likt hevnen! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hva med et lite hevnoppgjør, slik at han får en lærepenge. Et aldri så llitt puss skulle denne dritsekken vært utsatt for. Har du mange jentevenner? Samle dem og omring gutten en sen natterstid. Trekk han inn i et smug, riv av han alle klærne og fest en plakt på han som sier: Ikke sats på meg, jeg er en dritsekk. He he - la han løpe naken hjem.

Det hadde vært noe - tenk å kunne vært så tøff..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Unnskyld meg jenter, men her må jeg bare si at dette er dere kvinnfolka ikke det spor bedre på.

Det er selvsagt leit at han utnyttet deg siden du er forelsket i ham, og det er forjævelig at du skulle få høre at dette kun dreier seg om et veddemål.

Men, tenk dere om jenter, begrepet - luremus - er allerede nevt her. Hvor mange ganger driver ikke jenter å gir inntrykk av at de er interresert i en gutt, har sex med han, for så bare å dumpe han i etterkant?

Nå vil sikkert dere jentene svare at det er annerledes fordi gutten fikk da det han ønsket seg: *fitte*.

Vel, det samme gjorde jenta i dette tilfellet, hun fikk seg et nummer med en gutt hun gjerne ville ha, jeg er ikke forskjellen. Er det liksom mer leit for jenter når slike ting skjer? Neppe.

Merkelig er det at jenter kan drive å erte opp gutter og utnytte disse til sine fordeler, men gjør en gutt det samme, ja da er han en drittsekk tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg da virkelig at begrepet luremus innebar å få noen til å tro du er interessert i sex, uten å gi dem det! Og det er jo en vesentlig forskjell da!

Det var meg som nevnte ordet luremus her tidligere, og det var fordi jeg viste interesse for gutta, men de fikk ikke verken sex eller noe liknende. Ikke fordi jeg lurte dem, men fordi jeg ikke hoppet til køys eller råklina med hvem som helst! selv om jeg var interessert.

At det også finnes jenter som hopper til køys med menn for så å dumpe ham etterpå, klart! gjør det helt sikkert! Og det er ingen som har sagt at de er det spor bedre en gutta som gjør det!

jenter og gutter som hopper til sengs for så ikke ville ha med hverandre å gjøre, bør være voksne nok til å kalle ett one night stand for akkurat det det er! Det er da ons blir best også. uten forpliktelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle eit ONS for det det er er OK, men her var det vel eit litt anna utgangspunkt. Dei hadde jo møttest fleire gonger og eg vil tru det låg litt anna i lufta enn eit ONS. Når ein kjem ut for slike hendingar er nok tanken på hevn nær.

Idear til hevn er alt kome, men her kjem eit par til:

- Om kretsen ikkje er for stor kan ein jo setje ut eit rykte om at vedkommande er lite seriøs.

- Inbil han at du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i historien din...det er ingen god følelse, men en kommer over det...med eller uten hevn,som jeg vet er veldig fristende og veeeldig tilfredsstillende..... :lol:

Trodde å luremus var en som innbilte at sex var i vente men bare lekte.....mulig jeg å har missforstått.....

Lykke til videre,det er nok en go`gutt til deg der ute,bare vent å se!!!

Kosejenta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Dere :D

Jeg får vel pepper nå hvis jeg skriver hva jeg mener,det er jo litt teit at jenter hopper til køys med gutten og tror at dett vil innlede et forhold.Om vi er aldri så moderne og opplyste så ligger det i bakhodet på gutten at hun var ok ons ikke noe mer.Du kan kalle det dobbelmoral men det er jo slik i virklige livet. :o

Hva om vi jenter ble litt mer kostbare og ikke ligge med den første og beste vi så,ok vi kunne bli stemplet for prippen og slik.Skittau heller prippem enn og kaste perler for svin som enkelte jenter gjør.

Guttene trenger å bli satt på pinebenken en god stund.

hilsen

indianlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Dere :D

Jeg får vel pepper nå hvis jeg skriver hva jeg mener,det er jo litt teit at jenter hopper til køys med gutten og tror at dett vil innlede et forhold.Om vi er aldri så moderne og opplyste så ligger det i bakhodet på gutten at hun var ok ons ikke noe mer.Du kan kalle det dobbelmoral men det er jo slik i virklige livet. :o

Hva om vi jenter ble litt mer kostbare og ikke ligge med den første og beste vi så,ok vi kunne bli stemplet for prippen og slik.Skittau heller prippem enn og kaste perler for svin som enkelte jenter gjør.

Guttene trenger å bli satt på pinebenken en god stund.

hilsen

indianlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Indianlady: D er ikke "lettsindige damer" vi diskuterer nå men rasshølfyrer! Og ingen kan rettferdiggjøre slik oppførsel uansett fanden hva!!

Hadde noen gjort slikt mot meg hadde jeg vurdert seriøst en skikkelig hevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Indian Lady, skjerp deg! Hun ligger vel ikke med 'den første, den beste' når hun hadde deit'a fyren 1 måned!

Uansett; fyren er et j.....rasshøl, uansett hvordan man snur og vender på det. Han fortjener en skikkelig lærepenge. Håper han får oppleve såra følelser så det svir.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Greit at en ikke skal ligge med en hver som kommer krypende, men det er jo ikke tilfelle her!!!!!

Ærlig talt vil jeg tro at ingen heller ser på dette som ONS da de har data i 1 mnd. Fy til deg Indian Lady!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kun en ting som hjelper... Ta hevn!!!

Du kan evt la ryktet gå andre veien om at:

1. Han hadde jævlig liten tiss.

eller

2. Han fikk den ikke opp.

eller

3. At han ikke holdt i mere enn 2 sekund og at du egentlig blev litt skuffet over hele greia...

Med litt planlegging kan hele greia nemt snus til din fordel. Du trenger bare litt pokerfjes.

Og lykke til, de er heldigvis ikke alle sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest indiangranny

Hei Gjest :D

hvorfor tør du ikke bruke nick ? Det synes jeg er pingle er ikke redd for å si hva jeg mener.Jeg synes det er tidlig å ligge med en fyr bare etter en mnd selv om har datet han.At han er en drittsekk er noe annet :evil:

hilsen

indainlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

han hørte ut som en skikkelige mann.. kjenner meg litt igjen der.

hvis du har lyst på ei, har du lov å gjør ka du vil for å få hu te køys.

og ka hu klage iitte, hu fekk seg jo ett nummer hu og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg jenter, men her må jeg bare si at dette er dere kvinnfolka ikke det spor bedre på.

Det er selvsagt leit at han utnyttet deg siden du er forelsket i ham, og det er forjævelig at du skulle få høre at dette kun dreier seg om et veddemål.

Men, tenk dere om jenter, begrepet - luremus - er allerede nevt her. Hvor mange ganger driver ikke jenter å gir inntrykk av at de er interresert i en gutt, har sex med han, for så bare å dumpe han i etterkant?

Nå vil sikkert dere jentene svare at det er annerledes fordi gutten fikk da det han ønsket seg: *fi###*.

Vel, det samme gjorde jenta i dette tilfellet, hun fikk seg et nummer med en gutt hun gjerne ville ha, jeg er ikke forskjellen. Er det liksom mer leit for jenter når slike ting skjer? Neppe.

Merkelig er det at jenter kan drive å erte opp gutter og utnytte disse til sine fordeler, men gjør en gutt det samme, ja da er han en drittsekk tvert.

hei luremus er da bare ett ord som gutter og menn har skapt.

kun for å ha en unnskyldning for at vi enkelte ganger er dum :) å tror ei jente som er trivelig, automatisk vil ligge med oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...