AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Etter å ha fått et høyt mobil abonnement faktura siden mars, så ba eg om en spesifikasjon, så fikk jeg den til sendt i posten, sitter her og gjennomgår den og ser grunnen til hvorfor jeg fikk et høyt faktura i de siste månedene, pga 2 innnholdstjenester levert av 2440 og 2323 utenom fastforbruk. De har tatt fra meg mellom 69,- og 250,- i de siste månedene. Jeg aner ikke hva det er og har aldri samtykket til noe sånt! Sendte mail til min mobil oppratør og ba dem stoppe dette her med umiddelbart og krevde pengene mine tilbake. Noen som vet hva disse innholdstjenstene er eller har noe lignende problem? Hvordan løser man det? Anonymkode: 79641...401
stan Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 http://www.innholdstjenester.no Sjekk denne om du får noen tips. Det nok noe du har bestilt på mobilen. Kanskje uten å være klar over hva det innebar. Strengt tatt er det noe operatøren har ikke noe ansvar for. Men kan være behjelpelig med å finne ut hva som har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 5 minutter siden, stan skrev: http://www.innholdstjenester.no Sjekk denne om du får noen tips. Det nok noe du har bestilt på mobilen. Kanskje uten å være klar over hva det innebar. Strengt tatt er det noe operatøren har ikke noe ansvar for. Men kan være behjelpelig med å finne ut hva som har skjedd. Takk. Fant det ut. Satt også grensen på nettsiden til operatøren min til 0 på innholdstjenster så de ikke kommer til å trekke mer. Målet fremover nå er å kreve pengene mine tilbake. Anonymkode: 79641...401
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha fått et høyt mobil abonnement faktura siden mars, så ba eg om en spesifikasjon, så fikk jeg den til sendt i posten, sitter her og gjennomgår den og ser grunnen til hvorfor jeg fikk et høyt faktura i de siste månedene, pga 2 innnholdstjenester levert av 2440 og 2323 utenom fastforbruk. De har tatt fra meg mellom 69,- og 250,- i de siste månedene. Jeg aner ikke hva det er og har aldri samtykket til noe sånt! Sendte mail til min mobil oppratør og ba dem stoppe dette her med umiddelbart og krevde pengene mine tilbake. Noen som vet hva disse innholdstjenstene er eller har noe lignende problem? Hvordan løser man det? Anonymkode: 79641...401 Du har nok trykket på noe, uten å lese eller forstå konsekvensene av det du har trykket på. Mange tilsvarende saker har vært oppe i media. Du trenger ikke regne med at du får penger tilbake, være fornøyd om du får stoppet dette tullet. Anonymkode: 99281...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå