AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Det irriterer meg til hver gang. Hvorfor er slike artikler alltid rettet mot kvinner? Er det slik at hvis man har følelser så er det svar i seg selv på at motparten ikke føler det samme? Jeg har ikke oppført meg som kvinnen beskrevet i artikkelen. Da jeg var 16 var det litt sånn med en. Men jeg har ikke vært borti det siden. Hvorfor rettes det alltid mot kvinner? Anonymkode: 3afce...23b 2
Peaches Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Fordi artikkelen er skrevet for Kvinner og Klær? 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Bare Google. Er ikke helt bra den mobilen min Anonymkode: 3afce...23b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 40 minutter siden, Peaches said: Fordi artikkelen er skrevet for Kvinner og Klær? Det høres plausibelt ut. Anonymkode: 0a338...0a3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 Konspirasjonsteori: Kvinnemagasiner skriver dårlige singellivs-artikler med vilje, for å holde på lesere. Anonymkode: 03999...554 4
herzeleid Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det irriterer meg til hver gang. Hvorfor er slike artikler alltid rettet mot kvinner? Er det slik at hvis man har følelser så er det svar i seg selv på at motparten ikke føler det samme? Jeg har ikke oppført meg som kvinnen beskrevet i artikkelen. Da jeg var 16 var det litt sånn med en. Men jeg har ikke vært borti det siden. Hvorfor rettes det alltid mot kvinner? Anonymkode: 3afce...23b Denne typen artikler retter seg vell mot kvinner fordi det i hovedsak er kvinner som kjøper og leser denne typen stoff, på samme måte som med mote, kjendissladder osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå